Mazda 656 hečbeks 2.0
1995
Novērtējums: 5
sākumā tīri jauka braušana, pirmo tehnisko izgāju neko neremontējot!!! otrais ekspluatācijas gads bij daudz sliktāks, nomainīju visas eļas, filtrus siksna, sanāca 150, - LVL, nācās nomainīt izpūtēju jo vecais jau nebij lāpāms.. pēc tam sāka dūmot no rīta (pagalmā daudzstāvu māju migla nevarēja neko redzēt!! : )) mēģināju nomainīt eļas noņemšanas uzgalīšus, samakšju kopā ar darbu 50, LVL nekā... : ( izjaucām dzinēju - beigas... : ( gredzenus mainīt nav jēgas un remontēt veco arī ir lieka naudas tērēšana. Jameklē jauns dzinējs (kopā ar maiņu sākot no 250 LVL)... pie komforta var teikt, nekā īpaša nav, salons grab, sēdekļi neērti... vienīgais pluss - nekādu problēmu ar ritošo daļu!!! Taču remonta izdevumi ir daudz lielāki par tās tirgus vērtību un ja lūzt nav jēgas taisīt, labāk pārdot!!!
Brabus
@ 12.oktobris 2006 0:00
Skarbi...
Taisnība. Es arī gadus četrus atpakaļ gribēju tādu ņemt,bet par laimi labi servisa čomi mani atrunāja,tieši saistībā ar to motoriem. Jūtu līdzi,bet domāju,ka vajadzēja meģināt atrast kādu lohu kam to nogrūst.
Vecīt, tu nopirku ļoti noj**u mašīnu ar vēl nojā***u dzinēju un saki ka mašīna ir slikta.
Pats taču teici-izjaucāt dzinēju-izdilis bija tik ka nebija vērts pat remontēt....
Mašīna un marka tur nav pie vainas, drīzāk gan iepriekšējais saimnieks. Varam protams minēt ko vinš ar šo auto ir darījis(nežēlīgi gonkojis, nav mainījis eļļu, lējis pašu lētāko un neatbilstošu eļļu, braukājis ar zemu eļļas līmeni).
Fakts ir viens-tu iepirkies, vienk. vajadzēja auto aizdzīt uz dzinēja diagnostiku, tad nebūtu bijis galvassāpju.
Pirmā dzirdēšana ka šie 2.0 motoriem būtu kāda vaina...
Man šķiet,ka runa iet par dīzeļauto,spriežot pēc teiktā par dūmu pilnu pagalmu.Benzīnniekam tā būtu tikai ,ja tosols aizietu uz cilindriem.
A dīzeļiem tur ir comprex kompresors, kura noplīšana ir bieža nelaime. maksāja viņš trīsciparu skaitli.