Nedēļu atpakaļ nopirkts tumši zaļs Avants ar manuālo kārbu, klimatu, telefonu un protams el. ekstrām - "tikko no Vācijas", 184775km ;)))), audio - Audi Concerto ar 6CD mainītāju, oriģinālā signalizācija ar kustības sensoriem. Uzmetot acis - stāvoklis ideāls, ja neskaita raksturīgās šī modeļa iezīmes - eļļains motors, klima ar piecām ne fatālām kļūdām (skatīt klimata kontroles pašdiagnostiku!!!) un protams slapš amartizators (to piefiksēju, jo bija beigta viena priekšējā amartizatora putekļu gumija). TA uz gadu ar atzīmi tikai par eļļas noplūdi.
Par pozitīvajām īpašībām jau ir runāts daudz un neko jaunu nevaru piebilst - komforts ir un paliek komforts (viss protams ir salīdzinoši).
Negatīvās īpašības - nezinu, varbūt vēl neesmu piešāvies pareizi ieregulēt sēdekli, bet sāku ievērot, ka pēc šīs mašīnītes man sāk sāpēt mugura.
Negribu piekrist cilvēciņiem, kas saka, ka ekspluatācijas izdevumi ir pieskaitāmi pie negatīvajām īpašībām - tādi viņi ir un tādi viņi ir jāpieņem.
Salīdzināt ar citām mašīnām šajā klasē nevaru, jo ir bijušas tikai: Mazda 626, Mitsubishi Eclipse, Suzuki Ignis. Braukts ir protams arī ar citām mašīnām , bet salīdzināt negribu, jo tas ir bijis vienas dienas brauciens. Bet ja salīdzina ar manā īpašumā bijušajiem un esošajiem auto, tad protams Audi A6 nav Rīgas pilsētas auto.
Tālāk protams sekoja standarta ceļš uz servisu. (Jo vairāk, auto dziedāja pēc "Inspection2").
Tātad tas, ko citi sauc par negatīvo īpašību - apkopes/remonta tāmes izvilkums:
V. vāka blīve 2. gab – 12Ls
Zobsiksna – 24Ls
Spriegotājrullis 30Ls
Spriegotājrullis 21Ls
Ūdens sūknis – 36Ls
Gaisa filtrs – 4.75Ls
Eļļas filtrs – 6.5Ls
Lodbalsts kr. – 75Ls
Lodbalsts lab. – 70Ls
Pr. Pusrāmja spilvens kr., lab., - 16x2Ls
Atbalsta gultnis – 15Ls
Priekšējā bremžu caurules 9x2Ls
Rullītis – 25Ls
Sailenbloka bukse – 4.55x2Ls
Atbalsta gultnis – 15Ls
Pr. Amortizatori Audi A8 – 48.5x2Ls
Termostats – 12.50Ls
Rievsiksna – 11.50Ls
Eļļas spiediena devējs – 2.50Ls
Autoservisa pakalpojumi – 160Ls
Kopējā summa ar savirzi, eļļu, dzesēšanas šķidrumu un montāžas materiāliem 750Ls.
Šajā sarakstā tika minētas arī tādas daļas, kuras varēja arī nemainīt, bet kā Jūs zināt, ja tās nenomainīs, tad drīzumā būs jāmaina to ko varēja it kā namainīt un plus nomainītās, jo viss ir savstarpēji saistīts (it sevišķi "hadenej")
Šajā tāmes izvilkumā nav gan iekļauta signalizācijas uzstādīšana, jo to veicu pats.
Svarīga piebilde: šī atsauksme pilnīgi un galīgi nav domāta lai atturētu nākamos Audi pircējus no sapņu auto iegādes, bet gan, lai pieietu pirkšanas procesam ar galvu nevis tikai ar sirdi, t. i. kaulēties ar pārdevēju par auto cenu ņemot vērā servisa/remonta izmaksas, kas man arī izdevās. Tātad kopējā auto cena uz doto brīdi ir tāda, par kādu pārdevējs gribēja auto notirgot.
Tas protams ir pēc nedēļas ekspluatācijas - tālāk redzēsim.
Jā, vēl informācijai - servisa veči man visu dienu nelika mierā (protams pa telefonu), konstatējot un izskaidrojot detaļu nomaiņas nepieciešamību, jo kā zināms - nesaskaņots remonts ar klientu tiek veikts uz servisa rēķina!!!!!
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
izmaksas visai loģiska, jo tas ir relatīvi, bet tomēr pajauns AUDI, nevis opel kadett..
To seatbelt.
Pareizi tika teikts - tas ir relatīvi, jo spriežot pēc tāmes un servisa veču attieksmes, nokomplektēt auto tā, lai viņi to vairs neredzētu līdz nākošajiem "inspection-iem". Daļas tika komplektētas gan no passata (gaisa filtrs) gan no citiem Audi modeļiem (spriežot pēc sarunas - parbaudītām vērtībām). Nu, lai dievs dod!!!!