Iegādāts tieši pirms nedēļas... Tādēļ šis laikam būs kārtējais paskopais rakstiņš... Līdz šim esmu braucis tikai ar maziem japāņiem, tādēļ ir grūti objektīvi novērtēt...
Hečbeks, 2.0i motors bez turbīnas, mehāniskā kārba, tumši zaļā krāsā... 4600 eiro, noskrējis 139 000 km...
Pērkot autiņš tika aizdzīts uz E&S servisu, lai notestē... Nopietnas kaites neatrada...
Te nu būs vainu saraksts...
1) Antenas serde jāmaina, varbūt mehānisms(antena ir un radio skan : ), iekšā/ārā nākas ar roku bīdīt )
2) Loku skalotājs pasažiera pusē nestrādā...
3) Motora temperatūras devējs strādā ar kļūdu ( cik lielu nevarēja pateikt... True/False... Pie dīlera maiņa 30Ls)
4) Jāuzpilda kondicionieris... (Laikam nopietnākā no visām kaitēm)
5) Jāieskrūvē lampiņa "Fasten Belts"
6) Amīšu nolietojums 20%... 80% vēl atlikuši
7) Roķenei 40% starpība (tehniskajā bija starpība, bet nepiesējās) - praksē tas izpaužas kā nepieciešamība pievilkt stingrāk...
8) Sailentbloki esot jāmaina (tehniskajā nepiesējās)
9) Aizmugurē nodilusi emblēma
10) Neoriģinālais bākas vāciņš
Pagaidām vēl nekas nav taisīts...
Par braukšanu... Mašīna iet normāli... Atbilstoši attiecībai 1415kg (1850kg) / 131zs... Ja ir visi pieci pasažieri, tad gan , fūri apdzenot, labāk ielikt 4. robā... Un, kas mani ļoti priecē - neslimo ar mazo motoru kaiti - jūtīgumu pret mašīnas masa pieaugumu (viens pasažieris ir ok, iesēdini vēl divus aizmugurē, piekrauj bagažnieku un aizmirsti par normālu apdzīšanu). Uz asfalta turas kā pielīmēta, pat ja asfalts ir viļņains... Grantij gan nav radīts... Braucot pa nesen grēderētu ceļu nedaudz peldēja... Ar savu veco '91 Lanceru (1.3 12v arī priekšpiedziņa) atļautos krietni ātrāk braukt līkumos...
Pie pedāļiem dikti jāpierod... Grūti uzsākt ar lēcienu, jo pareizais intervāls ir 2000 - 3000 rpm... Sakombinēt to, ar faktu, ka mašīna no sākuma jāpabaro, tad jālaiž sajūgs nav dikti forši... Ja būs virs 3000 rpm, aizies spolēdams... Ja zem 2000 nedaudz paraustīsies (nekāds lēciens nesanāks)... Bet tas tikai laika jautājums...
Pilsētā diezgan ērts, diezgan pārskatāms (vadītāja pusē aklā punkta vispār nav, jo spogulis lauzts, pasažierim gan parastais plakanais... Vispār spoguļi gan prasījās nedaudz lielāki... ). Ja ir pierasts braukt ar mazu mašīnu, ieteicams piedomāt par gabarītiem (it īpaši pakaļas garumu).
Gaišais samta salons... Smuks, bet nāksies bieži tīrīt... Vietas daudz tieši garumā... Ja vadītājs ir 180, tad viņa aizmugurē var ērti sēdēt arī 195 garš pasažieris un justies ērti... Platumā - aizmugurē divi pasažieri uz 100 kg jutīsies ērti, ja gribēs iespundēt vēl trešo, tad tikai bērnu... Katram krēslam ir pa kabatiņai ar gumiju -
Bagāžnieks - pietiekami liels, ja vēlas pavasarī vest mantas uz laukiem, par mazu, lielām sadzīves mantām (bet varbūt tomēr var iebāzt veļasmašīnu)... Sēdekļi atlokās un nu jau toč veļasmašīnu vēsā mierā iebāzīsi... Sēdekļiem atlokoties nav gludā grīda... garumā itkā būtu vieta gulēt, bet slieksnis starp krēsliem bagāžnieku noteikti to neļaus... Var mēģināt ielikt piepūšamo matraci...
Durvis, durtiņas, vāciņi - Durvis neļurinās, negrab... Sajūta, kā verot vaļā kārtīgas dzelzs durvis... Veras viegli... Motora pārsegs - ērti atvērt, nav jāmeklē un jāstutē ar kādu dzelzs stieni. Ciet verot jāpietur... Ja palaiž savā gaitā, tad nokrīt ar skaļu bļarkšķi, kam momentā seko lamuvārds no manas puses : )... Tas pats sakāms par bagāžnieku, ja palaidīsi savā vaļā lejā... Optimālais augstums = 10cm... aizcērtas smuki un viegli... Interesanti, kā bagāžnieku ciet vērtu mazs japānis vai ne pārāk gara meitene... Domāju, ka cilvēkiem ar augumu zem 165 varētu būt problēma aizsniegt atvērta bagāžnieka vāku, lai dabūtu to ciet... Nāktos lēkāt vai kaut kā ķeksēt lejā...
Elektronika - trūkst klimata kontroles, apsildāmo sēdekļu, kruīza kontroles un elektriski regulējamu sēdekļu... Kompis rāda vidējo degvielas patēriņu, cik km var nobraukt pie tāda patēriņa ar atlikušo degvielu, āra temperatūru, vidējo ātrumu...
Nekorekti Saabam skaitīt litrus uz simtu, bet nu tomēr...
Uz šoses aptuveni 8L(90km/h), 9L (120km/h)... Pilsēta, bez sastrēgumiem ap 10L... Sastrēgums - 15L+... Rezultātā pēc nobrauktajiem 400km (apmēram 200km uz šoses, 200km pilsētā) vidējais degvielas patēriņš 12L...
Kāpēc novērtējums ir 8? Mašīna ir ļoti laba priekš cenas. Es teiktu, ka labākā izvēle cenā līdz 5000eiro, ja kritēriji ir drošība, ērtums, ekstras un jauda.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Īsts Zviedrs, kaut gan pazaudējis savu SAAB šarmu!
Aprīkojums labs, kaut gan, spriežot pēc bildes, trūcīgākais aprīkojums - būtu koka imitācija - būtu kruīzs un apsildāmie sēdekļi! Ja godīgi - vēl nebiju redzējis SAAB bez apsildāmiem sēdekļiem!
Mašīnu dalam uz pusēm ar draudzeni...
Viņai bija kritērijs, ka vajag ādas salonu un sēdekļu apsildi, lai ziemā silti... Es izvēlējos, ka jābūt SAABam... Tad nu viņa aizbrauca apskatīties uz Rumbulu... iepatikās... Sarunāja, lai apskata E&S serviss... Tikai pie E&S es pirmo reizi ieraudzīju... Pēc diagnostikas kļuva skaidrs, ka jāņem... Neliels testa izbrauciens to apstiprināja...
Ādas salonam un sēdekļu apsildei nāksies pagaidīt :)... Ja būs vajadzība pēc citām ekstrām, tad domās tālāk...
1.Kā ar 2.0 SAABu ar 5 pasažieriem var izveikt apdzīšanu ar 4.robu??? Jāliek ir 3 ajā, tas auto diezgan pašvaks! 2.3 bez turbo (150Zs) jau ir kā ir, bet puslīdz pietiekami.
2.paskopa komplektācija Tev trāpījusies, bet pēc bildes spriežot klimatkontrole ir, kāpēc raksti, ka nav?
3.koni amortizatori šim modelim esot vēlami, savādāk tiešām uz grants neesot pārāk stabils
4.lai gan ne viss, kas minēts Tavā defektācijas lapā būtu jāmaina, ieteiktu to darīt uzreiz tagad, jo vēlāk būs slinkums:)
Lai labi ripo!
12l/100km prieksh divlitriiga bezmotora?!!? aarpraaac!!
vaitad taa zilaa un sarkanaa bultinja blakus displejam viduskonsolee nav klimatkontrole?????
12L /100km toch ir kaadus 3 litrus par daudz!
Ok... Tātad tomēr ir klimata kontrole...
Līdz šim nebija nācies saskarties ar ekstrām, tāpēc par to klimata kontroli nokļūdījos... :)
Amortizatorus agrāk vai vēlāk būs jāmaina, tad arī uzlikšu... Gaidu algas dienu, tad savedīšu kārtībā... Noteikti piemetīšu info par cenām...
P.S. Būtu labi, ja vēl kāds piemestu info par Saab 9-3 hečbeku... Ielās viņu diezgan daudz, bet mans apraksts bija pirmais...
reku laikam shitas iistais
http://catalog.auto.ru/catalog/cars/card/9890.html
Paldies :)
Par skaņu... Esmu nedaudz paklausījies mūziku... Apzināti neko testējis neesmu, bet patrāpās pa atsevišķam gabalam...
Skandas tiek galā ar normālu mūziku, kurai nav uzsvars uz basiem - Metallica, Offspring utt... Ja dziesmā ir spēcīgi basi(Zemfira - Ja iskala tebja ...), tad sāk grabēt... Tā kā klubu mūziku nesanāks paklausīties (i netaisos :D )...
Pirmie remontiņi...
Aimugurē bremžu kluču maiņa, roķenes pievilkšana... Kondicioniera remonts - nepienāca elektrība un uzpildīšana... priekšējā stikla apskalotājs + vārsts...
Viss kopā 100Ls...
Vislielākā summa sanāca par kondcioniera elektrību (25Ls par darbu)
kur remontēji?Es arī apsveru iespēju iegādāties Saab 9-3,bet `01gada 2.0 turbo
Remontēju Avēnijā. Ierakstīsi Googlē "autoserviss Avēnija", visu atradīsi. Gan adresi, gan kā tur nokļūt.
Nomainīta eļļa, antifrīzs, visi filtri... Mainīts YR, izmaksāja 63Ls...