1998 gada mana ipasuma nonaca Pallas modelis kuru es pardevu 2002. g. (kopuma uzrazoti 576 757t GSA modela, bet Pallas vel uz pussi mazak) un ta skaitas exotika, kad pirku auto neko nezinaju, likas ka tadas masinas vairums, bet ta viss nav: ))....... Bruna krasa ar bruniem ietonetiem stikliem, sarkanjiem lukturiem aizmugure, prieksejie baltie (dzidrinatie). Pagarinata versija neka standarta..... motors 1.4 107zs (jainais dzinejs, kuru razoja lidz 1986. g)
Pallas sktaitas ka tuninga firma Francija!
extras: hidroliska klirenca kontrlole (3 limeni un starp limeni), liels borta kompjuters ar atminu (tadu nav neviena auto), el. spidometrs, el. tahometrs, el. spoguli, bruns zamsadas salons (sedekli, panelis, ap durvim), prieksejie sedekli regulejami nospiezot mazu svirinu, 15" orginali lietie diski, atrumarba (5 atrumi) ar melnu adu, salona daudzas vietas raxtits Pallasun zem kapota ari raxtits Pallas, kapots veras vala ar hidroliku, audiosistema orginala (ar 6 tumbam) un uz tumbam bija plaksnite ar uzraxtu Pallas,
Plusi vai minusi nezinu, bet rokas bremze bija neparasta vieta (vidus konsole, bet magis pa vidu starp benkiem), tapat kad sledz durvis ciet nav ka parstai masinai, bet gan tada podzina pie panela, lai nevaretu tik viegli atmuket durvis: ))
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Ak šausmas kāda preteklība!!! Un kāda tur eksotika? Manu auto uzražoja 20.000 eksemplārus pa visiem tirgiem un es to nesaucu par exoticu. Pilnīgs mēsls. Šausmas.
vispār jau kosmoss. Salona bilde
http://www.tacho-sachsen.de/vip/bilder/citroen_gsa_pallas/PICT2832.jpg
edžuli, sēdi kaktā ar savu vācu širpotrebu.
Auto kosmos.
Salona bilde noliek visu savās vietās. Šis viennozīmīgi ir drausmīgākais auto ko esmu redzējis. Pilnīgs murgs. Starp citu, kādēļ 9 balles? Es 1 knapi iedotu...
Edzuli - nesmirdi te, ej noraujies podā... :D :D :D
Labs, labs! Eksotika :)
Saucas - kā pārsteigt TA inspektoru :D
... ē ... a kur jums rokasbremze? :D
Edzuli, Tu tomēr esi krāns, katrs autiņš, kas šeit parādaās, ir pretīgākais, ko esi redzējis..:D
Normālus autiņus nekomentēju. Bet nu šitas ir kaut kas nepārspējams. Apskatiet to salonu taču :D Kādam ir jābūt mazohistam lai ko tādu pirktu un kur nu vēl lietotu.
Edzuli, toch nesmirdi!
Es ari ari tadu diezvai pirktu, bet cik butu garlaicigi ja nebutu sadu auto un visi parvietotos ar bezpersoniskiem shirpotrebiem, kuri ir praktiski, izturigi, drosi, jaudigi, etc...
Labi ka ir cilvji, kuri uzdrosinas sadu ekzotiku pirkt, ir uz ko paskatities... :)
sitadi pribambasi pie stures bij vienam pazinjas citroenam sen atpakalj kur tie gadi. karo4e bija jaapaseez pie stuures kaadu pusstundu , tad tik vareeja saakt braukt,jo na hadu tos klokjus atrast kas ir kas bij neiespeejami...
ak jaa, jaapiebilst ka no taalaika pazinja vairs uz sitroeniem un citiem franciem neskataas,laikam taa mashiina arii tehniskajaa zinjaa bij galiigaa dir$aa.
84ta tas bija viens no modernakajiem auto...(elktronikas, drosibas).....:)) Un izturigs vins ari bija (pa 4triem gadiem sim auto vienreiz parplisa generatora siksna, ar kuru bija nezeligas mocibas nomainit), ja veic nepieciesamas apkopes, tad viss ok., ka ari auto ir intresants-savadaks neka citi auto:)) Un ir izrazotas nedaudz virs 100 000.... piemeram Vacija sads auto vel tagat normala stavokli videji maksa ap 2000eiro, bet Francija cena ir vel lielaka:)) Tas nav ierasts standarta auto........pardevu tapc, ka paskatijos portalos cik sistais maksa un pardevu uz vaczemi:(( Un ar sadiem auto vairs praktiski nebrauc ikdiena, bet gan izpriecai (Citroen klasika), jo ar so modeli sakas tehnologiju ieviesana automasinas- revolucionaras tehnologijas:) ..........so klirensa kontroli (GSA ) izmantoja ari Rolls-Royce modelos:))
to Edzulis: Tu mantaliekas esi vienas konkretas auto Brenda fans :))
Klau, Grand!!! Es labprāt šito tavu auto izīrīetu uz pāris stundām. Esi ar mieru? Nelauzīšu. Tikko pie gāzītes izdomāju, ka būtu baigi interesanti ar to auto iepazīties tuvāk, tīri prikola pēc. Tipa kā tur viss slēdzās, darbojas utt. Ja esi ar mieru, uzraksti uz edgars at bmwpower.lv , sarunāsim.
A kas tā klīrensa kontrole? tipa handenes augstumu regulē no salona vai arī līkumos pieregulē amīšus? Man Jaguāram XJR ir CATS. Tipa sensori nolasa infu un automātiski regulē amortizatoru cietību.
Tad jau noteikti esi labi attistijies kop$ 2001.gada un $obrid lido apkart ar Krievu se$desmito gadu kosmosa raketi,vismaz SOJUZ izdrukats visur apkart! Es ar vienu lidzigu Citronu kadreiz palidoju tie$a varda nozime,jo tam visa hidrolika bija nokarusies-ja kads ir bijis zirga ratos uz kada dopa vismaz 30km/h,sapratis par ko es runaju!:):) Mes ar comu izrecamies toreiz no sirds,jo burtiski sitamies pa pedrem pret koka jumtu(butu luka,butu draivers katapultets)!!! Protams es nekad neapstride$u faktu,kad jebkur$ Citrons ar stradajo$u hidrolisko piekari ir komfortablakais auto,kads noperkams pa sapratigu naudu.
Citroen vispār Francijā skaitās luksus auto, bet arī novitāšu ziņā tie ir līderi - protams, gadās kļūdas!
Starp citu - Rolls Royce no Citroen nopirka patentu uz hidro piekari. Ja uzskatat, ka Citroen ir slikts auto, tad ko teiksiet par Rollsu?
to Polarlacis! man tagadejais auto ir divus raxtus zemak:)
pec GSA Pallas man ir bijis Ford Escort (1979.g)------tas bija uber auto un pec Forda bija BMW un pec tam Quttroporte, kas salidzinosi nesen tika iegadats.
Es neapstridu faktu,kad tev FR ir liela interese automobiljos,ja nemies ar tik kompliketiem dzelziem! 70gadu Eskorti gan labi,itsevi$ki RS versija ar klasisko piedzinju-ar tadu biju padirajis kadreiz ari(nespej taisnot un mainit pakalejas riepas- haha)! Atliek ceret,kad tev humora sajuta ari tik laba,ka gaume uz autinjiem. Un es otreiz atkartoju,kad Citroni ir gudri autinji un savdabigi-bez tadiem noteikti pasaule butu pelekaka!Protams kadam cirvim,kur$ visu muzu nobraukajis un nobraukas ar Vektru,vai kadu citu $irpotreba mistkasti to protams nesaprast,jo tadiem parasti attieksme pret autinjiem ir,ka kadam pret sievu pec 30gadu kopdzives.
Ja kāds iedomājas, šo auto lietot ikdienā, tad viņš ir traks, bet kā kolekcijas auto garāžā - ideāls
Svētdienas auto un tikai! Visu cieņu cilvēkiem, kuriem ir pacietība ar šādiem autiņiem ņemties. Labprāt ar šādu citroenu kādreiz izbrauktu, pašam gan nepietiktu drosmes tādu iegādāties. :)
Afigenijs auto. un salons ka ljochenei. gribu sev taadu!
to Polarlacis:
Man patik masinas, kadas marasti neizvelas vairums cilveku:-
:))Escortam bija klasiska piedzina (sarkana krasa), ar 1.6 motors, viegls ka zapins:) -bisku zem 1000kg, recaro benki prieksa un nezeligi liels tahometrs ka vecas sporta masinas......sis ir pirmais serijveida sporta rally auto-ka piemeram tagat Subaru impreza un 79.g ar Fordu vineja WRC kopvertejumu:))
Es tagat ari gribu tadu auto, vai kadam ir sads auto ar (vismaz) 1.6, 1.8 motorinu un kupeju RS??
Ieej FR www.mobile.de,tur searchaa atradisi dazus tiri jaukus 70-to gadu RS2000,tur pat uz atru roku atradu jau gatavu rallim modeli,bet tas vienigi maksa ka zirgam pieklatos!:):):)