Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Lasītāju pieredze par saviem auto

Peugeot 406 2.2 HDI Break 2001 Novērtējums: 9
Tika pārvarēts aizpriedums, ka franču auto ir mēsli (nu labi, citi varbūt arī ir : ) tobiš es neņemos spriest, jo neesmu interesējies, bet par šo konkrēto modeli no daudziem avotiem bija infa, kas šis ir viens no labākajiem Pežo darinājumiem) un mērķtiecīgi tika meklēts šāds agregāts

Un tā kādas 3 nedelas atpakaļ no viena LT censona (kas to savukārt bij atdzinis no Francijas) tika iegādāts šis manuprāt ļoti skaistais auto pa 6.3 eiro naudiņām, klāt vēl nāca nokian ziemenieces 400 eiro, visas CSDD lietas kādi 200 LVL un signalizācija 135 LVL - -> ~7.2 eironaudiņas. Meklets tika caur autoplius. lt


Tatad, 2001 gads, 2.2 HDI (cik nu ir pētīts, rets motors), 133 ZS un 314 NM pie 2000 apgriezieniem (piedodiet, ja kļūdos).. un jā, spēka šim auto ir daudz... apdzīt ir prieks : ) it sevišķi pēc iepriekšējā auto - Opel Astra 1.6 16V (jeb ecotec).
Auto ir salīdzinoši daudz dažādu ekstru:
*Klimats
*LIetus sensors (kurs gan dažreiz pārcenšas, bet citreiz akal īsti nefiksē, bet ir reizes, kad šīs lasa manas domas, kopuma ir OK)
*Borta kompis, kurš gan mazliet jokaini reekjina atlikushos km liidz bedziintankam, parasti stipri vien pa daudz : ) bet tas braukšanas prieku nemazina...
*4 elektriskie logi, miglinieki, CD, ādas stūre, labi saglabājušies oriģinālie lietie, elektriski regulējami krēsli... nu gan jau ka vēl kkkas..

Nomainīta eļļa, kkad jau arī siksna tiks mainīta. Papildus vaidzēja iepildīt kkādu mistisku vielu, kas kvēpu filtru attīrot (kompis ik pa brīdim bļāva, ka es pārāk dabu piesārņojot, lai gan ar šādu paziņojumu easy izgāju apskati un atgāzes bija tieši tādas, kā tam jābūt), bet nu kārtībai jābūt un iztērēti 50 LVL iekš Lauva Auto... un jā, apskate pa nullēm...

Tātad, tagad tas laibais un sliktias, kas ir pamaniits pa nobrauktajiem 3.5K km
Mīnusi:
*Paliels, pilsēta pagrūti, bet nu es pamatā pa šosejām un lielais bagāžnieks vasarā būs bauda, kad uz dažādām velosacensībām vaidzēs braukt : )
*Nu tas kompis mazliet dīvaini tās lietas saistībā ar patēriņu rēķina

Plusi:
*Dizains - modes lieta, bet nu man tā mazliet agresīvā priekša ļoti patīk
*Jaudas/ekonomijas apvienojums (tagad ziemā 70% šoseja, pārējais pilsēta vidējais pēc kompja bija 6.8, ar savu iepriekšējo bendzīnastru, kas ne Tuvu tā nevilka, kā šis, būtu tērējis kādus 8 litrus šājā gada laikā), kas pie tam vēl ļoti klusi strādā : ) uz šosejas trokši ir ļoti minimāli arī pie 150, kas ir lielākais, kas ir braukts te LVL - -> nav trokšņa, nav ātruma izjūtas, bet pagaidām ar CP nekādu nepatikšanu nav bijis, cenšos sevi kontrolēt
*lielākais sals ko piedzīvoju -24, pieleca.

Pagaidām laikam viss - zinu, nav daudz to plusu un mīnusu, bet pagaidām arī 3.5k km tikai, gan jau ar laiku nāks vēl (gaidu gan tikai plusus : ) : ) : ), tā, ka vēlāk būs vēl...
 
JR @ 13.februāris 2007 0:00
Visi komentāri
 
dreamons 13.februāris 2007 23:27
0 0 Atbildēt

Lai labi ripo! Peugeot/citroen dīzeļi jau no 80-tajiem gadiem nebūt nav tie sliktākie, ko šī pasaule ir redzējusi..

JR 4.februāris 2008 20:16
0 0 Atbildēt

auto nu jau ir pārdots.. kopā nobraucu ar to 26'000 km vēl ir dažas lietas, kas nākušaas klāt ko pateikt:
Vienā brīdī notika interesants gļuks - motora apgriezieni paši no sevis aizskrēja līdz maximumam (kad ir ielikts ātrumā, notiek vnk nekontrolēta paatrināšanās, ja ieliek neitrālajā, vnk max apgriezieni līdz izslēdz dzinēju.. rezultātā eļļa turbīnā un turbīnas remonts iekš Lauva auto (500LVL) Lauva auto teicās, ka iemesls esot bijis pārāk liels eļļas līmenis motorā. Pats ļaunākais, ka no auto bija jāšķirās uz vairāk kā mēnesi - vispirms 2 ned. stāv rindā, tad konstatē, kas par problēmu, tad vēl 2 ned gaida detaļas un tad tikai saremontē (tā ir klasiska shēma lietotam pežo, kas nav pirkts Lauva auto) Pēc kāda laika nomira arī augstspiediena sūkņa spiediena regulators (pieļauju, ka sekas no iepriekšējā). tagad aizdzinu uz Bauskas servisu - rinda nebija tik liela, bet attieksme slikta un šķiet, ka ar spiešanu piespiedu pieķerties tam auto.. remonts ar tās detaļas nomaiņu - 300 LVL. Vēl pēc kāda laika nomira degvielas sūkņa elektromotors - 160 LVL iekš šuman auto (ehh, vismaz 2 dienās tika galā). Tā manuprāt ir lielākā Pežo problēma, parastam ierindas servisam nav pežo kompja un ir maz vietu, kur šos auto var remontēt, līdz ar to sabāk dārgi. Toties pa tiem 26'000 km no ritošās nomira tikai viens gultnis un tas gan bij lēts - 45 LVL. arī aizmugurējo durvju logs man likās riktīgi lēts - 36 LVL (tik vien, ka bij jāsūta no frnacijas). Pārdevu šo auto, jo apnika lielās izmaksas pie remontiem un tekošā lūka. patiesībā, ja varētu normāli sataisīt, turpinātu vien braukt, jo nu komforta/cenas attiecība manuprāt ideāla.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti