Auto ir pirkts Latvijā, un sākts ekspluatēt no "nullītes" gadu atpakaļ. Tā kā šis ir mans darba auto, tad savu izvēli šeit loģiski nepamatošu. Jāteic gan, ka šī auto eksterjers un interjers man šķiet simpātisks. Tas protams subjektīvi. Visu pārējo centīšos aprakstīt objektīvi.
Focusam ir 1,6 l benzīna dzinējs ar 100 ZS jaudu. Standarta aprīkojums + priekšējie miglas lukturi. Pārējos tehniskos parametrus un aprīkojuma sarakstu varat skatīt www. ford. lv.
Gada laikā nobraukti 25000 km un tāpēc šādi tādi secinājumi ir. Pirmkārt jauns auto ir jauns auto un ko tu jaunam padarīsi - protams neko.
Pozitīvās lietas. Auto priecē ar pietiekoši plašo salonu priekš kompaktklases auto. Vadītītāja sēdekļa regulēšana uz priekšu uz aizmuguri, uz augšu un uz eju, kā arī stūres rata regulēšana uz iekšu, uz āru, uz augšu un uz leju manuprāt apmierinās jebkura auguma braucēja ērtu sēdpozīcijas ieņemšanu. Protams aizmugurē sēdošie jau vienmēr vēlēsies lielāku plašumu. Auto ir salīdzinoši augsts, arī klīrensiņš mani patiesi priecē un paregulējot sēdekli vairāk uz augšu var justies kā mazā parketniekā : ) un līdz ar to arī iekāpšanas un izkāpšanas funkcija ir ērta. Nav jāizkāpj no tupus pozīcijas. Man personīgi patīk sēdēt samērā augstā pozīcijā, jo labāk var pārredzēt ceļu un arī par pāris % mazāk spīd acīs pretimbraucēju "uguņi". Jāuzteic ir arī dzinējs. Nu ļoti jau dinamisks plašā apgriezienu diapazonā un priekš 1,6 tilpuma. Ikdienā pietiek ar "atliektiem galiem". Degvielas patēriņš pilsētā (Rīgā) man sanāk ap 8,5 l uz 100 km pie vidējā ātruma 25 km/h. Samazinoties vid. ātrumam (propkas) benzīna patēriņš attieciīgi pieaug, palielinoties - otrādi. Uz šosejas ap 6 l uz 100 km. Protams patēriņš mainās atkarībā no kondicioniera lietošanas vai nelietošanas, ceļa seguma u. c. apstākļiem. Vidēji gada laikā man vidējais patēriņš sanāk ap 7-7,5 l uz 100 km.
Novērotie trūkumi. Pirmo, trūkumu jau konstatēju pirmajos nobrauktajos 100 m - tā ir sliktā skaņas izolācija it īpaši no riteņiem, stingri mazāk no dzinēja bet pavisam maz aerodinamiskie trokšņi. Varbūt Vācijas tirgum šīs mašīnas ir labāk nopakotas, bet nu Latvijas tirgum ir tā kā ir (vēl sliktāk nekā III Golfam vismaz man tā liekas). Pirmos 5000 km braucu kā varenais pa bruģi, pēc tam jau aizmugurējā daļā (laikam jumta apšuvums), iemetās "circenītis", vēlāk jau vēl šur tur. Jā, sliktā montāžas kvalitāte un cietie viengabalainie salona apdares materiāli ir šī auto sabiedrotie. Bet nesabīstaties, nav jau tā ka viss grabētu. Vēl arī apakšā zem motortelpas prasītos kāda aizsargpanna, citādi motortelpu pieķēzī samērā ātri. Vēl slikts ir tas, ka lietainā laikā ļoti ātri tiek aizķēzīti priekšējie sānu logi. Pie tā ir vainīgi spoguļi, no kura korpusiem uz logu tiek šķiests netītais ūdens, kuram nožūstot pēc tam ir apgrūtināts "skats uz dzīvi". Interesanta ir tāda lieta, ja piemēram šoferis pats kaut kur aiziet, un atstāj vaļā (piem. vasaras laikā) el. paceļamos logus, tad mašīnā paliekošie pasažieri, uznākot lietum, neko nav spējīgi izdarīt lai tos aiztaisītu, jo tie darbojas tikai pie ieslēgtas aizdedzes. Jocīgi, vai tā ir arī citiem auto? Gaitas īpašības ir normālas. Varbūt, ka auto varēja dot stabilākas izjūtas, bet braucot pa ceļu ar pieļauto ātrumu problēmas neradīsies. Citus, pieminēšanas vērtus trūkumus, šim auto neesmu novērojis. Standarta audiosistēma ar CD ir pietiekami laba, labāku jau ar nevajag, jo uz lielākiem decibeliem tāpat drebina durvju apšuvuma plastmasu. Pečka strādā labi, arī kondicionieris dara savu. Garantijas laikā tikai vienu reizi bija jānovērš signalizācijas gļuki. Citi remonti nav bijuši. Apkope pie 20000 km (eļļas, eļļas un salona gaisa filtra maiņa vairāk laikam ar nekas. ) Apskate protams uz "nulli".
Ja ir kādi jautājumi vai interesē vēl kaut par šo auto, kas šeit nav uzrakstīts, prasiet.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Jaa suudiigi ko var teikt prasts darba drapaks skumji ka razotaajs neiet ne par vienu soli uz prieksu jo man ir bijis ford mondeo kurs negrabeeja nemaz un skanas izolaacija bija ciesama ne laba ne slikta.
Un veel mana braalim ir audi 100 90. gada noskreejis pa latvijas celiem 374000 KM un braucot pa bedreem negrab absoluuti nekas.
Jaa nu fords ir fords un audi ir audi skumji ka razotaajs necensas iet laikam liidzi un uzlabot janos modelus, jo personiigi man arii ir looti svariigi lai nebuutu nekaadas grabonas un parlieku lielas skanas no riteniem.
man arii bija mondeo ar 1.6 95ZS motoru vispaar ja griez liidz galam var labi pagaseet bet ja masiinaa ir 4 cilveeki un ir jaapdzen uz šosejas nu tad ir pakalaa.
"Nu ļoti jau dinamisks plašā apgriezienu diapazonā un priekš 1,6 tilpuma. Ikdienā pietiek ar "atliektiem galiem"."
Tavam auto pec rūpnīcas datiem ieskrējiens ir tieši 12 sekundes un maksimālais ātrums 182 km/h- tur nav nekā dinamiska! :) Ja kadreiz sanāk, izbrauc ar 1,6 vtec civic (to, kas naca no 2000.-taa gada)- vot to motoru varetu nosaukt par dinamisku priekš 1,6 motoriņa. :)
Nu protams- dreamon- salidzinat forta un hondas 1.6 nekadigi nevar. Pats esmu braucis un zinu ko saku. Tapat ari jaunais 1.8 hondas briinums kas stav ieksa jaunajos civic- tur pat liela dala 2.0 no citiem razotajiem nestav lidzi :)
Jā nu ar Hondas auto neesmu braucis, bet salīdzinot ar VW Golf IV, Fords iet labāk. Nešaubos par Hodas motoriem, pašam ir Hondas mocis - jāpiekrīt motoriņš griež labi.
Pavisam nesen (decembrī) bia iespēja palietot 3 dienas šādu auto Vācijā (Hertz nomas auto). Lieotais auto gan bija ar universāla tipa virsbūvi ar topašu 100z/s motoru ražots 2006.g.augustā un 15000 km nobraukumu, kopumā tika nobraukti ~600 km, tā kā zināms priekšstats radās. tātad: par dināmiku - pilnīgi nekāda, vienīgi uz bāņa virs 130km/h paliek tāds dzīvīgāks, piekrītu par diezgan švako sakņas izolāciju, ir dzirdams gan motors, gan ceļa trokšņi. Salons pietiekoši ērts un funkcionāls. Auto bija elektriska priekšējā stikla apsilde- tā gan ir laba lieta. Kopsavilkums sev es tādu nepirktu, braukšana nekādu īpašo prieku nesagādāja. Kā dienesta vai nomas auto ir Ok.
Man pašam ir 115 zs 1.6 jaunais FF. Dinamika pat ljoti ok prieks familywagena. Varbut tadelj, ka man is GHIA, apdare ir ok prieks kompaklases un arii salons pietiekami kluss.
Par plastmasas kvalitati, kad pirku, salidzinaju ar kopmpaktklases etalonu VW Golfu - plastmasas tadaas pasas, iipasi cietas, kas naak apaksaa.
Par attieciigo ciparu, auto ir labs!
Es gribētu pirkt apmēram 200 vai 2002 gada dīzeli - universālu. Kuram tāds ir un vai tas autiņš ir cinkots? Iesakat?
Man ir tieši 2002. gada, auto protams cinkots. Man ir 1.6 benzīnnieks, 100 000km, tirgojās pa kādi 5500 E. Ja interesē, raksti PM.
Droši vien, ka ņemtu, ja būtu dīzelis. Cik tāds benzīnnieks ēd un vai 1,6 nav bišķi par maz?
viņam ir laikam tieši 100zs, pilsētā pietiek pilnīgi, uz šosejas 4-5atā ir kā ir ar apdzīšanu.. pilsētā ēd ap 8, pa šoseju - 6.1 - 6.3 (braucot uz +-120) ir arī servisa grāmata, pēc csdd var nobraukumu apstīties, nevis kā ar importētajām mašīnām.... es ar dīzeļa pirkšanu būtu visai uzmanīgs...
To Kaneelis! Kā Tevi var sazvanīt vai kā citādi. Atsūti man uz elmers.r@inbox.lv
Kādas ir vidējās apkopju izmaksas?Vai ar servisu esi apmierināts?
To W12. Par apkoju izmaksām tiešām neko nezinu, jo par visu maksā uzņēmums ar pārskaitījumu. Lai gan par Baltic motors (BM) nav dzirdētas tās labākās atsauksmes, taču liela saskare man ar viņiem nav bijusi, jo auto nav bijušas nekādas nestandarta vainas (gļuki). Esmu viņus apciemojis tikai divas reizes. Uz apkopi laikam bija jāpiesakās aptuveni 3 dienas iepriekš.
Tas, ka uzņēmums maksā ar pārskaitījumu, ir ok:) Bet pavadzīmi taču tu redzi...
Ar uzņēmumu mašīnām ir interesanti. Pats atceros, kā sacēlu traci, ka pēc mašīnas teh.apkopes saņemot rēķinu, pa diagonāli"pārbraucu"tajā ierakstītajām pozīcijām. Izbrīnīja tas, ka meistari bija iemanījušies papildināt logu mazgājamo šķidrumu par 2L, kaut gan patiesībā trauks pirms tam bija gandrīz pilns (max, ko tur vispār var saliet ir 1.5L)...:)
Pirmais sīkais defektiņš pie 43000 km - nevar atvērt bagāžnieku - "nekontačit" slēdzītis, jo no pults atvērt vēl var.
Neskatoties uz samērā saudzīgo auto ekspluatāciju, pie 90000 km izbeidzās priekšējo riteņu gultņi (sāka gaudot) un viena priekšējā "plaukta" opora. Neko labu par piekares kvalitāti tas neliecia.