Ahoi tauta. Kaadu laicinu atpakal nomainiiju savu veco audi (skatiit aprakstu a4avant 1.9tdi, alexxis)pret jaunaaku , smukaaku un GALVENAIS jaudiigaaku a4 avantu. Nopirku izslaveeto 2.5tdi V6 ar nepilniem 200 zirgiem. Noskreejiens nedaudz paari 100 tuukstosiem, visi riteni it kaa vietaa, ar izolaacijas lenti nav pieetiiti, visa iespeejamaa elektronika sabaazta ieksaa, vilkmes kontrole u. t. t, it kaa kaadreiz sists , it ka nee, lai nu kaa tur bijis, ja servisa veci saubaas, taatad ja arii bijis , tad remonts bija veikts loti kvalitatiivi. Bet nu saakas labaakais, mazliet kaut kur no motora ella pil . bet protams, tas viss .. poh... j, kaa nospiez akseleratoru , smadzenes iespiezas pakalaa (kaut gan veel nav zinaams, varbuut man taas tikai tur ir bijusas no dzimsanas) un taadus siikumus nemaz namana))))))), spridzeklis, atsleedzot vilkmes kontroli, tresajaa robaa rauj ratus apkaart. Nu pil lai pil ellina, kuram autinam gan vina nepil, bet kad taa saaka pileet spainiisiem man piemetaas nelaba nojauta, nu buus suudi. Un taa protams arii bija. Izraadiijas , ka siem motoriem ir kaut kaads mistisks kartera gaazu filtrs kas jaamaina ik pa 30 tuukstosiem. Taa kaa man tas nebija mainiits, ellu naturaali spieda araa pa visaam iespeejamajaam malinaam, rezultaataa bija jaamaina n tie salniki un jaukaakais, vaarstu vaaki, kas protams ir nopeerkami tikai audi centraa un maksaa liidz nelabumam "leeti"147 Ls 1gabx2 plus salniki 36 Ls un rem izmaksas 120 Ls, un bl... d jo..... j m.... tj piiiii piiii piiii piiii , un tie tur ir divi maati tavu, bet sakozot zobus, paseezot dazas dienas stacijas tunelii ar izstieptu rocinu, naudu tomeer sagrabinaaju.
Viss paareejais, kaa jau parasti "gredzdzenu paveelniekiem", komforts un kaifs no brauksanas fantastisks, ieseezoties auto uzreiz juuti, ka padomaats tur ir par katru siikumu, auto piekare protams ir zem katras kritikas.
Viena loti buutiska V6 motora prieksrociiba, seezot salonaa, nav iespeejams pateikt , ka tas ir diizelis, nav raksturiigaas vibraacijas un skanas, bet degvielas pateerins ir palielaaks-8 litrija trakaak dresee to autinu, pacelaas liidz kaadiem 8.5, maks aatrums ko man izdevaas izspiest, ir 234 km/h, ekstreemaakai brauksanai mazliet traucee vilkmes kontrole, to var atsleegt, bet tas jadara katru reizi iedarbinot auto jo standart poziicija ir iesleegts.
Staasta motiivs: ja neesi gatavs maksaat, maksaat daudz, par komfortu un superiigu brauksanu, nepeerc audi, daargs prieks pat peec nopirksanas.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
vispār jau arī par tiem V6 motoriem nav dzirdēts nekas labs, ja neskaita jaudu, protams, un tas NAV normāli, ja 00 gada auto pil ellja, gaidīt, kamēr sāk pilēt spaiņiem, ar nav saprātīgi, vismaz nodiagnosticēt vajag, ja tās naudiņas nav uzreiz sataisīt.. Aprakstā gan ir arī diezgan daudz patiesības, tikai kaut kā pliekani un paprastā valodā tas izklāstīts, varēji vismaz kaut kādas izmaksas nosaukt.. "liidz nelabumam "leeti"" ir pārāk nekonkrēti un būtībā neko nepasaka, kas Tev ir liidz nelabumam lēti, ka pat taisīt negribas, man, var būt, ir baigi dārgi! te tomēr inteliģenti cilvēki lasa rakstus! :)
Ka savienojas braukšanas prieks ar piekari, kas ir zem katras kritikas ?
ir tāda lieta, tā alumīnija piekare ir ļoti neizturīga, it kā turot max ~25t.km, ja brauc ļoti saudzīgi un ap 15t.km, normālajā režīmā.. taču, par spīti tam, komforts un vadāmība ar to ir tiešām labi.
Un cik tad diizeli teeree pa šoseju braucot. Jeb tu laikam uz 90-100KM/H nevari pabarukt ar tik jaudiigu monstru. Vienkaarsi gribas saliidzinaat ar benziinieku.
Palasot gan šo, gan iepriekšējo aprakstu, liekas kārtējo reizi pārliecinos, ka braucot ar jaunu auto, iegustu, ja ne finansiāli, tad garīgi gan! Neesmu tik bagāts lai brauktu ar vecu autiņu! Ir braukts ar 10 gadīgiem Audi, BMW, Opel, pietiek, sapratu kā 10 gadu vecumā visi autiņi kļūst par Opel! Vai tas fiziskais komforts atsfer pilošu eļļu un astronomiskus remonta izdevumus!?
Jau 4. jaunais autiņš, nobraucu ~ 2.5 gadi līdz 100 t.km, kāmēr vel garantija un prom, ņemu nākamo! Protams, ja autiņš paredzēts svētdienas izbraucieniem, tad var pirkt lietotu, bet ja ikdienai, ~ 100 km dienā, lētāk sanāk jauns!
Starpcitu, arī tā nav patiesība, ka labāk pirkt autiņu "Tiko no Vācijas", fricis, beļģis, holandietis nav dumji, redzot tuvojamies lielus remontdarbus autiņi tiek pārdoti! Pie mums Latvijā var nopirkt pat labāk uzturētus, viss atkarīgs no saimnieka!
to AUDIT:ne katram to atlauj macina biezums,un lai arii mans 00 gada audis maksaaja daargaak par dazu marku jauniem autiniem,es labaak izveelos pavecaaku audi nekaa ar jaunu opeli,taas ir nesaliidzinaamas lietas.Protams,loti lielu lomu nospeelee garantija,bet taa kaa meeneesi apm 10-15 tuukstosus pavadu pie stuures,ir loti svariigs auto komforts,un grozies kaa gribi,pat vecam audim tas daudz labaaks kaa lielaakajam vairumam jaunu autinu.
Tas nav mans pirmais audi,perkot so audi zinaaju kaadas ar tiem ir probleemas un cik saapiigas ir remontu izmaksas,bet................taa ir mana izveele un es esmu gatavs maksaat par to komfortu un kaifu ko sniedz audi
Alexi, bet ja Tu to piķi ieliktu jaunākā, domājams ar mazāku nobraukumu autiņā, neko nezaudētu, pat iegūtu!
Piekrītu komforts ir liels, bet dizkomforts pēc servisa apmeklējuma noteikti nav mazais! Man arī patīk Audi, bet līdz jaunam nevelku, dārgākū par 15 t. ls auto nevaru atļauties! Braucu ar jaunu Subaru, pirmstam Corolla, Golf, Bora, problēmu nekādu, nebija jāstreso par kārtējo servisa apmeklejumu!
apšaubāms prieks, ja jāsēž stacijas tunelī...
Pirms kāda laiciņa pie manis ciemos iebrauca sieviņas klases biedrene, ar vīriņa jauno, glauno auto, tieši kā šito - avants, lielais dīzelis.. Paciemojās, bērneļi izspēlējās, šī posās prom, un lūdza, vai varot viņai palīdzēt pieliet eļļu... Nu kas man, aizgāju, un pielēju, bet, kad ienācu iekšā, abi ar sieviņu sākām zviegt. Mums, ar lamātajiem franču auto braucējiem(Pežo un citroens) NEKAD nev vajadzības eļļu papildināt starp apkopēm. Protams, pērciet tikko no vācijas un mazliet zem 100 kkm, pērciet... Un maksājiet...
Nesaprotu tos OOOO mīļotājus , izmēģināju savā dzīvē 2 gabalus un pietika visam mūžam, jaunu auto pērkot pat nebraucu izmēģināt.
Vēl viens naivais kas uzķēries uz 6 gadīgu lielā dzinēja audi ar noskrējienu nedaudz virs 100 tūkst :)
Nu kur šitie idioti rodas.
Un atkal tas bazars ka pie tā ka jāmaina ritošajā detaļas ir vainīga ritošās kontrukcija....nevis fakts ka tas ir nobraukts vai nojāts auto.
Perkot autinju Belgija,vai Vacija vienmer var tachu ziedot dazus tudrikus diagnostikai servisa,tas ari palidzetu ar kaule$anos par cenu,ja atklajas defekti kadi! Es pats gadiem esmu dzivojies pa arzemem un varu teikt kad visparejais auto stavoklis rietumos ir labaks,jo dazas valstis nav ne ZIEMU,ne GRUNTS celju un bezcelju-tas protams runajot par rito$o dalju(autinji neizgrab,ka tas notiek kapostu republika kautkada). Jauns auto audit gan nekad nav bijis labs finansials ieguldijums-skaties no kuras puses gribi,cilveki tas perk un pirks savu citu ambiciju pec(paradit maka biezumu,vai kranelja garumu,vai uzkeroties uz itka labiem lizinga maksajumiem utt)-tada ir bijusi un bus cilveces daba,jo materializeta pasaule tas ir cool. Dazi Bmw,dazi Audi modelji,Porsche,Mini-ir verti 50%-60% no sakums cenas pec trijiem gadiem,tas skaitas labs raditajs autobiznesa,bet kopuma autinji parastaki saglaba 30%-40% no sakotnejas vertibas,ja nu vel tik daudz. Nav jabut matematikim,lai aprekinatu ISTAS jauna auto izmaksas! Vislabakais naudas ieguldijums ir perkot vai nu galigi vecu auto(lidz 1000ls teiksim),vai ari 3-4gadus vecu(Vacu markas).Mine$u jauno V10 S6 QUATTRO Audi,tas $obrid maksa pliks standarta 55.000Ls,taka sis modelis salidzinot ar M5 sobrid nav labs pirkums,ta prognozejama vertiba pec trijiem gadiem bus tikai 33% no sakuma vertibas,tas nozime,kad es teoretiski varetu $o auto pilnu ar jaukam rotalljietam(satnav+ar citam luksusa ekstram,jo parasti cilveki,kuri perk tadus jaunus,neaizmirst par dargam ekstram) nopirkt par +- 20.000Ls! Tagad es atveru jauno automobilju katalogu un apskatos,ko es piemeram sportisku nopirktu pa 20.000Ls,taka esmu autinju entuazists un gribu ko sportisku,tad izvele krit uz Golf GTI,Focus ST,vai teiksim WRX,jo neko citu es nevaretu atljauties par savu budzetu,bet SORRY,jo nevienu no tiem es nenokompekletu pa saviem 20.000Ls ar pilnu adas salonu,pilno navigacijas sistemu,Bose CD suround sound,429zs Lamborghini V10(S6 motors) motoru un citam rozinitem,par kuram jaunu GTI UN ST ipa$nieki tik sapnjotu-kur nu vel dinamika un komforts! Beigu beigas es kautvai pabraukajot ar tadu nezveru 2gadus,pardotu to dargak neka tie kuri sapirku$i GTI un citus,jo mans auto vairs nezaudetu(ari retuma pec) vertibu,ka tie kuri ir tikai paris gadus veci! TAS IR TIKAI PIEMERS TIEM,KAS JEBKAD MEGINA ATTAISNOT FINANCIALI JAUNA AUTO IEGADI.Lai jums labi ripo jauno auto lizingisti un ostat mana 2002.gada 440zs RS4 gumiju........haha!:):)
Polarlacis, nez ko tu teiksi tad, ja kas buus jaaremontee tam uubercoolajam V10 S6 QUATTRO audim :) pa garantiju tomeer i lielaakas ceriibas ko saremonteet :D
Mana gadijuma es to remontetu un neraudatu Kamikadze-nebutu pirmais "smagais" gadijums,vai pedejais mana dzive!:):) Es $o V10 mineju vairak priek$tatam,jo ir vel bez ta miljons veidu ka apiet jauna auto iegadi,iegadajoties daudz vienkar$akus(tehniski) automobiljus-apejot jauna auto izmaksas(es nerunaju par to ja kas nobirs,bet par vertibu,ko jauns auto zaude pirmajos trijos gados). Perkot lietotu auto vienmer ir bijusi lotereja un bus,bet NE priek$ cilvekiem,kuri apjedz ko grib iegadaties!
Tieši taa junam autinam nebuus tik bieži jaabrauc uz servisu (kaut gan ari tas ir diskutejami) bet par to tiks samaksaats un iespejams paarmaksaats ar VEERTIIBAS KRISŠANOS UN LIZINGA PROCENTIEM!!! un par to man liekas reti kurš aizdomaajas. Taa ka nav obligaati jaapeerk auto ar slimiibaam taadi kaa A4 ar savu piekari un sarežģitajiem V6 turbotraktorbiideļiem bet taadi kam nav izteiktu slimiibu + labaa tehniskaa staavoklii. Protams cita runa ja kaadam svariigaas ir prestižs un apziņa ka brauc ar jaunu mašīnu. Bet te es vairaak gribeeju uzsveert finansiaalo +- izdeviigumu neizdeviigumu saliidzinot Ar 2-4 gadi mazlietotu mašīnu. piemeeram 2004. gada Chrysler sebring tiiri teoreetiski ar +/- 50K nobraukumu un taadu pasu jaunu starpiba buus ~ 10K EUR un tagad atbildiet kas par to naudu tiks ieguuts??? Apziņa ka brauc ar jaunu auto apsveicami nu ja BET TAS MAKSAA UN ES UZSKATU KA ĻOTI DAARGI.
jaunam autiņam nebūs bieži jābrauc uz servisu..? nu nez bieži ir nācies saskarties ar piemēriem, kad jaunam autiņam uz servi jābrauc pat pārak bieži, tā ka arī uz to daži iekrīt arī..
Nu nez vai pārmaksāju, vel puss dadu atpakāļ nomainīju autiņu, iepriekšējais bija tikai gadu vecs ar 40 t. km. noskrējienu. Jaunais īpašnieks pārņēma manas kredītsaistības un vel 1500 ls piemaksāja, gada laikā līzingā biju samaksājis 1700 Ls! Apkopēs bija iztērēti ~ 200 Ls!
Un tā jau braucu ar 4 jauno autiņu, rēķini kā gribi gadā zaudēt ~ 500 ls un neuztraukties par remontiem, vai zīmēties ar veciem BMW, vai Audi un tērēt iespaidīgas summas servisos!
Bija Bora, tad 4. golf vagons, Toyota Corolla vagons, tagad Subaru Forester!
Runājot par to pašu boru, zinu labi šī auto vēsturi, 2000 g autiņs, jaunu iepirku par 8000 Ls, tiko nomainījās 2 saimnieks, pārdošanas cena bija 6000 eur, 210 t. km !
Pērciet droši tos mazlietotos ~ 1 - 3 gadus vecus nomas vai taxi kompāniju autiņus. Pats šad tad pa Vācijas bāņiem ar nomas autiņiem mēģinu savus ātruma rekordus uzstādīt, ja neņem vērā, ka parasti autiņam nav vairāk par 5 t. km noskrējiena. Lai Jums veicas!
kas tas pa shtruntu kas jamaina ik pec 30tk? :) pirmo reizi par kauko tadu dzirdu!