Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Lasītāju pieredze par saviem auto

Saab 9-5 1998 Novērtējums: 9
Uz saab 9-5 skatiijos jau ilgu laiku bet vienmer kaut kaa nesanaaca iepirkt. Baidiija daargas dalas un remonti. Bet nu beigaas izdomaaju taa: ka viss jau drosi vien kaa ar jebkuru masiinu buus atkariigs no iepriekseejaa saimnieka un vispaareejaa tehniskaa staavokla. Taa nu Pie saaba tiku loooti
aatri citiem varbuut tas liktos rekordiis laiks. Vienu jauku dienu izdomaaju ss. lv paskatiities kaadas Saabiem ir cenas nu taa tiiri interese peec. Peec minuutes ieraudziiju sludinaajumu Saab 9-5 ar visaam ekstraam tiko no Beļģijas pa 5600 EUR piezvaniiju un paardeveejs jau pa telefonu nolaida cenu uz 5000 EUR esot naakamajaa dienaa uz beļģiju jaabrauc peec citiem auto un vajagot naudu. Nu OK braucu skatiities protams izbraucot neko daudz nesparatiisi iet OK nekas negrab un negaudo Bet tas absoluuti NAV garants tam ka Viss ir kaartiibaa (ir bijusi pieredze ar citiem auto kad it kaa viss OK bet kad pacel augsaa tad izraadaas remonti uz 600-1000LVL)
Taa kaa bija sestdiena un jau peecpusdiena un nezinaju kur iisti paarbaudiit noleemu veikt vienkaarsako celu tas ir uz TA apskati jeb diagnostiku. Tur izraadiijaas ka viss ir kaartiiba un lai izietu TA vajag miglas lukturi ielikt vietaa (remonts bija uz 6LS) Veel 1 ielika par to ka nedaudz naak eļļa (nepil bet nedaudz suucas) no stūres mehānisma bet tas esot Saabiem normaali ?! Nu hvz kaut kad buus veel kaadaa servisaa par to jaapjautaajas. Paareejais pa nulleem.

Dizains:
Lieku 10 no 10 nu nez personiigi man liekas ka 9-5 dizains ir vienkaarsi ģeniāls viss ir tik perfekti pārdomāts visas līnijas gan eksterjera gan interjera dizains ir perfekts. Panelis kurs pilns ar pogām slēdži rokturi vis ir vienkārši perfekti nostraadaats. aadas apsuvums apdares materiaali viss ir augstaa liimenii. Ergonomika laba neiztur kritiku argumeents ka daudz pogu un neko saprast nevar taa nav pogas ir lielas vis ir loģiski sakaartots un saprotams. Taapat arii atsleegas atrassanaas vieta ir loti parociiga.
Mūzikas sistēma nu ļoti augstā līmenī 9 skaļruņi perfekti basi noteikti ka tikpat laba kaa BMW 7 seerijaa vai pat labaak pilniibaa apmierina.
Dzinejs:
2.3t LPT 170 ZS pateerins 7-8l100KM pa šoseju kruīzā pa pilseetu nu ļoti dažādi no 12l/100KM -16l/100km. Ceļ labi no visiem apgriezieniem labs griezes moments jau pie 2 K apgr. Nav turbobedres. Nu faktiski loti optimaals jaudas agregaats (laba jaudas veiktspeejas attieciiba un sapraatiigs degvielas pateerins.
Ātrumkaarba:
Sleedzaas perfekti praktiski nejuut paarslegsanos ir sport un parastais reziims bet jeegu sport reziimam neredzu jo vis atkariigs kaa riikojas ar gaazes pedaali taa arii kaarba sleedzas ja strauji min griidaa tad pa 2 robi sleedzas uz leju un tad ir labs paatrinaajums. Sport reziima laikam tur ilgaak augstaakus apgriezienus.
Komforts:
Salons ir kluss laba skaņas izolaacija nekas negrab braucot pa bedreem mazliet cietaaka piekare saliidzinot ar BMW 5 seeiju vai Audi A4 bet tikai mazliet perfekti turas uz cela seedekli eerti vieniigi vareetu veeleeties labaaku saanu atbalstu.
Beigu veerteejums:
Diazins - 10
Vadaamiiba - 8
Komforts- 8
Cena/ aprīkjums 10 ( 9-5 pamataa ir labi apriikoti ar kruiizu klimu aadu atšķiriibaa no vaacu auto kur biezi pastaav iespeeja ka kaadas no ekstraam nebuus) Videejaa tirgus cena 98. gada auto saakot no 6000EUR
Kopaa 9
Konkurenti:
BMW 5 seerija
Audi A6
Mersedes E klase

No augstaak mineetajiem esmu braucis padaudz ar BMW 5 series BMW ir nedaudz labaaka skanas izlocaija un mazaak juut bedres bruģi utml. Bet BMW noteikti zaudee uz dizainu apriikojumu cenu.
Audi: Ir daargaaks ar daargu alumiinija piekari nu nez personiigi man ne ar ko nesimpatizee.
Vieniigi sava zinaa 2.7T Biturbo Quatro vareetu buut labs eksemplaars bet nu maksaa tak arii ap 10K EUR
Mersedes E klase iistos Mersedesus beidza razot laikam 95. gadaa : ) salons izskataas traģiski (vecmodiigs) Maksaa daudz.
Ja gribi lai tavs autins izskataas daargaaks nekaa patiesiibaa ir Tad Saab vareetu buut iistaa izvele. Kad daziem pazinaam un koleegiem patecu par kaadu ciparu nopirku dazi neticeeja jo domaaja ka maksaa ap 10-15K EUR : )
Tagad atliek braukt un paarliecinaaties kaa buus ar tehnisko izturiibu....

 
Jānis @ 15.marts 2007 0:00
Visi komentāri
 
Eksperts 15.marts 2007 23:30
0 0 Atbildēt

ieliec aprakstu par ekspluatāciju kad būsi nobraucis piem. 30 tki km. Baigi interesē uzzināt kā tad ar tiem saabiem ir

74 16.marts 2007 9:00
0 0 Atbildēt

mjā lēti gan Tev viņš sanācis, es gan laikam neaizdzenot uz e&s nebūtu riskējis..... Nu bet cerams ka būs paveicies un viss būs ok. Es ar uz 9-5 skatos , bet laikam ņemšu pārejnieku, kas laikam sākās no 2001 gada... Esot novērsti iepriekšējo gadu modeļu defekti utt. (kā prese raksta to nav mazums) :) _____ Šim auto noteikti vēl ir jāiedod 10 par drošību! Bamperi viņam ir vienkārši dievīgi! un tas mani argumentē :))

Morjaks 17.marts 2007 11:43
0 0 Atbildēt

Apsveicami! Lietoju jau šādu auto vairāk par 4 gadiem, nobraukti nedaudz zem 100tk, kopējais nobraukums pāri 240tk. un neredzu nekādas vajadzības mainīt uz kādu citu. It kā gribēju nomainīt uz modeli pēc feislifta, bet izpētīju, ka vēlāk nedudz sākuši ekonomēt uz salona apdares materiāliem. Lielākais prieks ir par ritošo, pie mūsu sliktajiem ceļiem,jāmaina kaut kas ir reti.Pie 210tk tika nomainīts aizmug.mot.hidr. spilvens 85Ls.Nomainīju aizmug. amartiņus uz Koni 130Ls,nebija vēl nobeigušies,bet oriģinālie tādi nekādi,lielākā daļa lietotāju tos maina.Kaut kad tika mainīti priekš.sailentbloki 2gab 40Ls gabalā.Tad vēl jārēķinās ar visādiem saaba niķīšiem:zūdošie pikseļi uz abiem ekrāniem,pr.lukturu slotiņas.Šos defektus var novērst piem.Alfa motors pa30Ls vai ja lasa angliski var ieiet www.saabcentral com forumā,kur ar visām bildītēm priekš čaiņikiem:) parādīts kā pats var novērst lielāko daļu defektu.Pie 220tk tika arī pirmo reizi mainīta ķēde ar visiem pričendāļiem,Kalngalē tas maksāja nedaudz zem 500Ls,tur vēl nāca klāt kaut kādas atsaites un citi sīkumi.Ik pa 45tk pr un aizm. bremžu kluči,cenu neatceros,dārgi nav.Plus jārēķinās ka aizdedzes bloka vid. noskr.apm.150-200tk,tas var maksāt kādus 180Ls.Iesaku pirms apmeklēt kādu servisu pastudēt kādu saabforumu,savādāk pie mums jau servisos nomainīs visu,kamēr vainu atradīs:)Citādāk pats vēl aizvien esmu sajūsmā par šo drošo,komfortablo autiņu,uz ceļa neesmu palicis,ko novēlu arī Tev.

Morjaks 17.marts 2007 11:56
0 0 Atbildēt

+ vēl gribēju pieminēt,ja neesi vēl lasījis šiem 2.0 un 2.3 dzinējiem ir rūpnīcas defekts,slikti izstrādāta kartera ventilācija, kā rezultātā dzinējs noklājas,bet pie labu eļļu izmantošanas, laicīgas maiņas līdz 10tk un ventilācijas apgreida šis defekts neuzpeld.

FOCUS 28.marts 2007 22:28
0 0 Atbildēt

Ari es skatos uz 9-5. Bet esmu izdomajis 2.0T ar automatu. Kada starpiba starp 2.3 un 2.0??? Un ka to kartera ventilacijas apgreidu utjunet? Tikai servisa?
Un kur vel tos saabus var taisit? Alfa Motoraa ari kads brauc?

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti