Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Lasītāju pieredze par saviem auto

Toyota CELICA 1994 Novērtējums: 8
Nu tā. Pagājušā gada beigās iegādājos automašīnu Toyota Celica 1994. gada, 1.8 16V motors. Protams pirms iegādēs ļoti daudzi brīdināja par dārgo ekspluatāciju utt, bet ar to ir jārēķinās, ja pērk autiņu, kas ir daudz retāk redzams- sastopams uz ceļiem.
Sākotnēji nevarēju izvēlēties starp Honda Civic coupe 1.6 16V arī 94` gada, vai šo Celicu- izbraucu nedaudz ar abām un Toyota iepatikās vairak- dinamiskās īpašības īpaši neatšķīrās, bet Toyotas salons iepatikās daudz vairāk, Hondai tas likās par tukšu- kkas pietrūka...
Tad nu tā- pēc Ziemassvētkiem sanāca nedaudz avarēt, sākās arī pirmās problēmas- bija nepieciešams kreisais priekšējais plaukts- kamēr to sadabūju pagāja 3 nedēļas( protams, tas bija lietots- izmaksāja 50 Ls, jauns maksā trakas summas), vēl dēļ avārijas bija jāiztaisno priekšējais buferis un jāsametina karteris+ vēl eļļas maiņa- viss kopa ar detaļu remonts izmaksāja 250 Ls. Dēļ avārijas tika sasists lietais disks, nebija naudas, sanāca kādu laiku braukt ar zapasku.

Uz šo brīdi autiņam ir sekojošas problēmas- dēl zapaskas jāmaina vienam ritenim gultņi, tas varētu maksāt kādus 30-50 Ls, viena siksna jāmaina sākusi čīkstēt, nodilusi, tas nedārgi, sabirusi ir iekšējā miroņgalva, par tās izmaksām noskaidrošu tuvākajā laikā, un vēl ir neliels savērsums jāsaved kārtībā, tehniski motors un kārba kalpo lieliski, rokas bremze no pirkšanas brīža vienu riteni nebremzēja- tas ir savests kārtībā- rokasbremze tagad tiešām laba un parocīga( ir jau pa ziemu februārī izmēģināta;)) bremzes ļoti labā stāvoklī un vēl ilgu laiku tur naudiņa nebūs jāieliek. azmugurē nedaudz sāk klabēt viens amortizators- ir doma autinju nedaudz sēdināt, jo uzliku 17" diskus, tad arī šī problēma tiks novērsta.
Ir vēl viena problēma, pēc avārijas priekšējam tuvās gaismas lukturim ir nolauztas visas plastmasas ķepiņas un tas neturas kā nākas, pagaidām tikai pats esmu daļēji piestiprinājis lukturi, vedu uz servisiem - šie man saka lai nopērku citu vietā, tad viņi ielikšot, labot( nostiprināt un noregulēt augstumu) viņi nevēlās( nevar kāds varbūt palīdzēt šitajā lietā?) Interesējos pa šrotiem, pagaidām nekur nevaru vietā tādu dabūt, jauns maksā 220 Ls- domāju , ka tas nu gan ir bik par traku...

Par salonu runājot viss ir okey- ļot ērts, parocīgs- kondicionieris strādā, elektriskie logi un spoguļi arī, papīros ir rakstīts, ka autiņš skaitās 4 vietīgs, bet tā isti ērti ir tikai 2viem priekšā un viens vē var aizmugurē kaut cik normāli justies- nu kā jau sportiskā autiņā.
Salona lielākais mīnuss- diezgan skaļš, bet tā kā ir doma par ljoti jaudīgas mūzikas sistēmas izveidi, tad pakošanas un vibrācijas novēršanas darbi to visu griezīs par labu.

Dinamiskās īpašības- internetā skatījos pamata jauda bez nekādiem uzlabojumiem 130 ZS.
Līdz 100 km/h esmu ieskrējies pa 8,45 sek.
Maksimālo esmu izspiedies 195 km/h pie 5800 abarotiem, varēja jau vēl vairāk paspiest, bet bija žēl, un arī ceļš nebija tik labs. Tā kā nav nemaz tik slikti pe maza motoriņa- diezgan ekonomisks, ja njem tā vidēji tad
7L/100km, tikko ja brauc ātrāk par kkur 110 km/h, tad , protams, ēd daudz vairāk, pilsētā ļoti ekonomisks, lai gan tas viss ir atkarīgs no tā kā brauc- vai cik smaga pēda ir uz gāzes pedāļa : )

Kopumā esmu ļoti apmierināts ar pirkumu, tās biedējošās cenas par japāņu detaļām nav nemaz tik biedējošas vismaz šim Toyotas modelim, (dazreiz, protams, ir kko grūti sadabūt). Pēc daudz gudrāku cilvēku spriedumiem, kad tiks sataisits viss, kas jasataisa, tad vairak pa servisiem nebūs ļoti ļoti ilgi jābraukā, ar problēmām, kas ir šobrīd ir jārēķinās, ja pērk lietotu auto, tas sākumā ir jāsaved kārtībā.
Pa šo brīdi kamēr man ir šis autiņš jau esmu nobraucis 4000 km un ne par ko nesūdzos, viss, kas ir jāremontē, tas ir pašsaprotami.

Tā kā prieks manis automašīna nekad nebūs tikai pārvietošanās līdzeklis, bet diezgan liela un svarīga dzīves vērtība, tad protams mans autiņš tiks tūnēts, lēnā garā, un sākšu es ar mūziku.

Šī Toyota Celica ir domāta vienam vai mīlošam pārītim, bet noteikti ne ģimenei, ja arī Tev nav otra pusīte- tad ar šāda autinja palīdzibu to ātri dabusi, meitenes vilina sportiski divdurvju autinju : ))
Šādu autinju pat netūnētu vienmēr uz ielas pamana, jo tādu nav daudz- personīgi man Tukumā tāds ir tikai vienam, tā kā cilvēki bieži tādus pamana un labrāt aplūko, un tas, man liekas ir ļoti patīkami. :)
Retas un dārgas automašīnas cilvēki pērk, lai izceltos, nu es arī nedaudz esmu to vēlejies, bet šis sportiskais autins ar reto un labi izveidoto dizainu, daudz ekstrām un degvielas ekonomiju ir ljoti labs auto manā skatījumā.
 
kochinsh @ 23.aprīlis 2007 0:00
Visi komentāri
 
seatbelt 23.aprīlis 2007 7:03
0 0 Atbildēt

gliits auto..

semss 23.aprīlis 2007 9:40
0 0 Atbildēt

nu cerams ka par dikti mazām naudām esi pircis tik nodzītu mašīnu
tagad jamaksā ko neesi samaksājis pērkot
šādu auto parasti pērk ar tieksmi to dzīt ,ar to jarēķinās !!

bralitis 23.aprīlis 2007 9:49
0 0 Atbildēt

Manas domas : ja auto jāremontē biežāk par 20000-30000km ( izņemot eļļas maiņas ) tad ar steigu jātiek no tādas kartāgas vaļā. Bet ja kā raksta autoram : kurš nobraucis 4000km tad no coment. Lai veicās

dreamons 23.aprīlis 2007 10:23
0 0 Atbildēt

Gultnis drīzāk nobeidzās nevis "zapaskas" dēļ, bet trieciena dēļ avārijas laikā. Pēc tādas traumas, pa gultni sāk malties kāds metāla gabalinš, kas tad arī sagrauž visu pārējo.

Eksperts 23.aprīlis 2007 17:21
0 0 Atbildēt

Man ar to gultni ar bija līdzīgi-gadījās iemaukt vaļējā lietusūdens kanalizācijas akā (metāla zagļi ir mau**s) ar ātrumu 50km/h. Tas gultnis sāka stučīt. Tā nu es ar tādu gultni nobraucu 18000 km un kad sāka vēl arī gaudot,čīkstēt,krakšķēt, tad gan nomainīju.
Rezumējums-japāņiem(mazda) ir dārgas, bet izturīgas detaļas. Ja būtu man bijis kāds vw vai opels ar saliktām poļu detaļām- tad droši vien viss ritenis tajā bedrē paliktu. Vismaz lētie gultņi mēdz vienā brīdi vienkārši izbeigties tā ka tālāk pabraukt nevar.

SEMSS 23.aprīlis 2007 23:14
0 0 Atbildēt

->semss
Klausies, draugs, izvēlies citu niku - šis jau labu laiku ir aizņemts ;)

marko 24.aprīlis 2007 8:40
0 0 Atbildēt

labais gabals tas,ka faarei pesso nesanaak,bet muzonam gan atradiisies:D:D common,veciit,beidz aakstiities, par muzonu domaa,kad viss paareejais buus ok sataisiits......

uncleSEM 25.aprīlis 2007 17:24
0 0 Atbildēt

to Semss !!
Ok ,mans pilnais nicks ir Uncle Sem un jau 3gadus
kāds Tev sakars ar semss????

SEMSS 25.aprīlis 2007 22:28
0 0 Atbildēt

->uncleSEM
Vecais, šķirba tāda, ka es šo 3 gadu laikā (atšķirībā no tevis) neesmu parakstījies ar tavu niku...Paraksties ar savu uncleSEM un viss būs čiki briki:)

uncleSem 26.aprīlis 2007 20:43
0 0 Atbildēt

to semss !!!
piedod ,es tā vairs nedarīšu ,tik nesāc karu pret mani ,ja !!!

uxinjsh 22.janvāris 2008 19:33
0 0 Atbildēt

aizmugurē klaboņu manējam autiņam radīja stabilizatora buksīte! ( klabēja lēni braucot pa vieglām bedrēm ) ,jā taisnība, auto ir ātri pamanāms, it īpaši silver krāsā ar zaļu kapotu (manējā), bet tas drīz tiks novērsts... kur un pa cik nopirki diskus?

tadsjautues 23.februāris 2008 21:47
0 0 Atbildēt

nu tik maz need 7A-FE

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti