Pagājušā gada vasarā, ap jūliju steidzami bija jāiegādājas jauns auto, kurš būtu samērā ekanomisks un lēts uzturēšanā - izskatīju autonet. lv atsauksmju sarakstu un neko sev derīgu aprakstā nemanīju. Tādēļ arī nolēmu papildināt atsauksmes.
Pirkuma cena 1999. gada Opel Astra Caravan : EUR 3500, -
Krāsa : balta
Nobraukums pirkuma brīdī : 130000 km
Ekstras : NAV
Kur pirkts : no operatīvā līzinga nodots dīlerim, kopies pie dīlera
Nianse: oficiāli 4 pasažieru vietas
Detalizētāk:
Skaņas izolācija kā jau plastmasas autiņā, bet, lai pārvietotos, pietiek. Kā jau pēc virsraksta nojaušam - 1.6 pilsētas satiksmē reizēm par īsu, pēc ilgiem patēriņa mērījumiem secinu, ka auto ēd ap 8-10l/100km (pārsvarā braucu tikai pilsētā), ārpus pilsētas labāk nerādīties - nejūtīsies droši apdzenot. Pikaps, kas paredzēts, lai kaut ko pārvadātu - manas cerības neattaisno, piekrauta aizmugure nozīmē šausmīgas mokas motoram un vadītājam! Mašīnā pietiek vietas četriem vidējiem latviešiem (180-190cm ar nelielām riepiņām) - pēc 3 stundu brauciena neviens neraudāja un nesūdzējās par saspiestību.
Remonti:
Auto labā stāvoklī, 5 mēnešus nobraucu bez remontiem, līdz pirmai eļļas maiņai tikai 8000km - servisā teica, ka labojams nekas neesot.
Pēc 6 mēnešiem saskāros ar to, ka ceļā apstājās logu tīrītāji, šajā decembrī tas bija traģiski (vēlos redzēt ceļu!) - maiņa no šrota izmaksāja LVL 70, -, bet kā jaugadās, skopais maksā divreiz, pēc 2 mēnešiem tie atkal apstājās, maiņa LVL 80, - (žēl par jaunu motoriņu maksāt LVL 160, -).
Pāris nedēļas atpakaļ : mainam izpūtēju, pie viena arī bremžu klučus aizmugurē un labojam ziemai nesvarīgo roceni (izaugu no slideno apļu fanu vecuma!) - LVL 220, -
Secinājumi:
Pēc nobrauktiem 12-13k varu teikt tikai to, ka šis auto paradzēts, lai pelnītu naudu (ieekanomēsi uz remonta, benzīna - ja vien godīgi brauksi) - komforta faniem ieteiktu skaistu sedanu par 3x lielāku cenu.
Komnetāriem:
Vēlētos redzēt konkrētus komentārus ar piemēriem, lai citi, kas šādu auto vēlas iegādāties, zinātu ko pērk, nevis "par opel pārvēršas katrs auto".
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Nu ko, man ar šāds agregāts bija, kādu 4 mēn laikā nobraucu savus 15k km. Man patika, ka tas ir mazs, bet ietilpīgs, tad vēl esot cinkots, varētu nerūsēt... man nepatika dinamika (manā gadījumā 1.6 ecotec), jāpiekrīt autoram par to, ka apdzīšana nebija diezkopatīkama procedūra... plastmasas stūre bija vēlviena lieta, kas nepatika (rokas svīst --> slīd pa stūri) (savulaik pat 89. gada golfam bij ar ādu apvilkta stūre)... remonti... sākuma standarts - zobsiksna, eļļa + kkas neliels ģeneratoram un termostatam 240 LVL, salona filtrs ~25 LVL, salā nācās roķenei trosīti mainīt ~ 50 LVL un diezgan bieži izdeg Tuvās gaismas - es laikam kādas 3 nomainīju pa to laiku :( Cenas ir servisam, kas atrodas Rīgas centrā blakus darbam (ērti, no rīta atdod, vakarā paņem), so citur iespējams šīs štelles būtu par lētākām naudiņām sataisījuši...
Njaa.Remontizdevumi 370Ls uz nobrauktajiem 13tk km...diezgan traģiski.
'mainam izpūtēju, pie viena arī bremžu klučus aizmugurē un labojam ziemai nesvarīgo roceni (izaugu no slideno apļu fanu vecuma!) - LVL 220, "" -kāpēc tik dārgi
Ekspert - lasi - "nomainīja izpūtēju"!