Šis man ir pirmais autiņš kopš autovadītāja tiesību iegūšanas, tiesa, nopirkts bija pirms kādiem 9 gadiem un braukts ar to bija pamatīgi un ielikts šajā autiņā pa šo laiku bija vairāk nekā tas sākumā maksāja.
Tā nu sanāca, ka uz vasaras pusi sencis tika pie jaunāka vāģa un nebija kas lieto Passātiņu, tāpēc to nolika pagalmā pastāvēt un nostāvēja tas līdz novembra beigām.
Tad arī ķēros klāt - nomazgāju virsbūvi, iztīrīju motortelpu no sūnām un kaķu spalvām : ), nācās žāvēt salona grīdu vadītāja pusē, jo durvju gumijas kā jau visiem vāģiem bija vienkārši izdeldētas un šo pāris mēnešu lietusūdeņi bija tikuši iekšā bez īpašas aiztures. Tad pielēju motoreļļu, nomainīju tosolu, uzlādēju aķīti, uzpumpēju riepas un mēģināju kurbulēt klāt, nepiešķīlās ;(. Vaina bija degvielas sūknī, kas švaki pumpēja un gumijas caurulē, kas laida gaisu, nācās mainīt, par ko atsttāju trīs latus (pirmais patstāvīgais pirkums ;) vienā autokapsētā. Tad autiņš aizgāja, par brīnumu benzīnbākā nebija kondensējies ūdens. Tad sākās probēma Nr 2 - aizmugurējās bremzes ieķērušās, autiņš pa pagalmu nevis brauc, bet šļūc, taču problēma tika ātri atrisināta - ar veserīti pa diskiem un miers mājās ;). Tālāk tika nomainītas visas 2Watīgās kvēlspuldzes (noliku 2 LVL), problēmas radās ar spidometru, jo vācieši bija ielikuši brāķi, kuram darbojās tikai 2 kontakti no pieciem, bet tas tā ;) tehniskajā apskatē neievēroja.
Kad viss bija izdarīts, laidām uz tehnisko un tur Passātiņu paņēma priekšā vairāk nekā pārējos autiņus, jo TA jau kādu laiciņu bija beigusies - kasījās par riepām, par šarnīru, pat par to ka nebija gumijas gabals uz sajūga un vēl šādi tādi sīkumi. Rezultātā aizsūtīju pie meistara un šķīros no kādiem 80 LVL, par slēdzenes maiņu, riepām, un visu pārējo, kas bija nolikts TA lapā. Pēc tam gan TA spēja ielikt tikai un vienīgi vieninieku par rūsu (ļoti cienījami priekš tik veca vāģa).
Nu, Passāts, kā jau Passāts - ripo labi, tiesa neierasti ir braukt bez stūres pastiprinātāja, bet to var pieciest, remonts lēts, benzīna patēriņš 10l/100km plastmasa par brīnumu grab ļoti maz, skaņas izolācijas nekādas (var iztikt bez audioatskaņotāja, pietiek ar motora mūziku ;) ), ekstru arī nekādu, auksta motora (paldies dievam ka tikai auksta) piešķišana prasa biškutiņ laiku, jo tas momentā slāpst nost, logi aizsvīst pie minimālām temperatūras maiņām kā jau visiem veciem Passātiem, sēdekļi izdeldēti, bet kopumā viss štokos. ;)
Secinājums ir šāds - ja var pieciest rūsu, izmantot lēta remonta priekšrocības, un neturēt mēnešiem ilgi rūsējam pagalmā, tad kādus divus gadus Latvijā ar šo auto varētu braukāt bez problēmām, jo tad vienkārši izbeigsies rezerves daļas ;).
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam