Nopirku šo Audi nostaļģijas ietekmē, jo auto man jau bija un ievērojami jaunāks. Vienkārši atmiņas par vecajiem, labajiem ...... un tā "cigārs" un vēl pilnpiedziņas ar orģinālajām rūpnīcas izvalcētajām riteņu arkām, kruīza kontrole, piekabes āķis. Pirku to Vācijā, stāvoklis perfekts (78'000km - servisa grāmata un auto salona garantija, tāpēc cenu nerakstīšu - mani tāpat droši ka nesapratīs), bet tik un tā tiko noreģistrēju, tūliņ nomainīju tā saucamo standartu - eļļa, visi filtri, zobsiksna un ūdens sūknis, kopā ~ ls 70, vienkārši tā lai pie šiem jautājumiem nebūtu jāatgriežas un arī sirds mierīga. Uzliku apakšā motora aizsargu, lai tīrāka motortelpa. Ahā, vēl aizmugurējai piekarei divus "ābolus" un četras gumijas bukses ls ~ 80 pie reizes izpūtēja vidējo posmu ls 65. Degvielas patēriņš 10-12 L/100km, eļļu motors "neēd", vārstu kompensatori patīkami klusē. Tā nu liekas viss, tālāk varu teikt vislielākos, patiesākos slavinājuma un sajūsmas vārdus, jā ' 90 - jos gados nu bija Vācu mašīnām kvalitāte, tur nav vārdiem vietas. Par rūsēšanu nav ko uzrakstīt jeb cinkots paliek cinkots! Darbojas viss un vienmēr, kluss
( ne mazākā doma par grabēšanu), dinamisks, nesatricināma stabilitāte un plašums. Par caurgājamību - to grūti aprakstīt, tas jāredz vai labāk jāizjūt pašam un izjust vēlams kādā tumšā stipri puteņainā ziemas vakarā uz lauku ceļa kur tuvumā neviena nav! Aiz sajūsmas var balsī saukt AUDI 100 QUATTRO !!!
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
kaadas extras, ira?
Jaa tiesaam laba masiina klusa un salons negrab prieks braukt bija dinamika loti laba 2.3 motoram 136ZS bet iet tikpat labi kaa BMW ar 2.5 170 ZS un labaak par Opel Omega 2.5 170ZS.
Ieprieks teiktais speeka tikai tad ja tas autins ir kopts un un saudzeets ir redzeeti netiiri nolupusi grabosi sroti arii un manam braalim ir arii taads nobraucis 400K KM un pa bedreem braucot nekas negrab....
Hm... 78 000km pa Vācijas ceļiem bet jau bija jāmaina divi "āboli" un četras bukses... Nu tad jau sanāk ka pat žigulim ir izturīgāka ritošā...
gadi, ekspert, dara savu, gumija saplaisā, paliek cieta, izdilst, āboliem ar;i gumijas saplīsušas, iekšā smilts un sāls, un sveiki...
Par ekstrām - '90 gadiem atbilstošas - kruīza kontrole, rūpnīcas āķis un miglas lukturi, elektriskie logi un spoguļi, lūka, hā manuālā, pie galīgiem sīkumiem pieskaitāmas lietas - "pilnais istrumentu panelis" un sēdekļi ar maģiskajiem quattro uzrakstiņiem !
Cien. Smaidiigajam taisnība - gumijas bukses nu galīgi nebija sadilušas, bet sasprāgušas gan. Par tiem
" āboliem" tāpat, nekas jau tur nekustējās un savirze bija kārtībā, bet nepatīkami čīkstēja gan !
iebliez moš bildi :)
Labi, pacentīšos, tik līdz sanāks kāds bišķis laika ! Pāgājušajā rakstā aizmirsās pieteikt, ka šim ir arī nenopluinīta ādas stūre un orģinālie Audi Q alu diski, bet tas nu tā, vispārējai info.