Nopirku šo mašīnīti pirms aptuveni 3 gadiem. Iepriekšējais saimnieks viņu bija atdzinis no vācijas, pabraucis te gadu un pārdeva man. Solījās, ka viss ir bez maz vai kā jaunai protams, īsti tam neticēju, bet nu nopirku- atdevu 900LVL, likās tīri normāla cena par 92. gada mašīnu, kurai vizuāli nav nekādu defektu un arī tehniski likās OK, paskatījos tuvākajā Ford servisā, teica, ka ir normāla, sak, ko ta no 92. gada var gribēt?!
Patīk salīdzinoši lielais extru skaits šāda gada autiņam- ādas salons, visi elektriskie logi, elektriskie spoguļi, kondicionieris(manuālais), ABS, borta kompjūters un kaudze citu elektronisko extru, kas ir gan instrumentu panelī, gan arī uz vidus konsoles. Salons plašs, arī aizmugurē pasažieri jūtas ērti un nevar sūdzēties par baigo šaurību. Tā kā šis ir pārejas modelis, tam ir nomainīts lūzstošais plastmasas kokpits, pret nedaudz labāku, kurš vairs neplaisā un arī pēc 15 gadiem izskatās labi.
Protams, kā jau jebkuram autiņam, arī šim ir mīnusi- šausmīgi rūsē riteņu arkas, 5 pārnesumi kārbai ar 2.9 litru motoru , arī stūres pastiprinātājs ir tāds kā ir- drīzāk traucē, nekā palīdz, īpaši pie liela ātruma, pārejas modelis- problēmas ar detaļām, jo Latvijā šādu auto ir salīdzinoši maz.
Gaitas īpašības- braukt patīkami, iet mīksti, nekāds sporta auto tas nav, bet pietiekami dinamisks, apdzīšana problēmas nesagādā arī pie lielākiem ātrumiem. Mīnusi- vadās patīkami tikai vasarā un pie ātruma kas nav daudz lielāks par 90km/h. Jau ātrāk braukšana ar šo auto ir visai sarežģīts process, jo kā jau minēju, stūres pastiprinātājs stūri padara pārāk vieglu un reizēm liekas, ka to mašīnu nemaz nekontrolē. Arī bremzes varēja būt spēcīgākas, šai masai nedaudz par vāju. Ziemā ļoti uzmanīgi jāapietas ar akseleratoru, viegli dabūt aizmugurējā tilta izslīdi, bet pie tā var pierast un ar labām, radžotām riepām var itin labi braukt. Piedevām pluss ziemā- kad pāris ziemas atpakaļ bija -30, tad mans vecais šrotiņs leca ar pirmo, kur jauni nespēja pat ar ievilkšanu
Remonti-
To šai mašīnai netrūkst, sākot no ēļļām, beidzot ar spārniem un citām vizuālām lietām.
kalodkas- 30Ls ar nomaiņu (jaunas, bet ne no šā autiņa, tieši šim dārgākas un 2ned piegādi, konkrētajām nevar pievienot vadus- panelī deg gaismiņa, ka jāmaina )
bāka- 100Ls ar nomaiņu (šrotā, piedevām baigais retums- pārejas modelis)
priekšējā lampa- 50Ls (ar spuldzēm un pagrieziena rādītāju, šrotā)
zobsiksna- 15Ls (šrotā ar nomaiņu)
priekšējais stikls- 80Ls (šrotā ar nomaiņu)
priekšējais pamperis- 25Ls (šrotā ar nomaiņu un nokrāsošanu)
sajūga remonts- 40Ls
Degvielas patēriņš- vidēji 10-11litri uz 100km. Ēdelīga maita : (
Salīdzinājumam- pavisam nesen nopirku BMW 525. Diemžēl neko daudz jau nevaru pateikt, bet-
bembis vinnē ar klusāku un feināku salonu, lai arī mazāk elektronikas, tas tomēr man patīk vairāk, bet zaudē ar savu gauso gaitu, kaut arī tam ir tas 24V motors un arī benzīndzinējs, a degvielu tērē tikpat Izskatās, ka bembis arī tik ļoti nerūsē, vismaz manam eksemplāram uz arkām nekas nav redzams, kaut arī ir tikai 1994. gada. Ietilpības ziņā abas ir diezgan līdzīgas, grūti pateikt, kur plašāka un ērtāka, kā vadītājam man bembis nedaudz vairāk patīk, bet tas ir subjektīvs viedoklis. Arī komforts īpaši neatšķiras. Vienīgi- uz bembi atskatās katrs otrais puišelis, bet uz fordu neviens Par remontiem gan vēl nezinu, pavisam nesen braucu ar to, tā, ka par to vēlāk : )
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Visu sapratu, bet šito teikumu gan nē:
"zobsiksna- 15Ls (šrotā ar nomaiņu)"
Tā ir kāda jauna metode zobsiksnas mainīt uz lietotām ar nezināmu nobraukumu nevis jaunām?? :(
ak jaa, es vienkārši kopēju to rindiņu un arī tam esmu uzopējis :(
15Ls bija par jaunu ar nomaiņu :)
necienu fordus un skorpjus jo vairaak.. :)
Dīvaini,ka Skorpis neturas uz ceļa! Kad man bija Siera, tā gāja kā pielīmēta - nebija starpības, vai 120 vai 160, bet tas bija tajos laikos, kad poličiem vēl radaru nebija!
Joociigi, ka raksti, ka uz celja neturaas....man bija 91 gada skorpis...tieshi liidz 90 likaas nestabils, bet ap 110 vienkaarshi lipa pie celja. Stuures pastiprinaataajs ir biku par jaudiigu, taapeec uz liela aatruma jaastuuree ir uz milimetriem, bet pieshaushanaas vaina.
2,9...ja nav cosworth, nekam nederiigs motors, 145zs un ap 220 Nm, celj labi, bet negriezjaas nemaz. Shitajiem skorpjiem tikai 2,0i 8v vai 16v ,vai 2,5 td diibelji ir jeedziigi.
Ziemas braukshanai Scorpio ne iipashi, atvieglinaats aizmugureejais tilts...rezultaataa....iipashi ar 2,9i looti smaga prieksha un viegla aizmugure, loooti viegli ieseesties, bet ja aizmuguree seezj divi pleciigi viiri, tad loti labi braucaas ziemaa, klasikas prieki.
Kaadreiz bija laba mashiina, bet tagad pagaatnes atliekas.
Kas tas par mīnusu - 5 pārnesumi 2,9 litru motoram.
Kuram auto 92 gadā bija savādāka meh. ātrumkārba ?
Cik tu gribēji - 3 , 4 vai 6 ?
Ziemas periodā man bagāžniekā bija pus maiss ar smiltīm- labākai vadāmībai un, ja gadās iebuksēt, tad smiltis labi izlīdz!