Nu tad tā...
ASV variants! 2.5 litru neturbo motors (SOHC) (167zs @5600rpm, 225Nm @4000rpm, 0-100km/h vajadzētu būt 8.3s, bet reāli tādu laiku nav izdevies sasniegt), 5- ātrumu manuālā kārba, divdurvju kupeja, pilnpiedziņa. Maksimālais ātrums, ko man pēc spidometra ir izdevies sasniegt, ir nedaudz vairāk par 120mph (droši vien melo). LSD ir tikai centrā (nevar arī aizņemties no GT versijas, jo pārnesums cits, "īsāks", jāmeklē vai nu no 2001. gada RS vai no cita ražotāja). Neturbo motors nav nekāds spridzeklis un turbo imprēzai līdzi netur, bet tas ir labākais, ko no neturbo imprēzām var dabūt. Motors laikam tāds pats kā tā laika Legacy. Kupejas virsbūves dēļ konkrētā versija laikam ir ieguvusi tādu kā kulta statusu, jo izskatās īpatnēji un forši, bet reāli es ticu, ka 4- durvju virsbūve ir daudz praktiskāka. Aizmugurē sēdēt var, bet daudz vietas tur nav.
Nopirku, kad bija apmēram 75K jūdzes, tagad ir kādas 87K jūdzes. Braucu kādus 9 mēnešus. Uz 80K jūdzēm nomainīju filtrus un eļļu un nočekoju eļļas kārbā un diferenciāļos.
Tikko izgāju apskati: 2 vieninieki. Viens par miglas lukturi (tā arī nesapratu, bet arī neprasīju, kas bija par vainu) un viens par rūsu (arī nesapratu un neprasīju). Uz 100K jūdzēm domāju mainīt dzensiksnu. Faktiski vajadzētu nomainīt amortizatorus un varbūt arī aizmugurējo stabilizatora stieni, lai labāk turas pie ceļa. Vasarai ir oriģinālie 16" diski ar 205/55/R16, ziemai - vecā legacy 15" ar 195/65/R15.
Patēriņš...
Neārdoties pilsētā - 11-12l.. pa šoseju - 8-9l. Pārsvarā braucu pa pilsētu, tāpēc ar 55l bāku nobraucu apmēram 300 jūdzes. Leju 95E. Mēnesī sanāk 100Ls degvielai. Patēriņu nevarētu uzskatīt ne par pārāk lielu, ne par pārāk mazu, bet, kad sākas ziemas prieki, tad kaut kā mazāk žēl. : )
Aprīkojumā...
Kondicionieris, pagaidām amerikāņu tipa radio (tikai nepāra cipari aiz komata) ar CD, elektriskie logi, spoguļi, lūka, ABS (ko mēdzu atslēgt, izraujot drošinātāju), AIRBAG (nezinu, vai reāli vēl iekšā, it kā testa lampiņa iedegas un nodziest pēc startēšanas). Rezerves ritenis - "cīsiņš", nevienu reizi nav vajadzējis izmantot (tfu tfu tfu). Salons nav kluss - nāk trokšņi arī no ārpuses.
Par "šaizēm"...
Ir bijušas nelielas nepilnības, ko paša spēkiem esmu varējis novērst. Bija beigusies logutīrītāju ķegas "savienojuma vieta" motora galā. Aizmugurējā logu apsilde ir vāja. Tikko piedzīvotajā mīnus padsmit grādu temperatūrā ļoooti lēni atsilst. Salons grab. No sākuma grabēja atsperītes lūkas mehānismā, to novērsu, bet joprojām kaut kas kaut kur grab. Pa bruģi braucot var izbaudīt pilnu gammu. Uz durvju stikliem viedojas vertikāli skrāpējumi, jo laikam stikla turētājos (nezinu, kā lai savādāk to nosauc) sagājušas smiltis.
Kopsavilkums...
Stulbi, ka ziema šogad sākās tik vēlu, ar pilnpiedziņu tas ir kaifs. Subārs it kā pat visdubļainākajā paskatā ir skaists, bet kad to nomazgā, tas izskatās brīnišķīgi (ko lai dara - esmu fans : D). Auto ir vienkāršs, bet līdz ar to ir arī nav kam lūzt.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Labošanai Redam kaut kāds gļuks, tāpēc pašam jākomentē. Pateicoties tam, ka subārus nezog (tfu tfu tfu) un tam, ka tas neskaitās sporta variants, apdrošināšana nav dārga. Ja varētu uzlikt īso "reiku" no STi (liekas, ka tam tāda ir), tad vadāmību varētu vēl vairāk uzlabot.
Smuks jau šis ir, sevišķii ar divām durvīm. Gribētos šādu STI izpildījumā, kādus var dabūt ar stūri "nepareizajā" pusē. Cik tad tev sanāk tas uzrāviens dabā līdz 100-tam?
Jā, no japānas ir vērts kaut ko tādu dabūt... vai varbūt pat no "pašmāju" Lielbritānijas.
Protams, precīzi to 0-100 nav iespējams noteikt, bet ar tautas metodēm - apmēram 9s. Varbūt mērījuma kļūda, varbūt (nebīsimies šī fakta :D) arī blīves jautājums. :) Un arī sajūgs nav pilnīgi svaigs. Bet diži tālu jau no tām 8.3 arī nav.
Faktiski, ja tā ļoti kritiski pieiet, tad rodas sajūta, ka tā pa īstam spēcīgi jams neceļ pilnīgi nevienā apgriezienu diapazonā, bet nu jo mazāk jaudas, jo mazāk iespēju "aizbraukt auzās". Domāju, ka perfekts auto, lai mācītos AWD vadīt, vēl jo vairāk ziemā.
Par to jaudu ziemā, jāpiekrīt. Uzbraucot uz aizsaluša dīķa ar GT, rodas sajūta, ka kādus 50 zs mierīgi varētu mest nost, jo tie pat var traucēt neuzmanīgi uzspeizhot uz akseleratora.. A kādam Latvijā varbūt ir reāla pieredze ar tiem japāņu STI? Cik noprotu tie 280/300 zs ir izspiesti, njemot vērā arī benzīnu ar oktāna skaitli 100.