sākās ar to, ka savajadzējās man auto. neko krutu, tikai lētu, ekonomisku, nenojātu braucamo, lai varētu no punkta A līdz B nokļūt. atradu vienu variantu. palūdzu vienam čalītim- ''profiņam'', lai aizbrauc apskatīties (dzīvoja viņš netālu). apskatījās, teica labs esam. nu aizbraucu, uzmetu aci. rūsas nav, no skata normāls. ja jau esot labs, dziļāk neko neskatījos un nopirku.
sākās problēmas jau mājupceļa. pie krustojuma noslāpa. konstatēju, ka auksts viņš iet normāli, a uzkarsis slāpst nost. nu neko. aizdzinu uz servisu, a tur veči valodu gandrīz zaudēja. izrādās, ka 1. )uz karburatormotora ir uzlikta šprice. 2. )šprice nav savienota ar kompi. 3. )trūkst vesela detaļu arsenāla, tai skaitā gaisa filtra un termostata!.
nu neko. ieliku to filtru, termostatu, nomainīju gultņus aizmugurējiem riteņiem, vēl citus sīkumus. pieregulēja šie ko tur varēja pieregulēt. tagad variants ir tāds, ka auksts dzinējs raustās, tukšgaitā apgriezieni lēka ~500 rpm, uzkarsis tur apgriezienus robežās no 900 - 1500 rpm. degvielu rij daudz, un kaut kādu jaudu attīsta tikai pēc 2000rpm.
ieberzos konkrēti. ir štuks to šprici ņemt nost (neviens negrib krāmēties) un karbūzi likt virsū, vai arī pirkt citu (man domāt ka sanāks lētāk).
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Iesaku tev izcel veco motoru un notirgo, un nopeerc citu vietaa! ja tew ir sprice kaadam losim veel pa labu naudu paardosi!! ja gribi karbuuzi to pa leeto var dabuut!!! peec pieredzes saku es savu golfa 1,8 dzineeju neejosu pa 30 ls paardevu!:))