Iegādājos Opel Omega 2.0 16v 1998. g. bija tiko atdzīta no vācijas vel nebija reģistrēta latvija. Nobraukums bij samera liels 180 tūk., vizuālais ideals, ekstras varetu teikt ka visas, braukšana pa latvijas ceļiem ideala, miksts un nekas negrab. Nobraukaju kādus 600km nebija ne vainas. Iedarbinot mašīnu visas kontrolampas nodzisa izņemot eļļas lampiņu. Pabaraucot nedzudz ta nodzisa, veicu eļļas maiņu, izmaiņas nekadas, aizvedu uz motora diagnostiku, tur neko neuzradija. Mehāniķis teica, ka esot spiediena dačiks beikts, lai nomainot to. Nu neko pasutiju servisa jaunu, teica, lai pēc 2 dienam braucot mainit. Pagaja tas divas dienas un devos ar visu savu jauno našīnu uz servisu- tik talu netiku. Paliku krustojumā, motors miera noklapeja. Izradas eļļas sūknis bija beikts. Remont un jauns motors kopā 500Ls. Nu pats jau it ka vainigs par eļļas sukni vispar nebiju iedamājies.
Vai ta motora diagnostika to uz kompa neuzrāda???
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Nevajag sacerēties ka diagnostika uzrādīs VISAS nelaimes. Tev jau bija brīdinājums - eļļas spiediena lampiņa. Tam servisam pa galvu par eļļas spiediena nenomērīšanu. Un īpašniekam - par paša muļķību.
Nez vai vispār kāds pārbaudīja eļļas spiedienu!?
Motoram kapitālajam remontam vajadzētu būt ap 300-350ls, bet, vai Tu liki pilnīgi jaunu? Ja jauns ar darbu maksā 500ls, tad tos nav vērts remontēt!
mjaaaa ,tāda lūk 180tk noskrējusies mašīna !!!!!!
visādi mēdz gadīties..