Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Lasītāju pieredze par saviem auto

Volkswagen PASSAT VARIANT 1,8 mono 1988 Novērtējums: 8
Autiņu iegādājos pāris gadus atpakaļ un būšu ar viņu nobraucis ap 50 000. Jāsaka, ka dabūjis ciest daudz, jo es viņu dzinu gan pa Rīgu, gan pa grunts ceļiem, gan arī pa mežiem un uz copi. Iegādājos par 1500 EUR. Aprīkojums tāds paknapš (ekstra ir - elektriskā lūka), paciets (bedrēs aizmugurējie amartizatori par daudz sit uz buņdžu, bet priekšējie kā nākas), tai masai labāk piestāvētu 2,0l dzinējs, patēriņš - ir braukts arī ar 5,8l/100 km (bet vasarā pa līdzenu ceļu, bez apdzīšanām un tā ap 100 km/h), salons ietilpīgs kā mazam kravas busiņam, silts, bet beņķi varēja būt ērtāki, diezgan vienkārši uztaisīts (pats var skrūvēties), vienīgā elektronika monošprices bloks un arī nosacīti.
Pa šo laiku nomainīti amrtizatori viena aizmugurējā atspere, viena iekšējā miroņgalva un vēl dažādi sīkumi, bet lielākais, kas notika - radiators iztecēja. Viņiem tāds ellīgs, radiatora apakšā tāda kā panna, kura mēdz atdalīties. Bet radiatoru nomainīt nekas briesmīgi dārgs arī nav.
Patiesībā VW PASSAT VARIANT tāds darba zirdziņš vien ir, kurš kalpo diezgan uzticīgi, ripo stabili, labi klausa.

Vienīgais pēdējā laikā nelielas problēmas sākušās. Un kas raksturīgi tad, kad sākas mitrie laika apstākļi. Tā bija pavasarī, bet vasaru nokalpoja perfekti. Sāk raustīties. Tā kā benzīns pietrūktu. Paraustās, paraustās un aiziet atkal. Un kas interesanti, raustās pie slodzes, bet tukšgaitā ņurrā tā it kā neko nezinātu, varētu padomāt, ka ķircina mani. Varbūt vēl kādam bijušas tādas problēmas?
Maksis @ 10.oktobris 2006 0:00
Visi komentāri
 
JA 10.oktobris 2006 12:35
0 0 Atbildēt

Audi 80 1.8 savulaik bija līdzīgas problēmas. Gan jau ka degvielas filtrs ciet, bet varbūt sūknis taisās beigties vai degvielas padeves sistēma pierauj kaut kur klāt gaisu. Servisi nespēj nodiagnosticēt?
Tas, ka pie slodzes, normāli, jo attiecīgi daudz lielāks patēriņš, nekā vienmērīgi braucot.

Master_D 10.oktobris 2006 13:15
0 0 Atbildēt

Svečvadi varbūt cauri - dzirkstele iet garām.

ZZXX 10.oktobris 2006 19:49
0 0 Atbildēt

Bija līdzīgs gadījums 2,0 Passatam-ilgi meklējāmies,kamēr izrādījās,ka vainīga lamda zonde,bet pērkot jāskatās-passatiem ir divu veidu ar trim un četriem vadiem. Lietota ap 10-15,jauna ap 30-40ls. Ir pieejamas volksauto Jūrmalas gatvē.

Sikspārnis 11.oktobris 2006 9:46
0 0 Atbildēt

Labs autiņš pats ar tādu nobraucu 7 gadus. pie raustīšanās manējam pie vainas bija caura blīve, kas atrodās zem monošprices. Aprakstītie simptomi bija tādi paši, kā tev. Pārliecināties var pie strādājoša motora pakustini uz priekšu vai atpakaļ monošprici. Ja būs manis domātā vaina tad morīts noslāps.:)

GG 11.oktobris 2006 14:58
0 0 Atbildēt

Ja problēmas sākās vienlaicīgi ar mitrumu - 90% ka vaina elektrībā. Svečvadi, sadalītājs, spole utt.. Sākumam var to visu sapūst ar WD40 vai kādu speciālo līdzekli, ja paliek labāk - meklē precīzi kas izbeidzies un maini.

rihtig 15.oktobris 2006 18:42
0 0 Atbildēt

varētu piekrist, ka iepriekšējās paaudzes Pasāti bija darba zirdziņi, cik zinu šamiem pie ikdienišķa darba ritošā jaremontē visai bieži. par to raustīšanos - manam Lancerim bija līdzīgi, aizdzinu uz diagnostiku, tur pateica: svečvadi OK, nomaini sadalītāja vāciņu un rotoru. nomainīju - neraustās.

juris 13.janvāris 2007 18:18
0 0 Atbildēt

varbuut ir kaads zinosh cilveeks kursh var man paliidzeet. Man ir VW passat variant 1.8 mono 95 gads. Bet motors ir ielikts laikam no 89 gada passata varianta. Mashiinai ir gaazes iekaarta. Probleema taada ka visu laiku peld apgriezieni9000-14000 monotomi visu laiku... augshaa lejaa kameer vispaar saak slaapt nost. Iznjemot no aatruma un apstaajoties pie krustojuma apgriezieni nokriitaas tikai veel paaris sekundes peec tam kad mashiina ir apstaajusies. Arii kad no riita iedarbinu, pagriezjot aizdedzes atsleegu un nespiezjot gaazes pedaali apgriezieni taa kaa uzlec augshaa ( ar pamatiigu reecienu)un tad leenaam nokriitaas! Vieniigais variants kaa to veerst par labu uz dazjaam dienaam vai pat tikai vienu ir nonjemt klemmi tad it kaa bisku normaalaak bet apgriezieni peld taa pataas paarsvaraa tie ir pa augstu 13000-15000 .... Pieljauju ka tas ir no gaazes iekaartas jo mono shprice laikam iisti labi nesadziivo ar gaazes iekaartaam....Vienalga kaut vai nebraucu uz gaazes gljuko vienalga....diivainaakais ka saakumaa taa nebija bet peec tam saaka uzkaarties apgriezieni tukshgaitaa un taa pamatiigi kaa izpied sajuugu taa tahometrs liidz galam, tad nomainiiju tukshgaitas regulatoru it kaa taa vaina pazuda(vienreiz gan veel bija)bet paraadijaas probleema ar apgriezieniem. Pasakiet kaads man luudzu virzienu kur mekleet vainu!!!! Pie kompja arii to nolaapiito motoru nevar piesleegt jo salonaa euro stekeris ir norubiits bet ar taam diodeem panelii arii neko neuzraada vai arii nestraadaa vienkaarshi! Esmu jau pabijis visos Vidzemes servisos nekaa neviens neveelaas iezdiljinaaties! :(

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti