aparātu iegādājos 2005. gada februārī. 1.9D mazliet tā ka pa švaku. itkā domāts daudz maz samniecības vajadzībām, kur šad tad pavīzīnāt kādu detaļu tehnikai. tā jau nav ne vainas, viegli iekrāmēt un izkrāmēt, ja nolaiž ķebļus vietas bagāžai pietiek. bieži gadījās ka nedabū aizmugurējas(bagāžnieka) durvis vaļā(no ārpuses), jo nolūzis maziņš kniburiņš, kas regulāri sanāk mainīt, ar pārējām durvim a i tā štruntīgi, varaikas reizes japarausta ta jau vaļā i. bāka likās ka pa mazu(dienā bieži nobraukāju 200-300km), bieži nācās uzpildīties. vienā brīdī iedegās airbag(vaina kkādā stūres lentā) un chek engine lapiņas, ko servisā nemācēja izskaidrot kas pa lietu(serviss valmierā, dzeltenais: ))vienā feinā dienā braucot, sākas kkas baigi klabēt pie stūres pagriešanas, palūrēju zem haubes neko tādu nemaniju, līdz vienā brīdī(pēc kādiem 20km), palielāks troksnis un ... skatos ka man kkas seko. izrādījās stūres pastiprinātāja skriemeli novērpies un šis seko, nu bez lādēšanas un pastiprinātāju uz servi. nu jau 100000km noripināts. pastiprinātājs sulo. aizsargs apakšā uzlikts, jo bieži akmeņi dod pa karteri. ar aizsargu tenisa bumbiņas lieluma akmeņus cauri neizlaidīsi bez trokšņa, zems. rezerves ratu turu bagažniekā, jo skrūve sarusējusi un negrib nākt vaļā, īpaši jau neesmu lauzis, provējis esmu. itkā aperāts jau labs, bet vai, kā sak, laukiem, kūku vedāšanai un pilsētai mošk i labs. bleķīši paplānu
Ir tāds mocīts. Subjektīvais viedolis: nevelk, nestabils, neekanomisks un bieži visādi sīki gļuki. Salonā vietas pietiek, tikai tās dekoratīvās plastmasas jau daļa aplaustas. Aizmugurējo bīdāmo durvju mehānisms sevišķi neizturīgs. Dzinējs arī vienreiz jau pa garantiju remontēts, neskatoties uz 85 tk.km. Pirkts tika jauns 2004.g. kkādā tur līzingā (uzņēmuma auto). Varbūt vienkarši nepaveicās, bet Peugeot vairs negribās.
Ja gribas "bulku vāģi"
- nav jau ko ņemt! Niecīga izvēle!
Brachka brauc ar tadu. Malkas skunitis uz riteniem. Bet 1.9D motors ir izturigs, bet SKAĻŠ, NEEKONOMISKS UN absolūts VĀRGULIS. Pašam bija 206 1.9D, ar kuru pari par 200000km nobraucu. Peugeot daļas lētas (salidzinot ar japaņiem), bet nu remontiremontiremonti. Tas nekas, ka uz ceļa nepaliec, bet katra apkope beidzas ar čupu mainītu daļu. Durvju mehanismi čakarējas, gultņi bieži izbeidzas (ventilatorus ieskaitot). Pēc esošās pieredzes esmu cieši nolēmis PSA, Renault, Fiat nekad mūžā sev neiepirkt. Un traģiski, ka bulkuvāģu tirgū japāņu alternatīvas ta nav. Hiace jau vairs nav bulkuvāģis....
āāāā,nu vēl atceros(nez vai kvēlsveces vainas dēļ vai kā),bet šo tā jau "garo"ziemu šis man negribēja lekt,katru rītu bi jāvelk(tas tad kadi -20). autiņš ta nav necik vecs biku pāri 2gadi. bet nu pirmais un pēdējais no tā gala!
Kad man bija 1.9D 206, tad sito ziemas neleksanas vainu izarsteja vienkarsi pagriezot mazliet agraku aizdedzi. Pec tam leca ideali. A Lauva jau bija atrotijusi piedurknes kvelsveces mainit un ko tik vel ne :)
bija 2016 gada tepee 1.5. sūdmašina neaprakstāma.