Labprāt parādītu sava auto fotogrāfijas, bet vel nav sanācis to nofotogrāfēt, bet rūpju bērns man viš ir liels, bet nu visu pēc kārtas!
Dienu pirms jāņiem pārdevu savu uzticamo auto Peogeot 106, bija labs, bet veroties uz to kas notiek uz latvijas ceļiem gribējās ko lielāku. Acu skatiens virzījās uz zviedru izstrādājumiem t. i Volvo vai Saab. bet tā kā tādu kā gribēju nesanāca, un tāds kā sanāca negribēju, nekas cits neatlika kā mazliet pagaidīt, jo kā zināms ratus taisa ziemā bet ragavas vasarā, nolēmu gaidīt ziemu.
un tad augusta beigās zvana sencis kurš prasa vai negribu MB 190o automātu ar 2.0 motoru, apdomāju ka nebūtu slikti tik pēc Peogeta ar 1.1 motoru likās ka nauda bākā pati kāps un tā kā sabijos bet piedāvājums labs. sadomāju ka jaapskata, nu pirmais iespaid, pelēks(sudrabots) uz bleķa diskiem, bez kalpakiem norautu izpūtēju un dūmo, bet cena limonāde!
Protams pirms pirku papostoju iekš iauto, un kur gadījies kur ne man piedāvā tādu pašu motoru, ko varētu nomainīt.
Par mašīnu no sākuma prasīja 500latvijas naudiņas par 92 gada MB, kas likās vilinoši, bet aizbraucot uz servisu tika konstatēts ka motoram kirdiht un atsperes ar salaustas, kā arī daži citi sīkumi, bet aprunājoties ar saimnieci nonācām pie cenas kas ir par tik mazāka lai varētu iegādāties no vpa4 motoru! nu tad es ieguvis auto tiekoties ar pazīstamo personāžu devāmies uz servisu kur notika operācija, manā mersī tika ielikts motors no vra4 auto, brt viņa mb tika pie ja nemaldos tad 2.3 bencīnieka. izbraucot no servisa auto jo projām raustījās un nejēgā ēda bencīnu (nu kādus 20-25 litrus uz 100km). Tad caur paziņām atradu servisu kas ņemas ar inžektoriem un motoriem aizdzinu lai sataisa. Pēc pāris stundām zvana ka divām sprauslām divām kirdiht, kā arī bencīna dalītājs( tiem kuriem saskare ar to bijusi zin cenas t. i. 26 ls katra sprausla+ jauns dalītājs 700ls) bet paldies labvēļiem no mbclub kuri ieteica kur griesties meklēt. Nu tad vienu atradu, bet kā zināms tad nevar pateikt labs vai slikts dalītājs pirms to neuzliek un nenoregulē, kas protams maksā naudu. Bet nu to izdarīju un laimīgs nobraucu pāris dienas kad atkal uto sāk raustīties ik pa laikam, servisā saka ka varētu būt gruži inžektorā un ka neviens nezin kas bākā pa mēsliem vel, tā nu saņēmos un ar labu cilvēku izravējām bāko no bagāžnieka ārā un izsūcām visus mēslus kā arī izskalojām, tā tagad tīra, nākamais ko servisā izdarīju biaj inžektora tīrīšana ar ķīmiskiem līdzekļiem, un palikušo sprauslu maiņa, bet nekā labāk nepaliek, zvanu meistaram un saku ka vecis šitā nieiet cauri. Kā aizbraucu uz servisu viss kārtībā kā pāris km no servisa prom tā atkal ik pa laikam tas pats( auto norustas stāvot ik pa brīdim). Šis(servisā) saka ka varētu būt vai nu vadi vai dalītājs ar begunoks, arī sveces, bet tās pirms 20tkm minītas un labas. Tad nomainīju sadalītāju ar begunoku, jo noņemot sadalītāja vāciņu konstatēju ka ir izdilis tik ļoti ka pat netiek ar smilšpapīru klāt lai kaut ko tur iztīrītu, palika mazliet labāk, šovakar tika nomainīti svečvadi, rīt braukšu tad jau manīs kas ir.
Nu tāda ir mana pieredze ar MB 190 w201 automātu. Nu cenas pēc Peogeta liekas tik dārgas ka vājprāts, bet patīk tas komforts!
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
MB 190 nav mercedes visās tā izpausmēs, vien bļemba ir no merša, pats sev nekad mūžā negribētu 190to
Nu cik zinu motori šiem 190-iem ar neko neatšķiras no lielākā brāļa 124-tā. Tātad pie šīm ķibelēm it kā pie vainas nebūtu 190 mercedes benz neveiksmīgā konstrukcija, bet gan drīzāk auto vecums, vai ne tā?
Pilniigs sviests...
Nekad Tev nebeigsies sitaa labosana. Labaak norij to krupi un paardot - vismaz nervus pasaudzeesi - saku peec savas pieredzes.
Seatbelt, nu ko var tirst ?
190tajam ir daudzas ljoti labas 16 V versijas, ka ari 2,6 L aparats vien ir ko verts, nemaz nerunajot par EVO1 un EVO2, kas vel shodien maksa ap 25 k eiro!!!!
tapat ari 190 2,5 TDS USA versija, kura ir ljoti pieprasita ari shodien un un un........
pasham ka otrs auto ar ir 92.gada 2,0 manualais, jau otro reizi TA izgaju uz 0, nu cits ir koptaks, citam roka japieliek....bet laikam citam markam jau ta nav, tikai MB un tieshi 190jam :D
dreamons, 190jam neveiksmiga konstrukcija? neliekas, ka esi nedaudz subjektivi pateicis? varbut tev paradit 190.to un 124.to pardoshanas raditajus?
un 124. ir iespejams lielais bralis, bet ne tas pats, kur nu, ja runa iet par 124 E klasi no 93.gada lidz 96....vispar nekas neder
Nav sliktu auto vai labu auto, katram ir savas prasības un vēlmes!
to SZ..
Nu nekads izcilas tehnikas paraugs vai mercedes lepnums jau tavs 190-ais mersis toch nav! Esi kaut reizi sēdējis tam mersim aizmugurē?
EVO gan labprat kadreiz dzive tuvak papetitu, bet saubos vai Latvija ir kads laba stavokli.
Gan bija svečvadi, bet sveces jau sen bija jānomaina.
Vai ātrumkārba ir kārtībā?
Kārba itkā ir kārtībā!
nu nav tas paraugs, to es neteicu...tas ir auto toreiz attiecigam sabiedribas slanim par attiecigu naudu-jeb, vienkarshi, tas bija nedaudz letaks Mercedes ka visi citi, ar maz extram utt.....bet tapec tas nezaude Mercedes vardu un dazhas ipatnibas...Piemeram, mans 190.tais ir DAUDZ mikstaks pa LV bedrem ka 98.gada C klase, kurai it ka ir vel hitroumnaka piekare...:O
par vietu aimugure-piekritu, tur nu gariem cilvekiem nav ko darit, bet nu tapec jau ta ir maza klase.....
Shaubos vai Latvija ie kads EVO, ir replikas, bet ne jau istie :( pagaidam