Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Lasītāju pieredze par saviem auto

Audi 100 (C4) 2,3 E 1992 Novērtējums: 8
Ar šo auto braucu jau sesto gadu un principā esmu apmierināts, vienīgi sāk jau mazliet apnikt un tādēļ drīz nopirkšu kādu jaunāku A 3. Sievai tagad ir jauns un liels auto, bērns liels un pašam tik lielu vairs nevajag.
Mans auto ir 2,3 E ar sporta automātu. Vispār jau es kādu trešo auto pēc kārtas izvēlos automātu, jo televīzijas programmas jau arī sen pārslēdzu ar pulti, nevis katrreiz skrienu klāt un spaidu pogas. Pērkot pirmo automātu( tas bija Passat) man arī bija tā kā nedrošība pēc parastās kārbas, ka nesaiet dēlī, nevar ievilkt, kā būs ziemā utt., bet tas ir galīgs bleķis. Jau iepriekšējie automāti gāja un tagadējais iet vēl labāk .

Patēriņš pilsētā ir ap 12- 13 l, bet uz ceļa kādi 8, braucot līdz 120. Ātrāk gan vairāk. Kad nopirku , auto bija noskrējis kādus 210 tkm, tā bija uz spidometra un arī servisa grāmatā( auto ir Šveices). Taisu to pamatā Audi servisā un pazīstamie mehāniķi visu pārbaudīja un teica , ka nobraukums ir reāls (arī pēc visiem sēdekļu nodilumiem utt. ), nevis pagriezts atpakaļ kā vairumam auto. Tagad ir nobraukti kādi 310 tkm un motors vēl var braukt droši tūkstošus 100 - 200. Labots ir maz , braucu pilnīgi katru dienu un tikai vienreiz tas ir negājis, kad laukos nomira benzīna sūknis. Pašā sākumā nomainīju zobsiksnu, eļļas leju sintētiku, ir mainīti priekšējie amortiņi un bremžu kluči, protams. Vienreiz termostats, automātam nomainīju eļļu, vēl šādi tādi sīkumi, bet principā auto ir uzticams. Manam pēc šiem gadiem gan nedaudz degvielas dozators pabojājies, no sakuma pārbliež un tad noraustās, bet nu tā braucot to vairs nejūt. Tas tikai uz silta motora, kad nedaudz nostāvējis, no rīta ir ideāls. Tā lieta ir dārga un mainīt nav jēga, šrotos nav labas kvalitātes. Aku esmu arī mainījis, jo iepriekšējais pēc marķējuma bija 7 gadus vecs jau un vienreiz vasarā knapi sāku pielaist no rītiem. Bet nu tā kopumā audi ir stabila un ērta mašīna, varēja nedaudz mazāk ēst benzīnu, bet nu tagad gāzi arī vairs negribu likt.

Logi ir parasti verami, lūka lielā un automātiskā, ABS , parastā apsilde, vārdu sakot vienkāršs un izturīgs, sēdekļi ērti un tīri, pats auto sudrabotā krāsā( iepriekš arī bija tāds pats). It īpaši audi uzvedas ziemā sniegā ar labām riepām( ziemā braucu ar Nokian Hakappelitu). Pats nerūsē, ja neskaita tās vietas, kur kāds ir piebakstījis, man tāda maza bija pie priekšējās arkas, bet nu to piekrāsoju. Vienu citu te palasījos - jā ir tāda maza problēma, ka panelī pa dažiem gadiem dažas lampiņas izdeg, pat būtībā ne izdeg, bet nav kontaktu sakratoties, izkustās no vietas un tad ir jāapmaina. Tur diezgan komplicēti noņemt to paneli un atkal uzlikt, lai visas lampas degtu, bet nu reizi divos gados tas jāizdara. Pašas lampiņas jau maksā ap latu, pusotru. Citādi auto ir ok, baru visiem ietikt un mehāniskā daļa vispār ideāla! Esmu sešus gadus pēc kārtas ar pirmo piegājienu izgājis TA un tur nebija par ko piesieties( vienreiz gan pirms apskates taisīju speciāli suportu un brezes, kā arī stāvbremzi, esmu vēl bremžu šļaukas mainījis ja ieplaisājušas, bet tas normāli). Tā kā varu ieteikt visiem braukt ar tādu.
Mekijs Nazis @ 12.decembris 2006 0:00
Komentāri
 
Nav pievienots neviens komentārs.
Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti