Tā kā nav šeit neviena apraksta par Mazda 626 2.5i V6, tad pastāstīšu par savējo. Braucu jau pusgadu, nopirku par tā brīža tirgus cenu. Auto bijis labi kopts līdz iepriekšējam saimniekam latvietim, kurš bija tikai jājis un pamanījies sasist no aizmugures, saremontēts nekvalitatīvi. Auto teh. pasē pirmā reģistrācija ir 01.1995, tomēr spriežot pēc šasijas nr ražots pirms 08.1994. Ekstras ir viss ko var iedomāties tā gada, tās klases auto: elektr. logi, el. spoguļi, el. regulējams vadītāja sēdeklis, el. lūka, ir kondicionieris, kruīze, miglas lampas, lukturu augstuma korektors, ABS, lietie diski, apsildāmi spoguļi (kopā ar aizmug. logu), ieliku signalizāciju un briestu labam audio, par laimi visas ekstras strādā. Vizuāli auto no 2.0 atškiras ar dekoratīviem sliekšņiem un dubulto izpūtēja galu. Par dzinēju esmu sajūsmā, griežas ļoti labi. Tāds pats tiek uzstādīts arī Probe un MX-6, kā arī MX-3 ar tādu pašu V6 bloku, bet 2.0 tilpumu, tomēr kā jau lielākajai daļai Mazdu 2.0i un 2.5i grab hidrokompensatori, tur līdz tikai laba (dārga) 5W30 eļļa, Motul gadījumā 8100 Eco- nergy 5W30. Patēriņs uz šosejas + ~10% pilsēta ir 8.5 l/100km, pilsēta 11.5. Ceļojuma apstākļos var dabūt pat 6.5 taču tas ir Lietuva/Polija/Slovākija izbraucot bāku un tai laikā 2reiz apstājoties. Mainīti visi filtri, tehniskie šķidrumi, visi bremžu kluči, pusass gals, lodbalsts, izpūtēja aizmugurējā daļa, sveces, visas stabiliz. atsaites, kas ir vājā vieta un netur vairāk kā 30 tūkst. km, kā arī pielaboti visādi sīkumi. Par to gan TA vīriem nebija ko aizrādīt un lapā nav nevienas piezīmes. Pozitīvais auto viennozīmīgi ir dzinējs un aprīkojums, patīk arī plašie spoguļi bez aklās zonas un ērtā vadītāja vieta, aizmugurē gan vietas ir mazāk kā iepriekšējai 626 paaudzei, tomēr arī 5atā ir ērti. Kaitina sliktā laikā vienmēr netīrais vadītāja sāna logs un stūres iekārta sākot ar milzīgo stūres ratu un beidzot ar vadāmību. Gribētos garāku kārbu, galveno pārvadu vai 6 robu, jo pie 90 km/h, tahometrs rāda 2500 rpm, lai gan jaudas pietiek atliektiem galiem. Atzīmi lieku 7, jo ir jau jaunāki un labāki auto kā piem. Mazda6 MPS.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Nu ja piesauci te Mazda6 MPS. Tā pati parastā, jaunā Mazda6 GT ar 2.3 atmosfērisko arī ir labs rulzis. Domāju, ka tas motorītis (kaut R4) gan pēc jaudas, gan griezes, gan elastības ja ne sit pušu, tad neatpaliek no vecā V6. Aber MPS jau ir no citas kategorijas. Bez nolokāmiem aizmugures beņķiem, bez iespējas uzlikt
Komentāru nogrieza:
bez iespējas uzlikt mazākus 17-collu ripukiem, bez iespējas pasūtīt automātu utt.
BTW tāda laba mūsdienu alternatīva mazda 626 V6 varētu būt Mazda6 3.0 V6, kuru diemžēl oficiāli EU netirgo.
ar to motoru uzmaniigi bija looooti nepatiikama pieredze ar 2vaam MX6 2.5V6 abaam galvas bliive pizdeccc.
remonts no 500LVL paslaik jau treso menesi taisa servisaa.
MX6 pateerins pa pilseetu bija saakot no 12.5
l/100Km braucot peec iespeejas ekonomiski un briivdienaas bez sastreegumiem un beidzot ar 20l/100KM miicoties pa korkiem.
pa šoseju zem 8l/100KM paliist ir loti gruuti pat barucot vienmeeriigi uz 95KM/H
njā, piekļūt mazda V6 motora kaut kādām daļām vnk nereāli, mosh jamie servisā jau pakārušies, tapēs 3mēneši un vēl nav gatavs.. ;)
Nu bet ko var ņemties - ja nevar piekļūt normāli - tad ceļ ārā motoru un tad remontē. Būs ātrāk un ērtāk nekā caur pakaļu censties blīves nomainīt. 3 mēnešos var pilnu kapitālo remontu motoram uztaisīt, ar visu cilindru honēšanu.
Gadu atpakaļ ar ar tādu braukāju, tikai tā piedevām bija 4WS(stūrējošie pakaļējie riteņi), baigi amizanta braukšana, it sevišķi līkumotos ceļos, nekad neizslīd.
Motors toč ir super! Sajūta ka brauc ar troleibusu - ieliec pilsētā 4-5 robā un tik vālē! Manējā gan ne eļļu rija, ne vārsti grabēja. Ja nekļūdos, tad 2.5V6 ir jālieto 98.
Pasam man ari mazda 626 2.5 V6 nopirku 3 meenesi atpakallj. loti kopta! nav ne elas nopludes ne vaarsti grab.. auto nudien ir komfortabls un loti ziperiigs. Degvielas pateerins ir atkariigs no kaajas smaguma! arpus pilseetas 8l uz 100 km (netrakojot) savkaart pa pilseetu no 11.5... arii visus 18 pa liseetu var savaakt... bet videejais ir 13 l uz 100 km. Ar auto esmu apmierinaats un tuvaakajaa laika nemaz nedomaaju ko citu njemt!