Mazda 323F Exclusive 1.6l benzīna dzinējs. Degvielas patēriņš: pilsēta-9l, ārpus-7l. Mašīnu iegādājos no salona 2003. gadā un sapratu, ka tā ir mīlestība no pirma acu skata. Ideāla mašīna 3 cilvēku ģimenei, jo ir ņipra un dinamiska uz ielas. Lai gan, ja sakāp mašīnā 5 pieaugušie, tad atsperes ir zemē. Problēmu nav bijis, jo esmu mašinu uzmanijis un attiecos pret to kā pret ģimenes locekli, tāpēc ari nekad uz ceļa neesmu palicis. Nupat tikai nomainiju akumulatoru, jo vecais negribēja pildīt īsti savas funkcijas. Rūsējusi nav. Pa šiem gadiem esmu tikai mainījis eļļu, filtrus. Esmu tikai par jaunas mašīnas iegādi no salona, kaut arī sanāk vairāk maksāt, toties leju tikai benzīnu un nezinu nekādu rūpju. Maija beigās to laidīšu tautās, jo pārsēdīšos Mazda 6 GT Sportwagon. Kaut arī Mazdas ir pilnas ielas, stavu un krītu par par šo mašīnu.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Tipisks mūsdienu auto - tas ir sasniegums, ka 4 gadus vecs auto nepaliek uz ceļa....
pateerins taads paliels uz sosejas kaut gan skatoties kaa brauc. Man Saab 9-5 ar 3.0V6 motoru + automaatu sanaak 8l/100KM pa pilseetu gan stipri vairaak 13-19l/100KM
ja saplīst, tad jau anyway paliekam bez auto, kamēr to labo (vai vēl sliktāk, tas stāv rindā uz officiālo servisu, izvēles iespējas arī nav diezko lielas, tikai Mazda serviss, vai ne?) un tā manuprāt ir daudz lielāka rūpe nekā kko samaksāt par remontu teiksim 5 gadus vecam auto, ko pietam var vest remontēt, kur gribi...
Cik tad nobraukums tavai mašīnai, autor? Es braucu ar tieši tādu pašu-2003. gadā izripinātu no M-Motors salona. Manai tagad uz spidometra bik virs 80tk km, kur kādi 85% ir pilsēta, ar no tām izrietošām sekām: mainīti 3 riteņu gultņi, visas četras atsaites, akulomātors un priekšējie bremžu kluči. Ak jā.. pateicoties ziemā rupjajam kaisāmajam materiāliem- aimugurējo arku iekšpusē ir bik atsista krāsa un nedaudz parādās kaut kas līdzīgs rūsai.
Plusi, manuprāt:
Nosacīti labi aprīkots;
Nosacīti plašs salons;
Vizuāli pievilcīga;
Labas gaismas;
Dēļ garās bāzes (tāda pati kā 626 mazdai) ziemā diezgan stabili iet;
Mīnusi:
Grab salonā un ne tikai;
Slikta skaņas izolācija,
Motors tomēr nīkulis, bet, pateicoties īsajai ātrumkārbai, pilsētā pietiek;
Bremžu diskiem ir tendence samesties braucot lietainā laikā, bet pēc tam piedilst;
Tie tad īsumā būtu mani iepsaidi par šo auto. Domāju šis ir labs auto cilvēkam, kas meklē uzticamu pārvietošanās līdzekli, bet neko diži vairāk. Pats Mazdu savā dzīvē otru vairs negribētu, jo esmu atradis savu marku.:)
Mašīnai 46tk nobraukums,jo maizi pelnu jūra braucot.
Savulaik tiesī no 323F (1.8) pārsēdos uz Mazda6 GT.
Būs patīkamas izmaiņas:
1. Mazda6 pat pirmajā paaudzē bija krietni klusāka par 323F. Otrā paaudze esot vēl klusāka
2. Mazda6 GT iet krietni labāk pat par 1.8 323F, bet rij tikpat maz.
3. Salona iekārtojumā Mazda6 tomēr jau ir moderns auto.
2 JR: Mazdām ir tendence līdz 100kkm īpaši neplīst. Reizi pa 20kkm iebraukt pie oficiālā dīlera un veikt reglamentētās apkope (nebūt ne dārgas) nav problēmu jaunu auto pircējiem.