Pirms gada iegādājos šo auto, tāpēc varu nu jau daudz maz apstāstīt kas ir kas. Pārsēdos viņā no 525 TDS sedana un atšķirība bija vairāk nekā jūtama. Bet nu sākšu ar faktiem.
1999. gada modelis, lai gan ievadot šasijas numuru BMW programmās tas uzrāda, ka mašīnai ir 2000. gads. Pēc papīriem 184 zirgi, kas manuprāt ir samērā pietiekami. Auto rūpnīcā aprīkots ar savstarpēji savienotu un saintegrētu radio, borta datoru, TV, GPS navigācijas sistēmu un telefonu kopā ar hands- free sistēmu. Automātiskā triptronic (tā laikam to sauca) kārba, kas ļauj braukt arī sporta režīmā vai arī manuālajā režīmā pārslēdzot katru robu atsevišķi. Ir arī lietus sensori, kas automātiski ieslēdz logu tīrāmās slotiņas pie mitruma nokļūšanas uz stikla, kā arī parkinga sensori. Kseona gaismas komentārus neprasa.
Par mīnusiem.
Ziemā tomēr bija problēmas ar piestartēšanu, bet tas vairāk tā kā uz startera bendiksa rēķina, ko nesen nomainīju. Vēl samainīju visus amortizatorus, jo esošie likās par mīkstu un auto šūpojās kā liela airu laiva. Ik pa laikam jāpieskata ritošās daļas, jo šad tad kāda no n- tajām svirām beidz pildīt savas funkcijas. Gada laikā esmu nomainījis 2 (dažādus) šarnīrus.
Diemžēl elektronika ir elektronika un ļoti daudz kas no tās nestrādā - parkinga sensori, telefons, autonomā apkure.. Lietus sensors kādu laiku funkcionēja, bet arī drīz vien izbeidzās. Bail interesēties par remontēšanu, jo ir nelabas aizdomas, ka cipars par remontu varētu pārsniegt manas algas iespējas. Jā, diemžēl auto remonts ir padārgs. Taču tas neatsver "baudu braukt" : )
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Visu cieņu BMW markai, ja autiņš perfektā kārtībā, tad braukt ar to ir patiesa bauda. Bet - lai uzturētu to tādā stāvoklī, ģimenes budžetā diemžēl jāierēķina kaut kāda naudas summa.
Neticīgajiem iesaku apciemot Latbema vai Permalat servisus, vienkārši apskatīt tās mašīnas, kas brauc remontēties. Īpaši pie elektriķiem un piekares meistariem :) Traki, pavisam traki...
Par PDC - 60 LVL/gb. Plus darbs :) Par pārējo neņemos spriest, bet nebūs kapeikas ...
Esmu braucis gan ar 525tds, gan 3.0d - nu pēdējais ir nesalīdzināmi labāks un mūsdienīgāks izstrādājums. Starp citu, šobrīd LV absolūtā topā no lietotajiem E39 modeļiem :) Pērk cilvēki kā traki.