Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Lasītāju pieredze par saviem auto

Audi A4 1,9 TDI 2003 Novērtējums: 10
Sorry, profesionālie šoferīši, auto tjūnētāji u. c. lielie auto vīri. Es esmu šoferīte, bet - ar dabīgi tumšiem matiem. Sākšu ar to, ka mans mīļais vīrs mani vairākus gadus pēc kārtas "ēda brokastīs un vakariņās", lai taču aizejot un nokārtojot tiesības. Tad, ne īpaši gribot, bet diezgan ātri to arī izdarīju, jo bez autoskolas instruktora, īstais skolotājs bija mans vīrs. Un tad! Tad tikai es sapratu, cik LIELA muļķe esmu bijusi! Braukt ar auto TAS IR SUPERĪGI! Tie, kam nav tiesību, tie nekā no tā nesaprot! Tikko saņēmu tiesības, tā uzreiz arī cītīgi sāku mācīties braukt pa īstam. Pirmais auto man bija trešais VW Golf, Pink Floyd, 1,6, benzīns, 1994. Kā pirmais auto tas bija vairāk kā lielisks, lai pārvarētu visas tizlības ko iemāca un neiemāca autoskolā un kas iesācējiem ir „mantojumā”. Braucu katru dienu – gan ziemā, gan vasarā, gan gargabalus, gan katru darba dienu stumdoties pa Rīgas korķiem. Nobraucu vairāk kā divus gadus (tpu, tpu, pilnīgi bez jebkādiem piedzīvojumiem, ieskaitot arī sieviešu parkošanās problēmas). Paldies vīram! Tā kā viņaprāt pirmo klasi autobraukšanā biju veiksmīgi pabeigusi („par īstu šoferi varot palikt tikai, braucot 10 gadus”), tad vīrs piedāvāja izvēlēties jaunāku un man piemērotāku auto. Tā kā man nekādu īpašu iegribu nebija, sākām sērfot pa visiem Rīgas autosaloniem, vizinājāmies un testējām, un ... nekas man nelikās tāds, kas mani īpaši uzrunātu. Vienīgais, ko zināju skaidri, - obligāti jābūt ar četrām durvīm, nedrīkst būt ādas sēdekļi (vasarās kā riebīga teflona panna!), klimatkontrole (te manu pacietību Golfs bija pārbaudījis pilnā mērā), noteikti manuālo kārbu (jo, kā teica instruktors: „Sievietei ar tādu temperamentu, braucot ar automātu nav ko darīt!” Šai domai piekrītu pilnā mērā, jo braucot ar vīra auto, kas ir automāts, - man nepatīk. Es gribu pati šiverēties ar ātrumiem!). Nekādu citu īpašu izvēles kritēriju nebija, izņemot manu pirmo uzticīgo automīlestību – manu labo bezremonta Golfiņu ar Monro amortizatoriem.

Tā nu veselu mēnesi izdauzījušies pa saloniem un plačiem (Nissan, Honda, Mazda, Mitsubishi, Škoda, Hjundai, Lexus u. c. ), es stūrēju savu Golfiņu uz mājām un izdomājām, ka nākamo meklējumu atvieglošanai jāatceras teiciens: „Ka visus auto jau patiesībā mēra tieši ar vācu klasiku un ka viena no laika pārbaudi izturējušām „mērvienībām” ir Audi. ” Iegriezāmies Eizenšteina ielas Audi centrā, paskatījamies uz standartu, sapratām, ka mūsu kabatai tas ir par augstu un ... nolēmām, ka - labāk mazlietots standarts, nekā jauns nestandarts. Izgājām „zvēru dārzā” un tur skumīgs, bez numuriem, tāds nolijis un noputējis pie drāšu žoga stāvēja Audi A4, 2003, 1,9 TDI, manuālā kārba, klimats, kompjūters. Parūcinājām, pabraukājām, pasaucām savus autoremonta ekspertus, padomājām, pabraucām vēl citas dienas un vēl aizvien esot ar auto uz pilnīgo „Jūs”, tomēr.... NOPIRKĀM un es vienkārši sāku braukt ar Audi A4. TA izgājām pa „0”, jo: „Nu galīgi jauns, te viss kārtībā!” (bija 56 000 km). Tomēr mūsu tuvība veidojās ļoti, ļoti lēnām, uz „jūs”biju vairāk kā mēnesi.

Tagad, kad piecos mēnešos esmu nobraukusi vairāk kā 8000 km, esmu par to sajūsmā! Iemīlējusies savā Audi līdz neprātam! Degvielas patēriņš ārpus pilsētas – nenormāls!!! - tas ir 4,4 litri uz 100km. Aiz neticības testēts un apstiprinājies katru reizi, un ne jau pie 90 km; es braucu ap 120 -130 km/h. Nenormāls auto! Kamēr vīrs ar savu izbrauc trīs bākas, es, braucot vairāk, knapi vienu (65 l). Pielejot pilnu un paskatoties šosejas režīmā, kompis rāda 1450 km nobraukumu. Pilsētā garšo vairāk – max 7 litri. Ripo ideāli! Manevrīga! Īpašu sajūsmu man izraisa – lieliskais momentānais uzrāviens! Apdzīšana bez problēmām! Gan ar 4., gan – ar to pašu 5., ja vajag uz (Kolēģi saka: „Gončiks”). Vienīgais, ko varētu savai dāmai pārmest – ir mazliet skaļāka balss, kā jau dīzelim, bet mans Becker ar navigāciju ir lieliski dzirdams.
Gribu pajautāt citiem Audi īpašniekiem? Kā iet jums? Kādi pirmie remonti mani sagaida?

Atilo @ 12.decembris 2006 0:00
Visi komentāri
 
Kasinsh 12.decembris 2006 0:23
0 0 Atbildēt

Lielisks auto!
Kalpos labi, kā nekā īpašniece taču dāma :)
Nebūšu oriģināls, dodu 101% par feini korekti atskrūvēto odometra rādījumu (zināšanai, vismaz tikpat gan vēl klāt jāliek), taču tas tik un tā ir ļoti svaigs auto.
Labs dzinējs, uzlabota piekare, feins dizains.
Te ir jābrauc, nevis jādomā par investīcijām.

TDI 12.decembris 2006 6:51
0 0 Atbildēt

Braukshanas vaina Tevi gaida :)) 56kkm-liidz ''remontiem '' ,speciaali ''nepiestraadaajot'' ,veel pacietiigi jaapagaida .

seatbelt 12.decembris 2006 7:54
0 0 Atbildēt

riktīgs sievietes apraksts, kaa es braucu, cik man forša krāsa, cik smuki viņa izskatās bla bla bla :P

ibio 12.decembris 2006 10:11
0 0 Atbildēt

kur ir prāts. mehānika ir labāka par automātu. patīk mīcīties sastrēgumos un djorgāt kloķi.
1.9 dīzelis nav nekāds sporta auto, lai teiktu, ka mehānika rullē. ja patīk djorgāt ručku, tad var nopirkt tiptroniku, un tad pati slēgt uz augšu uz leju, lai nav visu laiku jāsoida sajūga pedālis

Bils 12.decembris 2006 11:55
0 0 Atbildēt

Ko jūs piesējāties sievietei??? A ko viņai vajadzēja rakstīt? Jefiņi jūs! Normāls apraksts!

seatbelt 12.decembris 2006 16:21
0 0 Atbildēt

mehānika, jo īpaši pēdējā laikā, sāk iesmakot, sastrēgumā toč nav ko darīt gan neērti, gan sajūgs ātri izbeidzās. Automātam ir tikai viens mīnuss-tam ir sarežģītāka uzbūve, dārgāks remonts..

Atilo - autore 12.decembris 2006 16:56
0 0 Atbildēt

Paldies par atsauksmēm uz manām pārdomām, īstie braucēji! Īpaši Kasinsh-am, lai nu Tavi vārdi piepildās! Par to odometru. Jā, mēs ar vīru un mūsu profesionālo autoremontnieku par to domājām. Aizdomas, protams, bija un to jau neviens nezinās, tik vien ir kā bez servisa grāmatiņām un ārzemju TA un eļļas maiņas zīmogiem, kurus var sabīdīt, kā tik vajag, (esmu pirmā šī auto īpašniece Latvijā, paši reģistrējām te), aplūkot auto apakšu, piekari, salonu. Viss rādās līdzsvarā, salons vispār ož pēc jaunas mašīnas, smaka atpazīstama no autosaloniem, kuros testējām citus jaunos. Tāpēc atliek vien cerēt, ka nekas dižs nebūs tomēr bijis un turbīna pēkšņi jāmaina nebūs. Arī atgāzes TA ir tik tālu no normas, ka taisni bail. Biju pat ar nepietiekami uzsildītu un nelejot klāt nekādu pēdējās modes biodīzeli. Max apgriezieni - bez problēmām. Svaigs un ož pēc jauna autiņa. Ar savu personīgo meistaru pārliecinājāmies, ka auto nav konstruktors, nav bijis sists. Bet, tad jau redzēs, bažas no slepenām vainām jau vienmēr paliek. Savukārt, Seatbelt-am un ibio gribu teikt, ka es tāpat zinu, ka esmu patiesi smuka sieviete. Tas ir fakts! Un to dzirdu bieži. Jā, jā. Tāpēc man nav pie stūres jāiztaisās. Arī nopelnu labi, tāpēc man sieviete nav jāuzspēlē. Es esmu jau! Man pašai riebjas tās pseido-dāmītes, kas braucot iztaisās un izgorās, līdz kamēr avārijas situācija (visbiežāk citiem!) uz līdzenas vietas! Dumās zosis! Es cenšos, braucot "ierakstīties plūsmā", nekavēt, netraucēt un arī netrakot. Biju pat samulsusi, kad sākot braukt ar Audi, man vīrieši sāka uz ceļa pievērst pastiprinātu uzmanību, palaist, pat, ja neprasu, pasmaidīt, piemiegt ar aci u.tt.. Nu, ko? Priecājos, ka arī viņiem patīk mans auto. Arī krāsa ir perfekta, riepām oriģinālie lietie diski. Ir smuki, jā. Kāpēc par braukšanu tik daudz? Man ļoti patīk braukt, gribu iemācīties braukt labi un pārliecinoši, - tāpēc. Un tas nav dumji. Tas ir vienkārši atšķirīgi no večiem. Par dzelžiem un remontiem, ir jādomā tiem, kas to prot. Es nepretendēju. Man tieši ir jādomā par to, kā braukt tā un ko savlaicīgi autiņam izdarīt, lai savu Audi sargātu no ātru remontu vajadzības. Atkal paldies vīram, viņš prot man tik pamatoti un pareizi "uzbrēkt", ja braucot man sanāk kaut kas ne tā, ka atkal ir laba skola. Uzreiz skaidri zinu, kuram tehniskam mezglam vai detaļai šajā reizē esmu saīsinājusi mūžu par noteiktu laiciņu. Vai nu sajūgs paldies nesaka, vai ātrumkārba nostenās, vai riteņa diski dabūja no apmales tuvuma sabīties... .

316i 12.decembris 2006 17:43
0 0 Atbildēt

sheit un neko riebiigu nepateiks??? taa nekad nebuus!!! it seviskji ja sieviete kaut ko uzraksta! blje imotenti sasodiitie:D

Vilko 12.decembris 2006 22:27
0 0 Atbildēt

Tāds patēriņš ir tikai pie 100km/h, nevis pie 120 - 130km. Nevajag pārspīlēt, kaut arī daudz melots nav. Būs ap 4.8 - 5 l. Bet mašīna tiešām laba un motors ideāls.

Vilko 13.decembris 2006 7:47
0 0 Atbildēt

Tu kaut kā par daudz piemini iespējamos remontus. Audi A4 pēc 2001.gada ir savā ziņā kvalitātes etalons. Vismaz tā autobild stāsta. Tev vēl ilgi ar to nebūs galvas sāpes. Nu un tā kā tu stāsti, ka ar to autiņu nesēņo, tad arī turbīna kalpos labi. Turbīna parasti saplīst degvielas ekonomētājiem. Ar šo motoru ir jāgriež. Lai labi ripo.

Atilo 14.decembris 2006 17:30
0 0 Atbildēt

Paldies, Vilko! Arī Tavus labos komentus "nodošu tālāk savai A4 dāmai", tā teikt, - "lai i nemaz nedomā pievilt! Lai tā arī ripo!"

shmurger 14.decembris 2006 21:40
0 0 Atbildēt

Turbīna parasti saplīst degvielas ekonomētājiem. Ar šo motoru ir jāgriež.....



why? pamato!

nazis 15.decembris 2006 17:00
0 0 Atbildēt

Man patīk gan smukas sievietes, gan smukas mašīnas, betj ja viņas abas ir draudzenes, tad tas ir super!
Bet, lai Tava draudzene nesāktu "kašķēties", it īpaši ziemā, nekad nedod citiem "piepīpēt" ar ieslēktu aizdedzi( lai nenobeiktu kompi), otrs, - ja ziemā nevar iedarbināt, bet starteris griežsa, ne kādā ziņā neļauj savu mašīnīti ievilkt - var salauzt augstspiediena sūkni - pēc divdesmit grādīgiem saliem pilnas darbnīcas ir ar tādiem. Labāk ievilkt siltā garažā un tikai tad kaut ko darīt!

Atilo 17.decembris 2006 0:00
0 0 Atbildēt

Nazim - paldies par praktiskiem padomiem. Noteikti ņemšu vērā. Ar veco Golfu braucu, kad bija mīnus 30 pagājušajā gadā un pat bišķu pavizinoties arī temperatūru dabūju normālu. Kā ies šogad - bišku baidos gan. Dīzels paliek dīzels un, ja stāv, arī ir slikti. Mašīna vismazām plīst tad, ja tā brauc regulāri - tā gudrie runā.

Atilo -šī auto īpašniece 22.oktobris 2007 23:22
0 0 Atbildēt

NU jau pagājis vairāk kā gads, kad braucu ar savu mīļo A4. Izieta obligātā apkope, TA - viss pa nullēm, tai skaitā ritošā daļa bez problēmām. Gada laikā ir tikai mainīta eļļa un viena tuvās gaismas lampiņa. Citādi pilnīgi bez remontiem. Nobraukti km skaits kopš nopirku pagājušā gada augustā = mazliet pāri 18 000 km.
Ko varu teikt - vienkārši izcils auto! Kāpēc? Galvenie prieki:
- degvielas ekonomija (tiešām iet uz tvaikiem, un tas atbilst patiesībai!), droši varu braukt (un braucu) ātri;
- lieliskās paātrinājuma īpašības, ja vajag kādu apdzīt
- laba salona apsilde (ziemā) un dzesešana (vasarā), klimatkontrole labi strādā;
- lai arī mehāniskā kārba, Rīgas korķus pagaidām ir izturējusi
- pagājušās ziemas (2006/2007) lielos salus izturēju bez problēmām, pielaist varēju VIENMĒR, pirmajā lielajā salā mazliet piesala durvju gumijas, tās 1X sasmērēju un tālāk viss O.K. visu ziemu
Mīnusi:
- kā saka mans vīrs, šī auto lielākais mīnuss esot tas, ka tā neesot viņa automašīna;
- tiešām nezinu, pagaidām vēl nav.
Man šīs auto ļoti PATĪK un ĻOTI APMIERINA! 10 balles!!!

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti