Iepirku 2006. gada maijā, par 250 Ls kad pašam vēl nemaz nebija V/A, tāpēc 2 mēnešus pēc pirkšanas ar CP ziņu šis vācu autobūves brīnums ir arī pastāvējis "valsts maizē" : ) Bet sakarā ar kautkādiem tur supergrozījumiem nekas nebija par to jāmaksā, izņemot sodu, viss likumīgi.
Nu jau kopš 4. janvāra sabiedriskajā transportā neesmu kāju spēris.
Tātad: benzīns/gāze. 4 ātrumu kārba, noskrējiens labs - 314k tagad gan jau kādi 350k (īsti nezinu, spidometrs/odometrs noklājies, ātrumkastē, spidometra troses galā esošajam plastmasas gliemezim kirdik, varbūt mainīs kasti no 4 uz 5, tad pie reizes, tāda sīkuma dēļ nav vērts jaukt kasti ārā)
Golfs kā golfs (tāpēc arī bildi nelikšu), pabraukts, palietots, grab kā naglu kaste (dekoratīvais apšuvums), bet man priekš A - B netraucē. Zin kā, pirmā mašīna, mīļa ar visiem saviem niķiem, stiķiem : )
Kas noticis/mainīts:
*) Uzreiz tika nomainīti priekšējie amīši, šarnīri, esošie bija absolūti nelietojami.
*) Zem Salu tilta aizdedzei noplīsa "dalītājs", nu tas, kas griežās un dod kontaktu uz svecēm. Nopirku jaunu (~3 Ls), uzliku - klusums. Ak tavu nelaimi, šim motoram ir franču dalītajs ar "Pikaso sistēmu" tas nolūzušais plastmasas gabaliņš iekritis iekšā dziļāk un salauzis Hola dačiku (pareizi pateicu?) Tika atrasts čoma graustuparkā vecumdienas izbaudošs Pasāts, no kura tika pārlikta aizdedze. Bosch. Nu jā, pilnīgi cita sistēma, Stylish, Praktish, Gut! Sorry, franči, Boscham tas plastmasas gabaliņš nekur dziļāk netiktu : )
*) Čomam krustojumā pie sarkanā plīsa zobsiksna... Bet viss mierīgi, vārsti veseli, nomainīja un viss OK.
*) Stūres pastiprinātājs strādāja uz vienu pusi tikai un ēda savu eļļu. Apnika. Amputējām, kautkad jāliek parastā stūres reika, esošā ir pie visa vainīga. Un vispār nafig Golfam stūres pastiprinātājs?
*) Braucam no spēles Jūrmalā (Esmu mūziķis un ar 2 sintiņiem, statīviem, koferi sabiedriskajā kautkā nevelk, tāpēc jau vajag to auto), čo ta baigi stūre velk uz vinu pusi un pagriezienos rats ēd arku nost. Ahā, silents turās uz neko! : D Nu labi, no Jūrmalas ar 50 km/h uz Rīgu.. Abi nomainīti, efekts uzreiz jūtams : )
*) Par šito gan esmu dusmīgs - Kā jau pēc Mērfija likumiem, ziemā, kad bija -15C tieši nobeidzās salona propellers : ( Kad ātri brauc, tad vēl nekas, bet tā - nepatīkami... Jāmaina
*) Termodačiks radiatorā, kas slēdz iekšā propelleri
*) sajūga disks
*) Ģeneratora/stūres stiprinātāja siksna
*) Gaisa filtrs
*) Blīvgumija starp ieplūdes kolektoru un karburatoru
*) Sveces, to vadi. Bija Bosch 3kontaktu, ieliku NKG vienkāršas, bet starpību nejūtu.
*) Eļļa + filtrs
*) Priekšējie bremžu kluči
*) Aizmugurējie trumuļi, drīz arī kluči
*) Stāvbremzes troses
*) Vēl visādi sīkumi kā benzīna filtrs, atdures durvīm, ieliktas "ziņas" - tas ir 2x RRR S-30, Pioneer CD- ola, antena : D
Par patēriņu negribu melot, jo, kā noklājās spido/odometrs nav ne jausmas, un nemēru. Vasarā iepūtu pilnu gāzi (~58 l) un pa šosejām galvenokārt mierīgā stilā nobraucu 633 km. Bet tas ir pirms minētās blīvgumijas maiņas. Benzīnu ēd par daudz, karburatoram kautkas... Bet par to attiecīgajā forumā.
Nav jau kur remontēt! 70% no augšminētā ir paša un cita rokām piepalīdzēts no sērijas "tepat, sētā".. Dažreiz sanāk aizbraukt pie čoma uz laukiem, tur ir riktīga darbnīca, viss nepieciešamais - virpas, kompresori, vinčas, bedres... Servisiem man nav nekādas uzticamības, arī pieredzes nav. Cik palasu šeit forumos - nu traki. Un Goilfam jau nav nekas tāds, ko nevar garažā izdarīt! Pats tepat, Rīgas vidū sētā mainīju minētos trumuļus, nomainīju! Bet servisā jāpierakstās, autiņš uz dienu nav, termiņi: kas tas tāds? Jāmaksā, kādas garantijas? IMHO.
Priekš kam man tas viss? Lai arī rokas līdz elkoņiem eļļā, tomēr ir patīkami, ka zini, kas tur ir zem haubes!
Kopumā domāju, ka priekš pirmā auto ir OK! Zinu, kas jāmaina, uz ko viņš ir spējīgs, savu funkciju pilda. Augstais vērtējums laikam tāpēc, ka īpašās jūtas, kā jau pret pirmo! : )
Kā produkts - ļoti labs, par to paldies VW, priekš savas cenas/kvalitātes cepuri nost! Kurš no attiecīgo cenu kategoriju mūsdienu auto ies tik ilgi?
Kā jau pie katras mašīnas - jāpierod. Es pat mīnusu nevaru pateikt tagad.. 1 dienu pabraucu ar tāda paša gada BMW 316i. Ārprāts, kur var būt tik maz vietas iekšā, kas tur jauniešiem patīk? Izskats? Jā, smuki viņi ir gan. Nu mašīna kā mašīna, vienigais jā, grab mazāk, it kā "ekstrīgāks", bet vietas maz. Pakaļas piedziņa? Ir savādāk, bePabraucu ar 1986 gada supernojātu SAAB. Ū, komforts, komforts! Zem paklāja var zemi redzēt, bet komforts jā, patīk! : ) Ar ex- darba busu NISSAN Primastar kādi 2k nobraukti - nu jā, jauns ir jauns : ) tas viss tā, manas pieredzes sākums.
Par pārdošanu nevar būt ne runas, par tik vecu auto nekad nedabūšu to, cik tur ir sagrūsts iekšā. Kamer ies - braukšu. : )
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Nedūtu tak labāk to rakstījis, ka : tiesības nav un droši - TO arī! Uzreiz interese zūd lasīt tālāk!
:) Ir gan tiesības, gan TO!
riktiigais aparaats:D:D Detaljas pa metaalluuzjnu cenu var dabuut.tev tik vinsh taaads drusku pajaats izklausaas.es ar taadu pashu 85 gada braukaaju.veel gan nekad uz celja neesmu palicis piecu gadu laikaa.shad tad kko nomainu un viss.Lielaakie izdevumi gan laikam sanaak ellas maina:D:D
Super leets paarvietoshanaas liidzeklis!!!
Savu MK II veiksmīgi pārdevu, pietiek ar tiem mākslīgajiem intelektiem, nekad nezini, kas būs nākošais no kaitinosajiem sīkumiem. No pieredzes līdz mājām vienmēr tiek pats, detaļas lētas, komforta nav, apdare grab, lai novērstu jebkuru defektu nav vajadzīgs vairāk par 1/2 dienas.
P.S. Tās bremžu trosītes jāmaina tikai, ja pārtrūkst. Ir daži paņēmieni kā "roceni" atdzīvināt.
besī man visi golfi, kas bija līdz golf IV paaudzei..
Kādreiz puikas ar mopēdiem niekojās, tagad ar Golfiem. Cena jau apmēram vienāda. Nez kāpēc tautā radies teiciens -lēts labs golfiņš. Lēts tas ir, taču jāremontē nepārtraukti. Tas drīzāk izskatās ne pēc auto, bet pēc hobija vai dzīvesveida.