Sveiki!
Kardināls pagrieziens dzīvē - no Chevy Blazer uz VW Passat.. Ne jau tāpēc, ka Chevy ir liels patēriņš (kaut arī jebkuram mūsdienās tagad ir būtiski.. uzsveru BŪTISKI), bet tāpēc, ka ceļš, kas ved no mājām uz darbu ir vienkārši bedrains un nejebkurš auto to spēj izturēt. Kāpēc tieši VW Passat? 1. Galvenokārt cena. Cena uzturēt. OK Chevy ir džips un kārtīgs, man ir tikai pozitīvas atsauksmes par to(pirms tam man bij` Jeep Wagoneer), taču tas nespēj turēt asās, ar lietus ūdeni apslēptās, slikta asfalta bedres. Ne tikai slēptās... kopumā ceļš ir uz izturību, ar ļoti sliktu klājumu un ielāpiem.
Un tā kā tas ir US auto iekš LV, detaļas pārsvarā nācās pasūtīt no no Atlasmotors vai no ebay. com, gaidot nedēļu.. divas. Tas mani nevis neapmierināja, bet radīja neērtības, jo neesmu rīdzinieks. Plus vēl pie visa, sarežgjītāks remonts bija jāveic tajā pašā Atlasā ( iesaku pieturēties pie viena servisa, ja Jūs tas apmierina), taču tās rindas..... KĀ TĀS SABOJĀ GARASTĀVOKLI!!!!! Es taču nezinu, kad man autiņš noplīsīs atsevišķos gadījumos... un, kad tas notiek, man "jāstāv" rindā?! ABSURDS. Tas liecina par to, ka Rīgā ir pārak mazs autoservisu koptirgus - ausīgiem uzņēmējiem var noderēt : D.
US auto ir ļoti OK, ja ir daudz brīva laika - man tāda nav, tāpēc tagad par lietu.
Iegādājos 1996. gada VW Passat Variant 1.6 Mono šprices autiņu autoplacī. Pirms iegādāties tieši šo, mani mudināja kolēgja Passat izturības novērojumi, kas tiesa, ir nedaudz vecāks, taču būtība nemainās. Izturība ir augstu vērtējama, remonta izmaksas "hadenei" zemākas nekā šā paša gada auto, salonā ir ļooti daudz vietas + bagāžas nodalījums, parasti nāk ar farkopu(kas MAN ir ļoti svarīgi), komfrorts ir OK. Protams, ar 1.6 Variant`u nekādas extras, izņemot kondicionieri es nemanīju. Godīgi sakot, riktīgam "darba zirgam" nekādas extras nav vajadzīgas.. ok kondicionieris mūsu relatīvi karstajās vasarās ir kā ērts papildinājums jaukai braukšanai.
Es uzskatu, ka tieši šis "aparāts" ir domāts tikai DARBAM, nevis sportam vai SHOW UP`am. OK, tagad par lietu.
1996. gada VW Passat Variant 1.6 MONO.
Kad nopirku, visi stikli bija mitri.. pat ļoti. Kondensātu no stikliem varēja dabūt nost tikai ar kondicioniera palīdzību, taču Decembrī jau tā ir vēss. Tiku galā tā - kad braucu viens bez gjimenes, salona sildītāju uz MAX, ventilatoru uz 3 un karsto gaisu regulēju uz vējstiklu un kājām (uzstādītājs uz pusēm). Tas gadījumā, ja kādam ir līdzīga problēma. Ja karsto gaisu laižot uz SAUSU vējstiklu, sāk "svīst" logi un NEPĀRSTĀJ "svīst", tad 99%, ka caurs ir salona apsildes radiators.
Tā kā mans eksemplārs bija tikai mēnesi LV, atvests no dzimtenes, es to vērtēju augsti un, izbraucot, pārliecinājos, ka viss ir labākajā kārtībā - autiņus vācieši kopj un pieskata.
UZREIZ (iesaku visiem auto iegādātājiem) ir jānomaina eļļa, zobsiksna, gaisa filtrs... pārējos šķidrumus var mainīt nedaudz vēlāk, pakāpeniski ( kārbas eļļu, tosolu vai antifrīzu, stūres pastiprinātāj eļļu). Tas ieteicams kaut vai tikai tāpēc, lai pievērstu Jūsu uzmanību pārvietošanās līdzeklim ne tikai no ārpuses, bet arī detalizētāk. Tas palīdz savlaicīgāk novērst nepamanītos/neredzamos trūkumus pirkšanas brīdī. Piemēram, manam auto, šodien mainot gaisa filtru, atklājās, ka ir jāmaina kartera ventiilācijas caurule, kas ir ieplīsusi un gaisa filtra nodalījuma šļauciņas, kas pagaidām man nav pazīstamas.
Godīgi sakot, nekā cita, kā salona mikroklimata uzstādītāju apgaismošanas defekta (jāmaina spuldzītes), es neatradu. °
Tiesa, auto ir tikai 3 dienas manā īpašumā, bet iespaids pa šo brīdi tika radīts kapitāls. Labs auto gjimenei, palīdz materiālu pārvadāšanai, ekonomisks un lēts remontos.
Iesaku tiem, kas domā iegādāties, izbrauciet, novērtējiet!
Ja ir kādi jautājumi, droši jautājiet tko79@inbox. lv, atbildēšu!
Paldies par uzmanību!
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
piekrītu, ka darba zirgs, izturība un remonta cenas labas, ja nav vēlme izcelties, labs auto..Lai veicas!
Vispār jau pasāts nav nekāds izturības etalons. Remontēsi lēti, bet bieži.
Svīst ciet logi - nomaini salona gaisa filtru, visticamāk, ka tas pie vainas.
Man jau liekas, ka ar 1,6 mono tik lielaa (nosaciti) auto paarvietoties ir tiiraas mociibas..
Par 1.6 dzinēju es sākumā arī šaubījos, bet, kad atvēru motora pārsegu un ieraudzīju, ka tur ir Passat V dzinējs (jaunāks nekā parasti šiem modeļiem). Izbraucu, ir ok. Reg. apliecībā norādīts, ka dzinējam ir 74 kW (100hps). Regulāri braucu garus gabalus un apdzenot nav jārēķina precīzi attālums - paspēšu, nepaspēšu. Nav sporta auto, bet pārvietoties nekādu grūtību man nesagādā.
P.S. Pirms tam man ir bijis BMW 320 VANOS, Ch Blazer 4.3, Audi V8 3.6, neteikšu, ka šis dzinējs ir no kuslajiem. Protams, jau nav BMW, bet braukt var!
Pag, pag.. Ja tev ir 74 kW, tad tev nav nekaads mono! Mono varaak par 55kW nevar buut. Zinu ko runāju, jo esmu saskāries ar nedaudz vecāku šādu Passat 1,8 mono.
Ja tev tieshaam ir ar tiem 100 zs, tad jau paarvietoties var bez seviskjaam gruutiibaam. :)
gy...varbūt ar nav :). Sprauslas atrodas ieplūdes kolektoram apakšā.
Kādu dienu iemetīšu bildi!
Man 1995 gada mono 1.8 arii 74 Kw