Tā nu sanāca, ka dabūju tādu darba mašīnu, kad bija jāizvēlas no alternatīvām, šis bija visjaunākais, tikai tādēļ paņēmu.
Tā kā bijusi vecā turbo Impreza, Saabs 9-5 Aero un jaunais Volvo V70 T5, domāju, ka ir ar ko salīdzināt.
Plusi - kā jau jaunai mašīnai, nekas (pagaidām) nebirst. Tas ir labi, jo čoms ar savu '01 735 BM Auto vien dzīvojas un atstāj tur vidējo LR algu mēnesī. Mazs apgrieziena rādiuss, precīza stūre, kārba labi slēdzas, patīk automātam S režīms, lai var savlaicīgi sagatavoties apdzīšanai vai galvenā ceļa šķērsošanai. Vilkmes kontrole neļauj ziemā taisīt piruetes.
Mīnusi. Sēdekļi! Kā var kaut ko tik idiotisku saražot! Izskatās, ka viņi paredzēti kādam 1.40 garam, un tikpat platam, jo ir smieklīgi īsi un sānu atbalsta nav vispār - kā 80. gadu lētajam galam. Lai labā kāja nebūtu visu laiku jātur gaisā (kruīza, protams, nav), zem ceļa jāliek spilvens. Audio! Saucās BMW business CD. Jāsaka, ka manam telefonam ir kvalitatīvākā skaņa. Basu nav, augšu nav, regulē, kā gribi. Pēc Volvo HU-850 ar 13 skaļruņiem, 2 sabvūferiem un Dolby es viņu vairs iekšā neslēdzu. Patēriņš! Es saprotu 11 l vidējo zviedru turbīnniekiem ar 230 - 250 ZS, bet tie vismaz iet. BMW salīdzinoši neiet nemaz un rij tikpat, labi vismaz, ka ne no manas kabatas.
Agrāk es domāju, ka 3. BMW laikam tiešām ir kaut kas ļoti īpašs, ja reiz tauta par viņu tā fano. Tagad jāsecina, ka tauta, kas fano, acīmredzot nav braukusi ne ar ko citu, jo patiesībā viņš ir pabriesmīgs.
Bet, ja kāds joprojām fano, minēto var iegādāties par labu cenu. Viņam pat vēl ir garantija. Man arī piedāvāja, bet es laikam tomēr attiekšos.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
kruiizkontroles truukums nav auto vaina bet gan auto pirceeja vaina :D pats vainiigs, ka zjmiedzaas ;)
Nu, cik es zinu, vismaz jaunajiem Audi, Saab un Volvo automātiem kruīzkontrole ir bāzes komplektācijā. A tam tiešām nav vai nedarbojas?
da bembim pat glaazju tureetaaji ir iipasha , pasuutaama , PAKETE :=))))
šitas ir mans mīļākais apraksts! :))
Papildus pied;avajums BMW vispār ir smieklīgs, ka elektriski logi, kruizs nav bāzē jau ir pierasts, tad durvju rokturi mašīnas krāsā jau likas kā anekdote
nu tikai nevajag dirst, ka T5 ēd 11l vidēji, ja grib uzdot, tad bez 18 neiztikt.. bet par mūziku, nezinu, nevajag nodirst un salīdzināt standarta komplektāciju ar lētāko, kādu Tev iesmērējuši vai nē, hvz.. jo skaņa tiešām volvo un chrysler ir labākā. Bik pa traku apliec tos BMW, nav jau viņi slikti autiņi..
Beidzot viens reāls BMW apraksts bez: "BMW-rulzzz...."!
ja vēl Volvo ritošais būtu tik labs kā bmw, tad jau varēu pilnībā nodirst tos bembukus :) bet cik paziņas ir stāstījuši par saviem volvo (vairāk gan s60 un s40), baigi labās atsauksmes nav- visu laiku kaut kur, kaut kas noplīst, tieši ritošajā es domāju! citādā ziņā jau labas mašīnas... bembis man tomēr šķiet nedaudz par daudz aplikts, tie paši sēdekļi- tos tak varēja izvēlēties, kad pērk, ja skops saimnieks, tad brauc ar spilvenu :)))
Komentēt ne-savu mašīnu var objektīvāk, jo par savu publiski atzīt, ka esmu nopircis s****, protams, nevienam negribas. Tāpēc drošvien arī nav nepārtraukti sajūsmas saucieni.
Seatbelt - nevajag runāt pilnīgas muļķības! 18 l rij jebkura mašīna, ja viņai kaut kas ir beigts - lambda zonde piemēram, vai tamlīdzīgi. Normāli braucot, neviens 4 - 5 cilindru turbomotors nerij uz šosejas vairāk par 9 - , ja vien neaizmirst pārslēgt pārnesumus. Korķī stāvot protams tērējas vismaz 20 l / 100 km.
Nu man patiik shitaadi apraksti kur viss konkreeti aprakstiits kaa ir nevis ka BMW labs tikai taapeec ka BMW ziimiite priekshaa, shitas jau ir smiekliigi ka mashiinas cena jau taa ir krietni uzpuusta un plus veel jaapiemaksaa vismaz kaadi 5000 eiro lai brauktu kaa cilveeks, pat Skodaam standartaa naak vairaak navarotu!
Nav jau īsti korekti salīdzināt divus dažādas klases auto. VOLVO V70, SAAB 9-5 - tie ir biznesa klases auto(BMW tā ir 5. sērija), attiecīgi arī aprīkojums bagātāks. Cita lieta, ja Tu salīdzinātu 3. sēriju ar VOLVO S/V 40, vai SAAB 9-3.
Par degv. patēriņu nevajag brīnīties, ja jau pats saki ka patīk "S" režīms :D.
Tā kā domā ko salīdzini pirms raksti ;)
nus, ja pieredze aprobezhojas ar Aero,T5 un Imprezu, tad, nevis ir, bet NAV ar ko saliidzinaat. saliidzinaajums ir absoluuti neadekvaats, jo visi 3 piemineetie(Aero,T5,Impreza) ir pilniigi citi auto, gan peec klases, gan peec cenas, gan peec jaudas. Adekvaats saliidzinaajums buutu ar BMW 540 vai 530D. un nav skaidrs, vai 320 ir domaats e46, vai e90. ja e46, tad jaaatceras, ka konstrukcija ir no ~98 gada, taadad korekti buutu saliidzinat ar 900Saabu vai S40.
Par pateerinju - nus, ja Tu gribi izspiest, lai kaads auto, ar gandriiz 2x mazaaku jaudu ietu, kaa T5 & brauc visu laiku ar pedaali griidaa, tad arii folksvaagens polo ar 1.1l motoru Tev eediis padsmit litrus. BMW dzineeji, ja nav nojaati, it seviski peec 2000 gada, ir fantastiski ekonomiski & nevis ne-iet, bet iet LOTI LABI, atbilstoshi savam tilpumam. videejais pateerinjsh - nu tufta pilniiga - nav taada videejaa pateerinja. pateerinjsh atkariigs no taa, kaa Tu brauc. un nevajag staastiit, ka 11l pateerinjsh buus Turbomotoram. aarpus pilseetas ~8, pilseetaa up to 17-18, ja sporto. am I right? VS 320
VS 320
320
Lielākā daļa jau tikai salīdzina markas, modeļi paliek otrajā plānā, kaut gan, vajadzētu otrādi- vispirms salīdzināt vienas klases modeļus un tad izlemt, kurai markai tas padevies labāk un, kurš par līdzīgām, vai tādām pašām īpašībām prasa mazāku maksu!
Nu nezinu, kā jābrauc lai T5 dabūtu vidējo 11l, man vidēji pilsētā+šoseja sanāk ap 14-15, un tas ir negriežot motoru līdz sarkanajām iedaļām!