Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Lasītāju pieredze par saviem auto

Mazda 5 2006 Novērtējums: 8
Es skatos, ka vēl nav neviena raksta par M5 modeli. Pāros vārdos par iegādi: Diemžēl Mazdai, ka arī citiem laikam, ir problēmas ar mašīnas klātēsošanu, arī Somu noliktavā nebija, tad vajadzēja pasūtīt un gaidīt 4 mēnešus (labi ka piegādes datums bija ieturēts norunātos ierobežos).
Par izvēli nešaubos jo skatījos visas markas tamlīdzīgus modeļus (2006 vasarā), man šķiet Mazdai bija vislabākais radītājs kvalitāte/komforts/cena.
Nu ļoti patīk:
- slīdošais durvis;
- sēdēšanas ērtums (salīdzinot ar zemām auto - sedaniem);
- ērti izvietots ātrumu pārslēdzējs, otras sēdekļu rindas variācijas;
- arī gribu ieteikt visiem bluetoth handsfree - es paņemu "Parrot 3200LS" - ērti un skaisti - nav jābāzt mobilais kaut kur;
- 3- ā rindā vairāk vietas nekā citiem tamlīdzīgiem (piem. Opel Zafirai);

Minusi - īstenība par 3 mēnešiem vēl maz pamanīju. Bet tomēr līkas ka:
- otras rindas sēdekļu bīdīšanas spējai vajadzēja būt lielākai;
- nav 2- ai un 3- ai rindai logiem ventilācijas –aizsvīst;
- bagāžnieka atdalītājs ir jāizņem ja izmanto trešo rindu sēd. - jo nav vietas kur ielikt;
- galvas atbalstītājs - nemaināms leņķis;
- skaņas izolācija slikta – dzinēja darbība, īpaši tas ir jūtami uz šoseja, jo piekto ātrumu jau gribas ieslēgt pie 2000 ap./min - 60 km/h - tad 90 km/h vairāk par 3000 apg./min skaļums ir jūtams;
- skaņas izolācija slikta - tagad ziemas laikā dzirdams ka čikst plastmasas daļas kaut kur aizmugurē plus amortizatori vai atsperes skāņa;
- žēl ka Eiropā vispār nav pieejams automāts;
- man ir ieinstalēti aizmugures attāluma radītājs – kad ārā bija –20C, viens no tiem četriem laikam bija aizsals, tad kļūdaini radīja ka limits jau sasniegts kaut vai vispar objekta neviena nebija;

Rakstu vairāk mīnusus jo plusi ir zināmi un vieglāk pamanāmi nekā mīnusi, un cilvēku, kurš vēlas iegādāties tāda tipa auto, jau grūti pārliecināt par pretējo.
Jurijs @ 27.februāris 2007 0:00
Visi komentāri
 
TDI 27.februāris 2007 10:31
0 0 Atbildēt

man tas parots , peec nokijas origjinaalaa h-free , nu taa nepaaraak . skanjas kvalitaate diezgan suunaina + karaas ( tas gan subj. mosh SE chakaree praatu ) .

nomiks 27.februāris 2007 11:31
0 0 Atbildēt

Kāds dzinējs, kāds degvielas patēriņš, cik bieži ir apkopes intervāli, izmaksas?
Esmu Mazda 5 auto klases mērķauditorijā, tādēļ arī interesē.

Polarlacis 27.februāris 2007 21:01
0 0 Atbildēt

Tev taisniba,jo maz ir rakstu te par burvigajiem M5,pilns tikai ar visadam Mazdam.:):):):)

staub 28.februāris 2007 10:48
0 0 Atbildēt

kaut ka nevaicas man ar teksta laboshanu.
Tad:
Dz.tilpums- 2.0
Paterins pa pilsetu vid.- 10.5
Pirma apkope uz 10000 km (man veel nebija) - neatceros precizi cik tieshi lapina rakstiits - zem 150Ls.

staub 28.februāris 2007 10:57
0 0 Atbildēt

Te vel atcerejos vienu minusu:
- Pedaljas izvietotas par tuvu, iipashi velku platas zabakus, spiezhot uz gazes ped. aizkjeras brizhiem brumzhu ped. Saakumaa tas ljoti trauceja, bet pieradu lai tureet maksimali pa labi.

Castaway 28.februāris 2007 11:06
0 0 Atbildēt

TDI atsūti sīkāku info par Parrot sistēmu man uz castaway@one.lv. Iespējams varu palīdzēt atrisināt šīs problēmas.

viktors 3.marts 2020 17:37
0 0 Atbildēt

sveiki man ir mazda 5 2007 gada 2.0 turbo dizelis kad iedarbina mašinu kautkas grab pie paša loga kad brauc negrab ka apstajas ta grab kas varetu but par vainu?

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti