Šoferītis ir laīmīgs divas reizes- kad nopērk un, kad pārdod autiņu! Nopirku 2004. gadā VW- kāds prieks, protams, pirms tam uzliku uz stenda, viss bija ok. Pēc kādiem 3 mēnešiem motoriņš uzkārās- plīsa galva starp vārstiem! Tad sekoja tāds puskapitālai remontiņš- jauna galva 200 ls (dabūju pa lēto) , jauni gredzeni, visas blīves protams, kvēlsveces, spararats jauns , zobsiksna, pie reizes visi filtri, eļļa- sintētika utt. detaļās aizgāja 450 ls un no tā laika nobraucu līdz 16.02.2007., kad dir... ā ielika Hondiņa - pie stūres dāmīte ap 40 g. tehniskā beigsies 06.02.2008. !!!!!!! Tāda škrobe pārlasīju visu hadeni, uzliku aizmugurē jaunus amjus un atsperes (oriģinālās detaļas) pirms tehniskās ieliku ap 240 ls. Labi, tas tā... Nezinu kā citie ēd dīzelīti, bet es ar bāku nobraucu 1240 km (parbaudīju, - braucu katru darbdienas rītu pa Rīgas propkām ap pl. 8 20 no Ķekavas uz Čiekurkalnu) tā kā vidējai patēriņš 5.6 l, uz Liepāju reāli pa lēto var aizbraukt: )) Varu teikt, ka ar VW dīzeļiem ir jābrauc- ir ekanomiski, bet minimāls komforts - "tautas vāģis"!
VW jau sen vairs nav tautas vāģis...kaut vai cenu ziņā (iet runa par jaunu auto). Par komfortu runājot...viss,protams,atkarīgs no tā, kādā komplektācijā ir esošais eksemplārs. Braukt pa lēto un turklāt ar komfortu, tas protams ir super. Turklāt šitādā auto var sakraut velnsviņzinsazinko...īsāk sakot-ietilpīgs un praktisks.
Kad izdala remontu izmaksas uz itriem, nez vai sanāk "pa lēto"!