Suzuki Sidekick Js, pirkts ASV, 1995g, ar nobraukumu ap170tkm, nav pilnpiedzinas, tapec ekonomisks salidzinosi, 1.6dzinejs, pirku 2006g par 2200 dolariem no turka cikagaa. Gaitas ipasibas: atrumos virs 80kmh bistami nestabils, jut sanu veju, bedres meta to auto, pakal piedzinas un augsta smaguma centra del uz slidena cela gruti savakt.
Salona vietas ir ari ljaudim lidz 2 metri, griesti augsti, ziema gruti piesildit, skanas izolacija vaja, dzird dzineju un visu parejo. Apaksa ir ramis kas ir noderejis jo stradaju par celtnieku seit ASV, pasmasa ir 2730 lb laikam = ap 1400kg, ir vilkta piekabe ap tonnu smaga no asv vidienes lidz austrumu krastam, pieredze: pie atruma ap 80 kmh vienasu piekabe aizmugure sak taisit liklocus un rausta visu auto, gadijas braukt pa garu stavu kritumu, pie mineta atruma sakas likloci, tad jau ari nobremzet nevareja, likloci kluva lielaki, jau pa divam joslam, saka slidet, auto ar visu piekabi apgriezas pa180gradiem, piekabe apgazas, norava no aka, norava drosibas kedes, auto palika uz riteniem (piekabe bija slegta tipa, vienasu, pilna masa lidz 1,5 tonnai, asv izplatitas, ). Tas notika uz interstate haiveja Ohaio, ap 12 nakti, ziema. bojajumi - salocits/sasists viens disks piekabei, bukte suzuki aizmugures durvis. Morale 1. zimes pirms staviem kritumiem nav izliktas par velti. 2. razotaja uzradito vilktspeju labak ieverot (bija uz pusi mazaka ka piekabes svars).
Tehniski - suzuki karba liekas ka driz bus jamaina?, dzinejs pie lielakam slodzem ed ellu, gribetos garaku atrumkarbu jo 5. pie 85 ir virs 2500rpm, grab salons mezonigi, salidzinosi ietilpigs ar atlaistiem sedekliem var vest loti daudz, aizmugures durvis veras uz saniem kas nav labi, BET degvielas paterins pa taisnu sausu celu vasara, ar atrumu ap 80 var izspiest ap 28-30 mpg, tas apm ir tikpat cik piem toyota corolla. Iegadats suzuki tika pateicoties kombinacijai liela buda, mazs dzinejs, manuala atrumkarba, kas te ASV praktiski bija tads vienigais variants.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
tie turki visur saliidushi kaa utis...skat , pat cikaagaa autinjus tirgo...
Es gan štatos neesu bijis, bet esu dzirdējis, ka zupa tur nav pati dārgākā. Ja tā, tad, kāpēc bija vēlme pēc "maza dzinēja"? Domājams, ka tamlīdzīgs verķis arī ar kaukādu 2.0 bīdeli neēstu vairāk kā ar 1.6. It sevišķi, velkot piekabi.
Par kārbas īsumu - tas mūsdienu japāņiem raksturīgi - 3krpm ~ 100 - 105kmh. Nodrošina labāku ieskrējienu mazjaudīgiem dzinējiem un kārtīgu trobeli, ja ilgstoši jābrauc bik ātrāk (Piem. ar Mazda6 kruizējot pa LT uz 140kmh un 4krpm troksnis ir kaitinošs).
Nav tā pati Vitara ar aizvāktu pilnpiedziņu?
tāda huiņa :p
ASV dzīvo - tad atbalsti amīšus - nopērc labāk vienu normālu universalu, piemēram FORD - un problēmu būs mazāk, un patēriņš pa haiveju būs ne lielāks, un motorresurs būs lielāks!
Dzips bez pilnpiedziņas = šnabis bez grādiem! Kada jēga tādu sviestu pirkt?