Opel Omega
1998
Novērtējums: 9
Pievienojos tiem, kas stāsta par Omegas labajām īpašībām. 'Manējā ir ar 2.5V veida benzīna motoru- izbraucām Valmieru no Dobeles ar 8.3 litriem/100km. neticēju, ka tā var būt. kur nu vēl viss komforts, brauc kā ķeizars. Klusa, liela, galu galā- skaista. Vienīgi žēl, ka Omegas vairs neražojot- to teica omegas centrā, tā kā jaunu nenopirksi. Un vēl- tā īsti nevaru sadzīvot ar velkošo aizmuguri, bet tur jau laikam vainīga blīve starp sēdekli un stūri. Kā nekā - sieviete.
Vita
@ 6.decembris 2006 0:00
Kur ir Omegas centrs? :D
Labs jau vins ir, bet vel labaks ir Cadilac Catera, kas skaitas sportisks Omega (3.0L), , dizains smukaks, daudz agresivaks un salons krietni kofortakaks (adas salons "visam Cateram". visas extras+navigacija un Tv)..........kad atver halbi dzinejs ir loti lidzibs Diablo (smuki), cena loti demokratiska (zema) un razo vel lidz sai diena (man liekas)..........ASV var nopirkt sakot ~3500$$........paterins videjais ~8.5l
Ja saksi fanot par Omegam saulite,te ir tikai viens auto uz $is zemes kuru vajag pameginat-tas butu LOTUS CARLTON OMEGU,protams,ja atradisi vel vienu nenojatu!:):)
Cik daudz esi nobraukusi un cik daudz naudas remontos aizgaajis. Gribu arii taadu maksaa divreiz mazaak par audi A4 un komforts divreiz lielaaks
Cadillac Catera laikam tika atzīts par visu laiku sliktāko kadiljaku :D
Tos Cadillac Catera, cik zinu, ražoja tajā pašā Vācijas rūpnīcā, kur opel omega. Lai nejauktu gaisu ar diviem līdzīgiem modeļiem, Eiropā Catera, šķiet, netika nekad tirgota.
Catera nekad Eiropa netika tirgota..........bet nopirk var tik un taa:)) no Cadillaciem iespejams ka tas bija sliktakais (jo parejie bija limuzin klases auto un Elderado liela kupeja) a Catera Videjas klases Luxus masina:)).......ieks VW, Opela vai kada cita vacu autiniem
Lotus Omega razoja ierobezota daudzuma.......pat Vacija labi ja 2vi pardodas:))
Piedod, Me! Tas ir OPEL centrs Rīgā uz Krasta ielas.
Vita=Vituks.Braucu ar Omedziņu neilgi-vairāk par gadu.Stāvlaukumā viņu gandrīz ''samīcīja ''T-150,bet viss laimīgi beidzās.Bremžu kluči,stūres šarnīrs vai kaut kas taml.- vairs neatceros,izpūtējam aizmugurējais bundulis,stabilizatoram bukses-tas viss nebija pārāk ''sāpīgi''.Nopietnākais ir tas, ka pastāvīgi zūd eļļas līmenis,salonā bieži ir degošas eļļas smaka.Opel centrā vīram pateica par motora vākiem un blīvi, kura ir jāmaina un kas izmaksā kopā ar darbu pie Ls 300.Ja vākus meklējam paši, tad lētāk.Blīvi vajag oriģinālo un tam es piekrītu.Ir jau mainīta pa mazajiem servisiem-pusgadu viss ir labi, pec tam atkal sākas nepatikšanas. Ja nebūtu tā vaina, nekas cits nav bijis.Dārgāka sanāca zobsiksnas maiņa-ap 110Ls-tur vēl visādi rullīši.Vīri, kas lasa jau droši vien tāpat labāk zin par kādām blīvēm un ''pričendāļiem'' iet runa,tā kā... lai kā,to mašīnu ir vērts gribēt sev un jebkurā gadījumā, es to savā ziņā uzskatu par laimes spēli.
Ieteiktu pamainīt servisu, nav ko braukt tik dārgos! Pat ja jāmaina galvas blīve, tam nebūtu jābūt tik dārgi!