Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Lasītāju pieredze par saviem auto

Honda FR-V 2005 Novērtējums: 9
Jau 2 gadi Latvijā ir šis jaukais auto bet neviens nav neko te minējis... : )
Ievadam.
Bija 2005. gads. Meklējām ģimenes auto ar lielāku ietilpību nekā 4.5 vietas. Sākām no VW Sharan - itkā labs,
bet lietots pārāk nobraukts, jauns normālā komplektācijā pārāk dārgs.
Chrysler Voyager - ērts, bet jau "busiņš" - liels, rijīgs un arī dārgs. VW un Chrysler 6 un 7 vieta aizņem bagažnieka
telpu un lai to atbrīvotu, sēdekļi ir jāatstāj "garāžā", a ja tās nav ... jānes uz dzīvokli : )
Opel Zafira - 6 un 7 sēdekļi nolaižot iegrimst grīdā, forši, bet līdz ar to samazinās bagažnieka augstums,
un kopumā salons neērts - "kokains", un vēl piebilde "opelis" : )
Bija vēl citu marku varianti, bet visiem mīnuss 6-7 vietas aizņem bagāžnieku un vairāk domātas tikai bērniem (izņemot chrysler).
Tad padzirdējām par Fiat Multipla ar 6 vietām 3+3, un izlasot atsauksmes un ieraugot foto ... : D
Piebilde, veicot meklējumus nolēmām ņemt tomēr jaunu auto, jo pārsvarā visi lietotie miniveni bija pārāk nobraukti,
kā arī bija apnicis būt bez "riteņiem" un skraidīt pa servisiem (vecā mašīna), jo jābrauc katru dienu, dzīvojam Rīgas rajonā.

FR- V:
Beidzot uzzinājām ka Hondai ir kas līdzīgs 3+3, aizbraucām ar sievu uz salonu un bijām kā apburti! Nolēmām ņemt [līzingā : ) ]
Cena tad bāzes modelim bija 12890 Ls, kas bija krietni lētāk par citu marku jauniem miniveniem.
Īss bāzes modeļa apraksts: 1.7 iVtec motors ar 125 zirgiem, 5 MT, klimatkontrole, elektropaka, CD (skaņa super), signalizācija, imobilaizers,
visi iespējamie airbagi - no priekšas, no sāniem (sēdeklī), airbagi- aizkari visiem sānu logiem, degv. patēriņš vidēji 7-7.5 litri uz 100 km.
Izskats: smuka, stilīga, sportiska, garumā īsāka par citiem miniveniem un tikai nedaudz platāka.
Iekšā: diezgan plašs salons, 6 vietas 3+3, un pilns bagāžas nodalījums- vēl krietni pagarinās nolaižot azmugurējos 3 sēdekļus.
Sēdekļi ir tikai nedaudz šaurāki kā parastajā auto. Esam dadzkārt braukuši 6 cilvēki bez problēmām ar pilnu bagāžnieku.
Protams 6 x 120 kg večiem, ziemas jakās, būs pagrūti viņā sasēsties : ) Vidējie sēdekļi vairāk piemēroti sievietēm : ).
Optimāli sasēsties 4 vīriešiem un 2 sievietēm. Pārsvarā braucām trījatā ar sievu un bērnu, bērns (jau 2 gadiņi) krēsliņā ar mums priekšā. Kas ir parocīgi, jo mazajam
bieži vajag uzmanību. Priekšā pavidu mazo var droši sēdināt jo krēslu var diezgan tālu pabīdīt atpakaļ, reāli sanāk ka mazais
sēž nevis priekšā bet aptuveni pavidu. Atbīdīšana netraucē aizmugurē pavidu sēdošajam, jo arī viņa sēdeklis bīdās atpakaļ, tad
izvietojums kopumā izskatās aptuveni šādi: > >.
Par braukšanu:
Ar 1.7 motoru FR- V līdz 100 km. stundā uzvedās kā izcils ģimenes auto, viss notiek mēreni (par paātrinājumiem
runājot), kaut no vietas uzrauj diezgan labi. Neskatoties uz ģimeniskumu auto lieliski vadās un ir pietiekami manevrīgs apbraucot
bedres u tml. Pēc 100 km/st. auto kļūst vairāk sportisks, laikam tur vainīgs tas iVTEC, kas pie lielākim apgriezieniem atver
papildu sprauslas iešpricei. Bija pārdošanā arī 2 litru motora versija kas itkā, pēc apraksta, esot sportiska pie jebkurā ātruma.
Degvielas patēriņš tiešām vidēji pat no 6.5 litriem uz 100 km līdz 8 l. (ja ieskrienās uz šosejas virs 120).
Uz ceļa auto turās lieliski, laikam dēļ paplašinātās riteņu bāzes, jo auto nedaudz platāks par citiem
(konkrētāk lasiet www. bensonsauto. lv). Reāli to jūt asākos pagriezienos, kurus var izņemt bez problēmām pat ar nedaudz
lielāku ātrumu, nekā ar parasto vieglo auto. Ar FR- V ir ērti parkoties, riteņi diezgan labi sagriežās un apgriezties var diezgan
šaurā vietā.

Par mīnusiem:
1. Vadītāja sēdeklis ir tuvu durvīm un ņemot vērā to, ka visi sēdekļi FR- V ir drusku šaurāki, virs 110 kg lielam šoferim, ziemas jakā
būs neērti : ) Starp citu, es ar saviem 110 kg, protams novelkot ziemas jaku, nejūtu nekādas neērtības : )
Augstuma ziņā, mans draugs (augums 195 cm) pastūrējot manu auto bija patīkami pārsteigts par ērtību.
2. Ar 1.7 motoru tomēr trūkst uzrāviena apdzenot (jau domājam par 2 litru versiju ar 150 zirgiem)
3. Slikta pārredzamība skatoties atpakaļ caur salonu, dēļ masīvām un platām aizmugurējām stoikām, jāizmanto spoguļi... : )
Rezumējot:
Lielisks ģimenes auto! Un ne tikai ģimenes, ja paņem 2.0 litru 150 zirgu versiju : ) Starp citu no šī gada ir jaunā FR- V,
tikai ar 1.8 l. 140 zs motoru, atšķirība ir kārbās - parādījās arī automāts un komplektācijās (lūka, lietie diski u. t. t. )

Par drošību:
1. Kā jau minēju, visu veidu airbagi.
2. Pastiprināta virsbūves konstrukcija.
3. Stiprinātas durvis - iebūvēti drošības metāla stieņi.
Kādēļ nobeigumā minēju par FR- V drošību? Pateicoties tai esam ar sievu palikuši dzīvi (mazais nebija līdzi)
un pat bez būtiskiem miesas bojājumiem!!! Mašīna gan norakstāma... ietriekšanās ar purnu zemē, vairāki kūleņi un beigās koks...
Ātrums bija ap 100 km/st. Motora nav, riteņi aplauzti, iemīcīta virsbūves apšuve no vairākām pusēm.
Bet kas brīnumainākais, pasažieru daļas karkass bez būtiskas deformācijas, jo pēc avārijas mierīgi atvērām durvis un izkāpām ārā.
Paldies Hondai !!!
Īsumā bija tā, apdzenot (ievērojot visus noteikumus), tad kad jau bijām blakus apdzenamajam auto,
tas mūs nepalaida... Aizķērām kreiso apledojušo apmali, sāka nēsāt, iztaisnot pie 100 km/st neizdevās - divi riteņi uz ledus, divi uz asfalta.
Nedaudz sāniski nolidojām pa labi no ceļa ... Tas, kas mūs nepalaida aizlaidās - laikam nobijās redzot kā mēs kuleņojam...
Bet nu ok, šis stāsts citai sadaļai.
Galvenais ir tas ka Hodas FR- V drošība tiešām augstā līmenī, virsbūves karkass izturēja. Bijām piesprādzēti, spilveni izšāva visi izņemot
priekšējos, kas dīvaini, bet laikam arī nevajadzēja, jo mums ar sievu viss bija ok, izņemot nedaudz samežģīto kaklu sievai un man smadzeņtrīci.
Iespējams, ja mūsu FR- V versijai būtu VSA, tā palīdzētu iztaisnoties, vismaz tā ir rakstīts par VSA darbību.
2007. gada FR- V visiem modeļiem ir VSA (stabilitātes kontroles sistēma).
Starp citu, nākamā mūsu mašīna būs arī FR- V!
 
romiss @ 28.februāris 2007 0:00
Visi komentāri
 
nomiks 28.februāris 2007 16:03
0 0 Atbildēt

Dikti labs auto! Man patīk, diemžēl sieviāni nē, līdz ar to šis auto kā nakamais ģimenes auto no pretendentu saraksta ir izslēgts :(
Tiešām žēl, ka tavai FR-V ir tik skumīgas beigas, bet nav ļaunuma bez labuma - izskatās, ka, pateicoties KASKO, varēsi tikt nu jau pie jaunā FR-V!
Lai veicas!

TDI 28.februāris 2007 16:14
0 1 Atbildēt

Īsumā bija tā, apdzenot (ievērojot visus noteikumus), tad kad jau bijām blakus apdzenamajam auto,
tas mūs nepalaida... Aizķērām kreiso apledojušo apmali, sāka nēsāt, iztaisnot pie 100 km/st neizdevās - divi riteņi uz ledus, divi uz asfalta.

tamdeelj vajag iCTDI ar 340NM + Gislaved NF ziemenes , peec apdziishanas strauji pa bremzeem , taa lai apdi rshass tas nepalaideejs . Shitaadi geji ,paarsvaraa ir leishi , tad nu naakaas vinjus audzinaat :(.

romiss 28.februāris 2007 16:16
0 0 Atbildēt

To nomiks:
Dīvaini ka nepatika, a kas tieši? Viņa redzēja auto tuvumā, mēģināja ar to braukt?
Par citām auto, man kolēģis paņēma jaunu mitsubiši grandis,
foršs auto, tikai paliels un arī dārgāks par fr-v :)

VWfans 28.februāris 2007 16:53
0 0 Atbildēt

Nelietis tas, kurš traucēja apdzīt. Tagad viņam nāksies dzīvot ar netīru sirdsapziņu.

romiss

Cik daudz kilometrus paguvāt nobraukt?

romiss 28.februāris 2007 16:59
0 0 Atbildēt

Pa 1.5 gadu nobraucām 25000 km,
pa šo laiku mašīnai vispār nebija problēmu!

VWfans 28.februāris 2007 17:07
0 0 Atbildēt

Jā, prieks, ka Hondai ir tik laba kvalitāte. Man viena no sievas māsām ar vīru strādā Anglijā. Atbraucot mājās atvaļinājumos, viņi man atved žurnālus par auto tematiku. Vienā no tiem bija rakstīts par patērētāju apmierinātības pētījumu, ko tas žurnāls bija izdarījis. Tanī pētījumā no 100 populāriem auto modeļiem pirmajā desmitniekā bija gan S2000, gan Accord, gan Jazz modelis.

LC 28.februāris 2007 17:47
0 0 Atbildēt

Cik uz Bensona atklāšanu paguvu aplūkot un iemēģināt tos FR-V sēdekļus, man viņi ļooooti nepatika, tas vidējais priekšā tāds .... galīgi traucē un jēga no tādas vietas, ka tur var sēdēt tikai bērni? un nevajag te stāstīt pasaciņas, es tr ielīst nevarēj- kājas dūrās panelī un arī galvai bija tā pamaz vietas!
hondas kvalitāte jau ir cits jautājums, tur, protams, kā jau visas hondas, fr-v arī ir līmenī un jebkurā gadījumā ir labāks par kaut kādu vācu touaran, kuram defektu tik daudz, ka ne saskaitīt (AutoBild februāra numura izturības tests :)) ), nezinu nevienu ar kvalitāti un izturību neapmierinātu hondas īpašnieku :)
autoram- lai veicas ar jauno fr-v ;)

romiss 28.februāris 2007 20:44
0 0 Atbildēt

Es tak rakstīju, FR-V ir vairāk ģimenes auto :)
Tad arī rodas jēga vidējiem sēdekļiem. Bet arī sieviete var mierīgi sēdēt, tikai jāatbīda sēdeklis atpakaļ,
lai būtu vieta kājām un pleciem netraucētu blakussēdekļi.
1.5 gada p­ārbaudīts ;)

nazis 28.februāris 2007 21:31
0 0 Atbildēt

Auto ir labs, bet konkrētajā avārijā šķiet ir vainojams auto platums,pats vadītājs, vai acumērs. Tas ka kads mēgina "lidot " garām, nevienam neuzliek par pienākumu braukt grāvī, bet, ja pats esi iekāpis platā auto ar sliktu pārredzamību, dēļ platajām stoikām, labāk, sliktos apstākļos vairākas reizes pārdomā, vai ir vērts riskēt ar auto, sievas dzīvību un varbūt - savējo!
Nav jau džips ar milzu ripuļiem, bet gan parasts vieglais auto, kuram dēļ platuma ir izteikta malējā pretestība un, kā likums, priekšpiedziņu velk uz pretestības pusi. Neinformatīva stūre --- un lieta darīta!

GG 28.februāris 2007 21:48
0 0 Atbildēt

Par aprakstu paldies - pietiekami objektīvs priekš autoīpašnieka un prieks ka Honda nav palaidusi kvalitāti. Par to pēdējo apdzīšanu - klaja nolaidība no auto vadītāja puses. Nu nevar plānot apdzīšanu tikai rēķinoties ka apdzenamais "palaidīs", vienmēr ir jārēķinās kur paliksi ja tomēr netiksi garām!! Ceru ka ar jauno FR-V būsiet apdomīgāks.

romiss 28.februāris 2007 21:50
0 0 Atbildēt

To nazis:
šinī sadaļā avāriju pieminēju lai pastāstītu par fr-v drošību,
tu nezinot lietas apstākļus raksti pilnīgu sviestu. Ja gribēji
paspīdēt ar "gudrību", tev neizdevās.
Bet nu ja es kļūdos, atsūti mailu, privāti atbildēšu kas tieši notika.

romiss 28.februāris 2007 22:02
0 0 Atbildēt

... vēl viens
sorry džeki, lasiet uzmanīgāk,
es rakstīju vārdu "napalaida", nevis "neielaida".
ok, lai turpmāk nebūtu pārpratumu detalizēju:
tas kuru mēs apdzinām izdomāja apdzīt tam metrus 15 priekšā braucošo citu auto, bet nepaskatījās pakreisi,
a mēs bijām jau viņām blakus! viņš parāva pakreisi
un nogrūda mūs no ceļa uz kreiso apmali.

romiss 28.februāris 2007 22:46
0 0 Atbildēt

tā lai vairs nebūtu pārsteidzīgu secinājumu:
CSN
10. Apdzīšana, samainīšanās ar pretim braucošu transportlīdzekli un apsteigšana
121. Pirms apdzīšanas sākuma transportlīdzekļa vadītājam jāpārliecinās par to, vai:
121.1. neviens aiz viņa braucošo transportlīdzekļu vadītājs, kuram viņš varētu traucēt, nav sācis apdzīšanu;
...
122. Apdzenamā transportlīdzekļa vadītājam aizliegts traucēt apdzīšanu (palielināt braukšanas ātrumu u.tml.).
-------------
Augstāk minēto neizpildīja tas, kuru mēs apdzinām.
Kad mēs uzsākām apdzīšanu viņš nerādīja kreiso pagriezienu, viņš arī pēc tam viņu nerādīja, kad rāva
pakreisi, es labi redzēju, jo nebīju pie stūres, sēdēju blakus labajā pusē.

romiss 28.februāris 2007 22:56
0 0 Atbildēt

ok, stop!
Varbūt tomēr par pašu auto :)
Ja kādam ir ko piebilst, vai ir jautājumi, lūdzu
rakstiet komentos vai arī mailā, ar prieku atbildēšu.

VWfans 1.marts 2007 7:40
0 0 Atbildēt

Kāda bija tālākā vieta, kur bijāt ar šo Hondu aizbraukuši? Vai tālos ceļojumos auto sniedza baudījumu?

bracus 1.marts 2007 8:17
0 0 Atbildēt

Pastaasti veel kaut ko par auto. Kaads salons, kaada skanjas izolaacija, kaa ar stabilitaati pa grants cellu (ja ir naacies braukt taa vairaak), vai vecajai versijai bija kruiizs? Buutu baigi labi ja vareetu atsuutiit veel detalizeetaaku aprakstu uz bracus@inbox.lv, jo ssobriid mekleeju auto ggimenes vajadziibaam un vaacu info par dazzaadiem auto un ssis ir iekritis taa nopietni aciis.

romiss 1.marts 2007 9:57
0 0 Atbildēt

Izbraukājām igauniju.
Baudījums bija liels no paša ceļojuma :)
Bet runājot par mašīnu, ilgstoši sēžot tajā,
kā nebūtu dīvaini, gandrīz nenogursti (salīdzinu
ar iepriekšējo auto), ja arī nogurums bija, tad
vairāk no ilgstošas nekustēšanās. Vēl priecēja
tas, ka mazais sēdēja mums blakus priekšā,
lai izklaidētu viņu nevajadzēja apstāties, lai
pārkāptu aizmugurē un sēdēt tur turpmāko ceļu :)

nomiks 1.marts 2007 10:35
0 0 Atbildēt

Romiss
Sievai nepatīk, ka ir mazs (!!!) bagažnieks. Protams, var saprasts, tā kā pašreizējai mašīnai tas ir MILZĪGS.
Salonā bijām, apskatījām. Testēt nesanāca, jo tieši gaidīja jaunos FR-V atnākam un tad arī solīja dot patestēt. Bet...tad mana sieviņa ieraudzīja jauno CR-V un tad spriedums bija viennozīmīgs - ja pirksim Honda, tad tikai un vienīgi CR-V, lai gan es pats personīgi to uzskatītu par mazāk praktisku pirkumu kā FR-V, gan iegādes cenas ziņā, gan arī turpmāko izmaksu ziņā!

romiss 1.marts 2007 10:42
0 0 Atbildēt

Mazs bagāžnieks? :)
Es salīdzināju, jaunajai CR-V tas ir tieši tāds pats! :)
Mums arī bija domas par jauno cr-v, sieva tajā
iekāpa ... pēc minūtes spļaudīdamās izkāpa ārā
un teica, ka pēc 6-vietīgā fr-v viņa iekš cr-v
jutusies kā "žigulītī" :D
Starp citu, ja fr-v nolaiž aizmugurējos sēdekļus, tad
bagažnieks arī kļūst milzīgs, un tādā variantā, ar nolocītiem
aizmugurējiem sēdekļiem, mašīnā var braukt 3 cilvēki :)

nomiks 1.marts 2007 12:14
0 0 Atbildēt

Romiss
CR-V bagažnieks ir lielāks nekā FR-V Jau iepriekš citā topikā rakstīju, ka neinteresē bagāžnieka tilpums, nolaižot krēslus (savā Picasso krēslus varu ārā vispār izņemt katru atsevišķi).
Strīda nav - FR-V ir nevien lielisks, bet arī praktisks ģimenes auto!

VWfans 1.marts 2007 19:33
0 0 Atbildēt

nomiks

Man Tev priekšlikums. Pērc Hondu-FR-V par nepilniem 14 tūkstošiem latu un piepērc papildus jumta kasti par 300-400 latiem, lai palielinātu bagāžas pārvadāšanas iespējas. Kopsummā būs lētāk nekā pirkt Hondu-CR-V.

Bolzens 2.marts 2007 7:56
0 0 Atbildēt

Lielākais mīnuss ko saskatu šajā auto manuprāt ir tā zemais klīrens, varbūt kļūdos, bet vizuāli tā liekas. Bet jebkurā gadījumā mineiveni rullē.

romiss 2.marts 2007 10:01
0 0 Atbildēt

Ja kas, no bensona tehniskie dati:
---------------------
FR-V
Klīrenss (mm) 156
---------------------
CR-V
Klīrenss (mm) 185
---------------------
Starpība (mm) 29,
t.i. 3 centimetri :)
Praksē pārbaudīts, tur kur dzīvoju ir nelīdzens
zemes pagalms. Ziemē arī mierīgi iet cauri 20 cm
biezam sniegam, kaut arī klīrens itkā zemāks..

romiss 2.marts 2007 10:03
0 0 Atbildēt

Sorry, "ziemā" :)

nazis 3.marts 2007 10:39
0 0 Atbildēt

-to romiss! Atvainojos par rakstīto, jo par konkrēto gadījumu nebija info. Pats vadījos no ikdienas situācijām un personīgās pieredzes!

kaamic 4.marts 2007 14:10
0 0 Atbildēt

Man arī ir ļoti patika HONDA FR-V, tās 3+3 sēdvietu un galvenais - kvalitatīvās apdares dēļ, Ilgi nevarēju izlemt.Baigi smuka! Bet, kad braucu testa braucienos, nespēju samierināties, ka pie mana auguma 185 , labā kājai ir šauri, tās celis brīžiem skarās pie priekšējā paneļa arī pie atbīdīta sēdekļa līdz galam.Un šofera darba platība ir šaura elkoņu līmenī (neraugoties uz vidējo bīdāmo sēdekli).Vidējie sēdeklīši gan ir tikai bērniem un neliela izmēra sievietēm. Aizmugurē aiz mana līdz galam atbīdītā sēdekļa, paliek maz vietas pasažieru kājām.Pilnīgi piekrītu, ka klīrenss ir pārāk zems.Neticu, ka tas ļauj normāli piebraukt pie trotuāra apmales stāvvietās, vai droši braukt pa zemes ceļim.Pilsētai protams, ļoti labs variants,..ja nav jābrauc uz laukiem, kā man.Tāpēc izvēlējos Multiplu, kura ir otrs variants ar formulu 3+3 . Tai patreiz beidzās pirmais gads ar pirmajiem 29 000 tūkst.Salīdzināt salona apdares kvalitāti ar hondu būtu tā kā salīdzināt žiguli ar lexus, bet neko daŗit - tas ir FIATs nevis HONDA un par to mēs tā aŗi maksājam. Fiatam salons ir stipri lielāks it īpaši plecu platumā un arī ērtāks.Brauc arī labi. Mani 2 lielākie bērni ir nenormālā sajūsmā, ka var sēdēt man blakus (protams, uz bērnu sēdeklīšiem), kad dodamies izbraucienos.Ja varētu HONDU "pacelt" uz augšu, "pastiept" garumā un nedaudz platumā salonu, noteikti ņemtu HONDU.... Ja kādam ir lielāka interese par multiplu, tad tās apraksts arī ir šeit lasītāju pieredzē ar foto.

Pans 20.marts 2007 11:46
0 0 Atbildēt

Kā ir ar šo modeli un civikiem - tie nav baigi zemie? Mēžā var iebraukt, piemēram, pasēņot :)?

nomiks 20.marts 2007 14:20
0 0 Atbildēt

Beidzot izdevās sieviņu vismaz aizbrauk un salonā sīkāk apskatīt FR-V. Un rezultāts bija - šobrīd izskatās, ka mūsu nākamais auto varētu būt tieši FR-V.
Kā ar apkopes izmaksām? Vai bija arī kādas problēmas, kas bija jānovērš pa garantiju?

romiss 21.marts 2007 23:43
0 0 Atbildēt

To: nomiks
Pirmā apkope bija pēc 1 gada, jo nebijām paspējuši
nobraukt 20000 km pēc kuriem arī būtu jātaisa pirmā apkope ja tas būtu ātrāk par 1 gadu. Apkopes izmaksas bija ap Ls 80, aptuveni :)
Problēmu nebija nekādu vispār!!! Ā, tomēr viena bija,
regulāri bija jāpapildina benzīna bāka... :)))
Ēda vasarā ap 7.5 litriem uz 100 km, ziemā ap 8.2.
Ja ir reāla interese par auto, bet negribi ņemt to "Alabaster Silver Metallic", kas ir noliktavā, bet vēlies ko tumšāku, tikai negribi gaidīt mēnesi rindā, raksti uz emailu! Ir viens variants :)

romiss 21.marts 2007 23:51
0 0 Atbildēt

To: Pans
jau papildus komentos minēju par šo modeli:
- bensona tehniskie dati:
---------------------
FR-V - Klīrenss (mm) 156
---------------------
CR-V - Klīrenss (mm) 185
---------------------
Kā redzi parketnieks ir tikai par 2.9 centimetriem
augstāks :)
Bet "bezceļam" domāju ka nederēs ne FR-V, ne CR-V.
Pa meža ceļu ir braukts bez problēmām ;)

niekal 2.aprīlis 2007 15:54
0 0 Atbildēt

atļaušos arī es ko ieka*kāt par tēmu :)
1.7 dzinējam (kas nu jau ir pagātne) manā skatījumā liels mīnuss ir dzinēja skaļums.
3000 apgriezieni ir jau pie 90 km/h un tad nu ir jāizvēlas- vai nu palikt pie šā ātruma, vai apstāties pie 120km/h, jo, sākot no 95km/h ir salonā dzinēja troxnis ir lielāx, nekā pie 120 km/h.
tā nau par ko ņaudēt- pirmā ziema aizvadīta veixmīgi, piešķīlās bez problēmām arī pie -22, nekad nekur nekas neaizsala.
varu principā pievienoties romiss raxtītajam.

stukis 25.jūlijs 2007 18:07
0 0 Atbildēt

Arī man ir FRV - 1.8automats
pirmie iespaidi
plusi-
1.iegādājos koncepta 3+3 dēl, kas sevi pilnībā attaisno.
7-vietīgie MPV ir mānīšana, jo 3 rinda ir bērnu lellēm, ne cilvēkam, turklāt tad vairs nav bagāžnieka, bet lielie miniveni ir jau par lielu un par dārgu. Toties 3 priekšā var mierīgi sasēsties, vidū iesēdināju 2metrīgu džeku - kājām vietas pietika, tikai paskats jautrs. Bet parasti jau vidējais benķis tiek salocīts par galdiņu ar 4 glāžu turētājiem - bārs ne auto.
2. Labi nostrādāts tapsējums, patīkams zamzīgs audums.
3.Stilīgs rādžiņš - laba skaņa un atgādina SHARP no 90-tajiem.
4.Automāts- manuprāt, ļoti piemērots FRV, ja kāds šēž vidū tad slēgāt ātrumus nozīmē līst blakussēdētāja zonā.
5.Labs motors, pat iebraucot jaunu autiņu t.i. nezāģējot, pilnībā pietiek dinamikas apdzenot.
6.Labi nokomplektēts bāzes modelis, pērkot var rēķināties, ka cenā ir automobīlis kuru vēlies, nevis mistisks "bāzes" modelis kuram pat krāsa vēl jāpiepērk.
7.Ja vien vadītājs nav īpaši dūšigs, tad vadītāja vieta ir ērta ar augstu sēdpozīciju, un var piem. stūrēt elkoni balstot uz palodzes, kas diez vai izdosies parastajos modeļos:)
8. Salonā ļoti daudz vietas un gaisa.
mīnusi -
1.Mīksti bleķi, tas gan nenozīmē, ka mašīna ļurinātos, korpus ir stingrs. Cerams, ka tāds paplāns bleķītis neonpūs mūsu sāļos.
2. Uz bruģa skaļš, katra bedre jūtama, cieta piekare, kas varbūt ir labi.
3. Asos līkumos labāk piesprādzēties, lai neizmet no benķa (to gan pie mūsdienās neiztrūkstošajiem slepkavniecīgajiem drošības spilveniem vispār vajag darīt vienmēr). Liela sasvere laikam ir FRV konstruktīva īpatnība - malējie ir vairāk durvīs nekā parastos autiņos, tādēļ lielāka centrbēdze, bet citādi auto ir stabils.
4. Abi atpakaļskata spoguļi izkropļo skatu, līdz ar to aizmugurē objekts izskatās tālāk nekā īstenībā, tas īpaši sarežģī noparkošanos, jo ne purnu redz, ne pakaļā var saprast, kas notiek. Iespējams palīdzētu parkošanās sensori, kuru man nav.
5. Lai gan FRV ir vismaz tikpat liels bagāžnieks kā citiem MPV, tas tomēr varēja būt kādu sprīdi dziļāks t.i. ietilpīgāks, ar ko šis auto tāpat paliktu gana kompakts.
6. Krikumiņi
- Nobloķējot logu pacēlājus, tiek nobloķēts arī vadītāja logs;
- Nevar atslēgt lukturu mazgāšanu pie ielēgtām tuvajām gaismām;
-Nav briļļu maka;
-tas gan attiecas uz visām jaunajām mašīnām - sākumā sāpīgi pārdzīvosiet katru skrambiņu.

nomiks 13.augusts 2007 10:15
0 0 Atbildēt

stukis
Dīvaini, ka tavai FR-V nobloķējot logus, nobloķējas arī vadītāja logs. Manai FR-V tā nav. Nobloķētā pozīcijā visi pārējie logi stāv visu laiku, bet savējo logu veru vaļā, kad vien vēlos!!!
Arī man ir izveidojies savs viedoklis par Honda FR-V, bet es to labāk darīšu zināmu nevis te pie komentāriem, bet gan, izveidojot jaunu savas pieredzes aprakstu. Šobrīd 3,5 mēnešu laiā esmu nobraucis 10 000 km. Pieredzes aprakstu ievietošu tad, kad tiks veikta pirmā apkope (varbūt arī pēc tam, kad FR-V būs apritējis viens gadiņš).
Tomēr īsumā varu pačukstēt, ka FR-V ir tieši tas, kas manai ģiemnei ir nepieciešams un visi esam ļoti apmierināti.
Excell tabulas veidā uzskaitu pilnīgi visus ar FR-V saistītos izdevumus (iespējams, savam aprakstam to pievienošu).

stukis 7.novembris 2007 11:43
0 0 Atbildēt

Jau kādus 3 mēnešus esmu nobraukājis ar savu FRV1.8-automāts.
Patīk: Motors - super, laba dinamika, patīkams - sportisks rūciens. Automātiskā kārba ļoti piemērota šim auto, tiesa par 1 litru ēdelīgāks.
Ne tik labi kā cerēts: bagāžnieks nav nekāds mazais, tomēr varēja būt lielāks. Universālī bagāžai vietas ir vairāk.
Slikti: Ja aizsvīdis priekšējais stikls tad, ļoti ilgi būs to atkausēt.
Tas 3 pudeļu turētājs priekšējā panelī praksē pilnīgi nelietojams.

nomiks 13.novembris 2007 14:04
0 0 Atbildēt

stuki
Atļaušos oponēt par dažiem taviem secinājumiem:
1) 'Man tieši otrādi šķiet, ka priekšējais stikls momentāli atkausējas - uzspied podziņu (uzzīmēts vējstikls, atrodas kreisā pusē no logu un pakaļējā logua psildes pogas) un stikli atkausējas vaļā MOMENTĀLI. Minētais attiecas arī uz nupat kā piedzīvoto pirmo salu, kad logs bija apledojis.
2) 3 pudeļu turētājs man gan šķiet lietojams un pat ļoti - visu laiku tur stāv ievietots dzeramais gan pašiem, gan arī bērnam. Ja turētājā nekas iekšā nav ievietots, tad tas ģrab uz mūsu nelīdzenajiem ceļiem (skaņa pazūd ar turētāja iestumšanu atpakaļ).

Edy 30.aprīlis 2018 18:35
0 0 Atbildēt

Nopirku Honda FR-V 2007 1.8 automāts ar noskrējienu 400 000 km. Auto joprojām turas. Virsu jau bija gāze. Motors kluss, bet pie šāda noskrējiena nacās pec laika mainit kodicioniera gultni (5 eur + darbs), generātora siksna novilcējmehānismu (60 eur + darbs), ķedes komplektu (90 eur + darbs), viena supporta restaurācija un par pārsteigumu sāka vērpt nost kreiso priekšejo pusasi. Pirmo reizi sametināju jo izrādās šāda detaļa ir liels deficits, ottreiz kad aprava pie sportistiem izgatavoju jaunu un šis jautājums aizmirsās. Mašīna ir cienijami kalpojusi. Esmu 3 saimnieks. Iegādāta pie Bensons auto. Tāpēc arī 11 gadigam auto reālais noskrējies ir 400 000 un nevis 160 000 kā mēs redzam Rumbulā. Un visa ciena auto iet uz prieksu, pie tam tik pat klusi un motoru var dzirdēt tikai apgriezienos. Braucot ar benzinu dinamika pietiekama, ar gāzi kā jau pierasts dinamikas īpaši nav. Visa cieņa Honda ražotājiem, vācu Touran jau būtu sapuvis visos stūros, man viegla rūsina pie arkām. Sievai Honda Accord 2007 2.4 automāts, absolūti nav ekonomiska bet loti komfortabla masina. Tā kā visa ciena HONDAI !!!

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti