Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Lasītāju pieredze par saviem auto

Audi Coupe Q 1985 Novērtējums: 10
Tātad apmēram pirms pusotra gada nopirku savu kupeju - bija apnicis braukt ar hondas nemotoru. Hondas nemotors gan drīz pēc tam pazuda pavisam - atdevu uz metināšanu, bet metinātāji ņēma un grāvī nošķīla. : (
Īsi sakot no Vidzemes uz Rīgu atceļoja 2.2 KV quattro brīnums. Pirmie iespaidi - smuks pēc suņa, iet lopā un rūc tā ka stikli mājām ielu malās laukā birst (spooorta taisnā truba un galā vēl piemetināts saksofons/skurstenis (tā man viņu servisā nodēvēja) : )
Sākumā ar viņu braucot bija tendence reizēm pēkšņi noslāpt, sevišķi drīz pēc uzpildīšanās, taču ar konsekventu nestes benzīna lietotšanu parādība kļuva ar vien retāka un pēc pāris mēnešiem pazuda pavisam. Attiecībā uz benzīnu - cik ēd - nezinu vēl joprojām : D Nav sanācis mērīt un mani pat neinteresē.

Pirmās trīs dienas pagāja mācoties trāpīt pirmajā ātrumā : ) Beigās jau bija ZB un no krusta sāku pa taisno ar otro braukt, jo tur vismaz varēja zināt, ka tas būs otras, nevis atkal ablomīties uz trešo. Jāpiebilst ka izjātā kulise ilgāku laiku sākumā traucēja "skrieties", jo pašā atbildīgākajā brīdī vairākkārt sanāca kā loham bakstīties, cenšoties pārslēgties starp ātrumiem. Abloms liels : )
Sākuma braukšanas iespaidi, izņemot ka "iet lopā" (sevišķi pēc hondas nemotora) pēc pāris nedēļu palietotšanas bija vidēji - visu laiku kaut kur kaut kas klabēja, lielā ātrumā gaita peldēja un līdzīgi gļuki.

Pirmā piegājiena darbi bija filtri, sveces, siksnas, vadi utml., tika korekti pāriets pāri visām gaisa trubām, salodēti šaubīgie vadi utml. Pēc šiem darbiem, komplektā ar vakuuma paātrinātāja savešanu kārtībā un regulēšanu uz kompja, tika uzrādīti vēl labāki rezultāti par "lopā iešanas" tēmu.

Kā noskaidrojās pēc ritošās daļas remonta, kur tika mainīta granāta un stūres pirksts, gultnis un pārlasīti aizmugurējie bremžu suporti, atklājās, ka pie iepriekšējiem vadāmības gļukiem vainīga bija savirze, kuru uztaisot, autiņa uzvedība izmainījas par 180 grādiem un až ārā kāpt negribējās - manā uztverē kvatra bija palikusi par perfektas uzvedības aparātu. Apmēram mēnesi vēlāk nobira starteris un par 36 latiem tiku pie pilnībā pārlasīta startera.

Tad atnāca ziema un priekus iztraucēja nosprādzis aizmugurējais amortizators. Tika uzliktas jaunas plazas un jaunas atsperes aizmugurē. Prieki gan ilga apmēram mēnesi, jo pieteicās sajūgs. Sadabūju pilnu SACHS komplektu un vēl pa kādu nedēļu servisā man viņu uzlika. Nedaudz vēlāk testējot jauno sajūgu uz Jūrmalas šosejas pie 180km/h sāka jūtami samazināties ātrums, motors sāka raustīties un pa "skursteni" sāka nākt zili dūmi. Nostāju malā, palūrēju zem kapota, viss bija vienā eļļā un trubas bija atrautas vaļā. Aizvilkos līdz Rīgai atpakaļ. Nekas neuzlabojās un kvatra tika atstāta servisā "rindā". Pēc nedēļas tika noņemta galva un nokonstatēts, ka virzulis viens izkusis. No servisa tika dots uzdevums atrast citu virzuli. Kad virzulis tika dabūts, vēl pēc nedēļas tika konstatēts, ka bloks arī čupā. Tad arī mans megarulzs tika izmests no servisa ar noņemtu galvu, jo neviens negribēja viņu taisīt.

Beigās sameklēju, kas man viņu sataisīs, tika iepirkti visādi remontloriņi - blīves, gredzeni, vadīklas, šāles. Bloks cits, galva cita. Kopā apmēram 2 mēneši pagāja. Pēc visas epopejas man uz šito tačku jau bija iestājies atstojs un pēc TA nobeigšanās kvatra nostāvēja "pie sētas" gandrīz pusgadu. Pāris mēnešus atpakaļ gan tika izvilkta no stāvēšanas, tika nomainīta stupica, gultnis, kārtīgi atrestaurēti pakaļējie suporti (kas iepriekš ik pēc pāris nedēļām bija jāatgaiso), uzlikti jauni bremžu diski + kluči, vecie izrūsējušie priekšējie lukturi un apšķaidītais "kupenu bamperis" tika nomainīti. Arī TA izieta. Tagad atkal maucu un priecājos par jauno motoru un bremzēm: ) Drīzumā paredzēts nomainīt priekšējo piekari un ielādēt jaunas virpotās bukses. Uz vasaru domāju aizdzīt uz krāsošanu.

Kopumā vērtējot, veco typ85 kvatru uzskatu par vienu no ideālākajām mašīnām, ja viss ir tehniskā kārtībā. Ja nav, tad tā lamata var tiešām uzkrist uz nerviem: ) Kopumā šito tačku negribu mainīt ne pret vienu plastmasas tabureti.
Ja būtu jāpērk cita mašīna, simt punktu, ka pirktu atkal veco kvatru. Ņemiet par labu : )
zhavoronoks @ 20.marts 2007 0:00
Visi komentāri
 
Ksneps 20.marts 2007 21:07
0 0 Atbildēt

Lūdzu, ieliec arī kādu bildi... :) Prieks, ka kāds vēl fano par šādu auto!

Modricimus 20.marts 2007 21:18
0 0 Atbildēt

Finansiāli ieguldīds daudz laikam.
respect, man patīk vecie čemodāni :)

Eksperts 20.marts 2007 22:19
0 0 Atbildēt

Pizdecs kur šrots. Nesanāk pat braukt jo visu laiku jāremontē.

seatbelt 20.marts 2007 22:32
0 0 Atbildēt

koks ar diviem galiem.. no vienas puses, kur prāts guldīt prāvu naudu šrotā, no otras, tas tomēr ir azarts un, kapēc ne, ja jau cilvēkam patīk patīk tā mašīna.. Lai veicas!

marko 21.marts 2007 0:01
0 0 Atbildēt

taadu atinu nenojaatu atrast nereaali.Bet ja peerk,tad vismaz pasham vajadzeetu rubiit taadas lietas, kaa motora un hadenes remonts:D:D:D tad arii varees normaali sataisiit.nav tak sarezjgiita mashiina.No elektronikas vispaar tikpatkaa nekaa nav.

nomiks 21.marts 2007 10:34
0 0 Atbildēt

Nesaprotu, par ka te likt 10? Vai par to, ka brīžiem slāpst nost, vai par to, ka nevar ielikt pirmajā robā, vai par to, ka nobirst starteris, vai varbūt par to, ka uzreiz pēc iegādes jāpārlasa visa piekare? A varbūt bojātais amortizators ir pie vainas tik zemam novērtējumam???
Par to naudu, kas iegrūsta šajā šrotā (piedod, ja aizskāru līdz sirds dziļumiem!), nebija prātīgāk iegādāt ko jaunāku, skaistāku un kas prasītu daudz mazākus izdevumus???
Un par šito es vispār pārsmējos - "smuks pēc suņa". Tik tiešām pēc suņa (veca) arī izskatās un nekas vairāk!

zhavoronoks 21.marts 2007 11:00
0 0 Atbildēt

to nomiks
Atzīme tika likta mašīnai nevis tehniskajam stāvoklim. Ja tev iedotu hjundai getsu ar trešdaļu no tām tehniskajām vainām, kas bija vai parādījās pirmā gada laikā, es domāju, tu piecas minūtes viņā nespētu nosēdēt. Un nav jau runa, ka iepriekšējie īpašnieki slikti uzturējuši, cik sapratu, tur, cepuri nost, džeki visu laiku ir kaut ko skrūvējuši un taisījuši, bet vecām mašīnām laikam ir jāpārjauc viss un tad arī viņa normāli brauc un mēreni plīst.
10 vērtējums ir par to, ka savedot šito autiņu kārtībā, es pamazām sāku apjēgt, kāda tā mašīna reāli ir, kad viņa ir tehniskā kārtībā un man tas iespaids ļoti patīk.
Attiecībā uz "jaunāku un skaistāku" - nu nepatīk man nekas no jaunā un skaistā tik ļoti, lai mainītu pret šito.:)

nomiks 21.marts 2007 17:43
0 0 Atbildēt

cik tad lai liek, piemēram, jauna, Audi Q7? 25?
Bet ok, tāpat nedomāju, ka kāds vēl no iauto useriem ir plānojis ko līdzīgu iegādāties!
Lai labi ripo!

Polarlacis 21.marts 2007 19:39
0 0 Atbildēt

Ko jus piechakarejaties Audi milim,nejau visiem ir SVARIGI parvietoties ar pec iespejas jaunaku auto!!!!!!! To ko tas dzeks iegulda un ieguldis taja Audi ir kapeikas salidzinajuma kaut ar kadu mudaku,kur$ noperk jaunu Getcu izsviezdams uzreiz zilijons rublju veja,kur nu vel padomajot par to kad pec 2gadiem tas plastmasas brinums maksas 50santimus kilograma,ja nu vel tik daudz!:):) Man prieks kad te ir sastopami cilveki ar SEJAM,ne kartejais lizinga $irpotrebs!!!!!!!!!!!

mkk=>nomiks 22.marts 2007 21:02
0 0 Atbildēt

Q7 dizains tizls.bet tas subjektiivs veerteejums. Padomaa par to,ka peec trim gadiem garantija buus Q7 beigusies un tad cik tev remonts maksaas????pie tam,ja peer mazlietotsu,tad vinsh jau no trim autiniem kopaa salasiits:D:D:D un pie pirmaa koka arii sadalaas pa metinaajuma shuveem.......

Master_D 24.marts 2007 15:00
0 0 Atbildēt

Mans pirmais auto bija audi krokodils - siltas atmiņas vēl joprojām!!!!


Un coupe quattro vispār ir retums - vēlu labi uzturēt un dārgi pārdot - šis ir viens no tiem modernās klasikas eksemplāriem, kam cena jau iet uz augšu!

sirsenis 27.marts 2007 16:51
0 0 Atbildēt

Izklausās pēc vecā labā stāsta par koka IŽ 7 stundas remontē vienu stundu pabrauc un atkal remontē :)
Savā laikā man ar bij gan Coupe Q gan parastā Coupe prieks braukt, bet nekad nebiji droš ka tūlīt tūlīt kautkas nenoplīsīs un jāiet mājās ielūrēt netā cikos ies nākamais sabiedriskais transports, jo servi nācās apmeklēt vismaz 2 reizes mēnesī. Trešajā mēnesī biju laimīgs viņu pārdot

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti