Auto tika iegadats Junija un nebudam Lv un nopirku caur Vacijas saitu: ) Cena lai paliek otraja plana.
Kad tika nopirkts sis auto vina bija problemas ar Dzineju (turbinam) un sis jautajums tika atrisinats.
Tehniskie dati ir sadi (2.8 V8bi- turbo:450hp, ) degvielas paterins pa pilsetu ~18litri uz sosejas ~13, bet ir piebilde sis auto tika nopirkts ar domu, ka pa gadu vairak ka ap 2000km netiks nobraukts, jo parsvara esmu arpus valsts.
adas salons, koks (bus carbons), visas extras............
auto Lv bus Febrauara sakuma, jo Vacija vins ir busku jasatais viss lai butu ok.,...... jo Lv to nevar izdarit: ((
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Apsveicu ar uzdrīkstēšanos un apņēmību ieviest LR vienu leģendāru vāgenu. Novēlu veiksmi un izturību arī viņu uzcelt līdz piedienīgam stāvoklim.
nu, nu!
cik zinu, ir ne mazums ārzemnieku, kas no savām ārzemēm pie mums brauc savus ekskluzīvos itāļvēgenus remontēt un apkopt, tāpēc, ka attieksme lētāka...
Tiri drosmigs rieksts esi,ja iesaistijies $ada "afera"! Es tikai nesaprotu kur nemi 450ZS!? Maserati Quattroporte 2.8 1995.gada modelim ir 284ZS,lidz simtam 5,7sek.......... 1996.gada Quattraporte V8 335zs,lidz rublim 5,8sek! Ja kads bus izpumpejis tos 450 lopus no ta ara,tad drizak smags gadijums,ja motora parveidojumi nav veikti kartiga darbnica un pardevejs pat nav bijis spejigs uzradit izmaksu saglabatos cekus.
Nav tiesa ka Latvijā tādu nav. Ir! Vismaz 2, bet vecāki. Vienu gandrīz nopirku pretī Mārupei kādus 10gadus atpakaļ - bēdīgā stāvoklī, 1982.g. Biturbo, bet kamēr domāju - cits paņēma. Var jau būt ka labi , bet vienalga - žēl!
Protams kad ir,es kadreiz 90 to gadu beigas biju pavizinajies tur ar Shamal modeli(1990.gada),kur$ bija atdzits pardo$anai, Emila Darzinja skolas vienam no pasniedzejiem bija Masitis taja laika ari. Eksotikas gribetajiem iesaku pieverst uzmanibu 3200GT,vai 4200GT modeljiem,jo tadus pameklejot var atrast par ljoti pievilcigam cenam $obrid.
attieksme ir dargaka neka Vacija (tas tika noskaidrots kad pirku):((... kad masinu nopirku, teh: bija raxtits ka ir tie 336zs (EVO versija), bet dzinejam bija vaidzigas parmainas, jo savadak negaja....vinam ir mainits un sis tas uzlabots dzinejaa un tagat ir tie 450 zs (V8, 42)..(ir ari uzlabots izsvarojums u.c.,st.,).......tiesi sadas paaudzes Quattroportes (95-01) Lv nav (iespejas ir vecakas un ir jaunas kadas paris)........sis auto ir ar turbinam no rupnicas un tadel tas nav ta ka uzliktu Astrai 2.0 dzinejam divas turbionas un skatitos cik km novilks:))
Motoriem ar divam turbinam protams ir daudz rezerves par lopiem runajot,lieta ir tikai tada,kad ne visi autinji spej sadzivot ar extra bhp,es runaju par atrumkarbu,sajugu,rito$o dalju,dzese$anu utt-bez NOPIETNIEM parveidojumiem,lai tie ilgsto$i kalpotu. Cilveki izvelk 1200+zs no Supram un Skylinem,pat ir redzeti EVO un Imprezas ar turbinam,kuras ir kada sunu ciema lieluma,kuri laimigi izdve$ 500+lopus ikdienas brauk$anai(ne specializeti dragreisiem),nemaz neruna$u par 500-600zs "sunjumilju" RS Audinjiem(starpcitu ari bi-turbo). Protams es tev tik novelu,lai tavs autinj$ labi ripo un ari,lai tas neiztuk$o tavu bankas rekinu pa tiro.:):) Drosmigajiem tachu pieder pasaule!:):) P.S. Noteikti gaidi$u tava nako$a auto aprakstu,jo liekas,kad tas bus noteikti intereses cienigs.
Sis auto nebus ikdienas auto, es parsvara esmu arpus Lv (Bulgarija braucu ar Mondeo! 04g) un ar sito tiks nobrauks ne vairak par 2000km..........auto netiks tikai uzlabots dzinejs, bet vel ritosa, bet atrumkarba paliks tapati............Lv grasos nopirkt parastu ikdienas auto, tikai nezinu kadu-ir liela izvele??-(Cadillac catera, Alfa 166, Lanchi...0...:0
varēja būt smukāks no priekšas, bet savādāk man patik :)
To Moskis:
Bus savadaki lukturi (tumsie) un bamperis EVOII un cita krasa, diski, izputeji un toneti stikli
Pardodu:
ja kadam vaig 4trus 17" Maserati diskus un izputejus:)
domaju uzrxtit, ka nu tagat iet......carbonu (koka vieta neieliku) un so masinu samainiju pret 4200