Pusgadu Jetta ir veiksmīgi noripojusi, varu nedaudz padalīties iespaidos. 1.9 TDI 105ZS paskaļš ārpusē , iekšā normas robežās. Taupīgs 4.7 -5.5 l/100km . Vācijā pa bāni 170 - 180 km/h tērē 6.6 litri. Maksimālo ātrumu (pēc papīriem) 196 km/h sasniedz bez problēmām un arī pārsniedz- 200 esmu braucis. Uz ceļa stāv labi, tikai pa nelīdzenu segumu lēkā kā kaza. Salonā es ar saviem 1.95 jūtos ļoti pat labi gan pie stūres, gan blakussēdētāja sēdeklī (kur atrodos biežāk). Aizmugurē esmu mēģinājis iekāpt - izdevās, bet galva griestos un kājas pie ausīm. Kārba īsti nesaskan ar dzinēju, jo iesākot kustību, jāuzdod gāze, citādi slāpst nost. Arī uz maziem apgriezieniem otrajā ātrumā var noslāpt, kaut kā netipiski dīzeļiem, bet esmu dzirdējis, ka jaunajiem golfiem arī esot tā pati vaina. Lielākā problēma ir tā, ka mašīna neder zemes ceļiem- durvju ailās krājas putekļi un durvis atverot vai aizverot tie ar mākoni gāžas salonā. Rezultātā viss salons ir pieputējis. Arī klīrens varētu būt augstāks- reizēm sanāk aiz kaut kā aizķerties (neskatoties uz to, ka riepām ir 16 collas)Pusgada laikā nobraukti 32000 km, veiktas divas apkopes- viena Ls 72.00 , otra 140.00. Pa garantiju divi remontiņi - nomainīja radio (ieķērās programmēto kanālu ieslēgšanas poga) un nomainīja bākas atslēgas motoriņu ar visiem pribambasiem (nolūza vai pazuda viens plastmasa uzgalītis- fiksators) Visā visumā ar auto esmu apmierināts- jauna mašīna tomēr ir jauna mašīna un VW ir VW, vismaz zinu ka pēc gadiem pieciem varēšu pārdot un pa normālu cenu, atšķirībā no visādiem hyundai, kia utt.
priekš VW biki par ātru garantijas serviss
Par to ātrumkārbu - man ir tieši tāpat[Citroen C3 1.4hdi], vismaz līdzīgi. Ar pirmo gaņģi sanāk zāģēt, ar otro neiet... :D Risinājums - jādod virsū liekāki apgriezieni. Visdrīzāk tas ir raksturīgs dīzeļiem - turbīna pieslēdzas jau pie zemiem apgriezieniem, attiecīgi vajag arī pārnesumus.
P.S. Veiksmīgu lietošanu
Teu niks jamaina :)
TDI motori ir ''jaagriezj'' , man iesaakumaa , ieseezjoties TDI peec ''parastaa '' TD , taapataam ''slaapa'' . a par ''siikumiem'' garantijas laikaa nau pamata satrauktries , VW pirmo gadu , vaj 50kkm , visaadi shtruntinji sabirst , tiek nomainiiti un vairaak nebirst ( nu gandriiz nebirzzt )
optimists
1/2 gadā 32 000, gadā 60 000, piecos - 300 000
Iedomājies kāds tas auto būs, un kas viņu ar prieku pirks.
njaa cilveekam daudz sanaak braukt, tas gan..
seatbelt
Tu arī laikam no tiem, kuri pērkot 10 gadus vecu mašinu tic tiem 170 - 200 t.km nobraukuma! Tāds naivums, mzāk par 250 - 300 nav un nebūs!
Autiņš arī labāk saglabājs, ja to lieto, nevis tur pie sētas!
Ar šo auto pārsvarā brauc sieva, man pašam braukšanai ir T4 2.5TDI un 1.5 gados esmu nobraucis gandrīz 170 K km. Pēc pieciem gadiem uz pārdošanu atdzīs spidometru atpakaļ un pircējs vēl priecāsies, ka dabū auto ar tik mazu nobraukumu.
to TDI
par to TDI dzinēja iegriešanu- mans 2.5TDI , kas ir 2002. gada iet arī bez iegriešanas, pilsētā regulāri uzsāku kustību ar otro ātrumu, tāpēc es domāju, ka tas ir no nepiemērotas kārbas.(vai blīves starp stūri un sēdekli).
tā nu tas ir jaunajiem autinjiem nobraukumi ir baigi lielie, bet nu ticu.. ne gluzhi, skatos kā auto ir uzturēts, attieksmi pret to jau nu nevar noslēpt..
kāpēc vienmēr visi tik neticīgi par ievesto mašīnu nobraukumiem? man piemēram lietosanā ir 2 masiinas un gadā ar 1 mašīnu sanaak nobraukt ap 10 000km. pēc 10gadiem tie buutu max 150 000km. kapēc dažam labam vācietim nevarētu būt tas pats?
Labi ja 1 % gadījumu! Ar mazajiem autiņiem vecajā Eiropā pārvietojas pārsvarā pa pilsētām, ar vidējās un lielās klases pa bāņiem! Tā ka ļautiņi tur, arī medz ceļot un kuriem ir piķis par īsu lai lidotu, brauc ar savējiem, pietam vel iknedēļas izbraucieni pie dabas, radiem un tt!
Tur autiņus nepērk lai turētu garāžā, bet lai ar tiem atvieglotu dzīvi, strādātu un tt.
Normāli ja no autiņa kratās vaļā pie ~ 100 t.km nobraukuma, netkarīgi no markas. Vienkārši, viņi tur nav tik "bagāti", lai lielas naudas atstātu servisos.
Vidējās un kompakt klases autiņi pārsvarā ir darba zirgi, un tie tos 100 - 150 t. km jau sasnieguši 3 gados. Corsas, Polo, Fiestas tām varētu būt pie 200 t.km 10 gados.
Mana dziļa pārliecība ir, ka mašīna ir vajadzīga braukšanai, nevis turēšanai garāžā un zinu, ka vāciešiem arī parastie ielas auto ir pārvietošanās līdzeklis nevis greznumlietiņas. Un pa Eiropas ceļiem kilometri skrien nemanot. Latvijā personīgi pazīstu izbijušu kolhoza sagādnieku, kuram garāžā pie griestiem piekārta stāv ŅIVA no 1982. gada. Reizi gadā tā tiek pārsmērēta un kāds līkums arī izbraukts. Netiek braukta ne ziemā , ne pavasara šķīdonī, ne vasaras putekļos, ne rudens dubļos. Vecis pats uz darbu katru dienu no lauku mājām kādus 10 km minas ar velosipēdu gan vasarā, gan ziemā. Ja grib auto ar mazu nobraukumu, tad jāmeklē viegli dauzīts auto.
Pilnīgi reāla situācija - 300 tkm 5 gados. Tā kā mūsu cilvēks ko tādu vienkārši nespēj sagremot, nāksies vien izmainīt odometra rādījumu. Teiksim, uz kādiem 150 tkm, kas priekš LV ekspluatācijas ikvienam varētu likties diezgan ticami :)
Par autiņu - normāls braucamais. Ekonomija reāla.
nav tā ka autiņš tiek turēts garāžā un braukts tikai svētdienās. Vienkārši uz darbu nav katru dienu jāmin pa 100-200km. līdz darbam man ir kādi 0.5km. nestrādāju arī par preču izplatītāju :)
darba vajadzībām ir domāts darba autiņš
Mazais, ja Tev ir darba autiņš un tas nav komerctransports, tad kāda velna pēc pašam turēt autiņu, makāt nodokļus, remontēt un tt!?
uz/no darba, 6-, 7-dienām
atvalinajumā arī negribās ar autobusu vizināties
Es tiko pārdevu šādu auto ar 66 tkm. Braucu tikai uz apkopēm, un neko nevajadzēja mainīt. Eļļu 0.5 l notērē uz maiņu, kā jau visiem. Biju ar mašīnu apmierināts, bet Škoda RS patīk vairāk.