Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Lasītāju pieredze par saviem auto

Lexus GS 450H 2006 Novērtējums: 9
Nu tad taa uz 2 stundaam manaa riiciibaa bija nonaacis lexus monstrs ar hibriiddmotoru, iespaidi visnotal pozitiivi.
Taatad ekstras:
Mark Levinson audio iekārta (5.1 DVD multimediji ar 14 skaļruņiem)
Divzonu automātiskais gaisa kondicionētājs Priekšējo sēdekļu gaisa kondicionētājs Salons ar ādas apdari Elektriska lūka Priekšējo sēdekļu apsilde BlueTooth mobilā telefona savienojumu iespēja, Mainīgas pārnesumu attiecības stūres iekārta ar pastiprinātāju Adaptīvā pārveidojamā balstiekārta (parastais un sport reziims liikumos nejuut saansveri) Elektroniska, nepārtraukti variējama transmisija (E- CVT) ĀRPUSE 18 collu lietie diski Priekšējie miglas lukturi Ksenona priekšējie lukturi DVD navigācijas sistēma ar 7" displeju 8" (rudenii buus Latvijas kartes pieskārienjutīgais elektro- multivīziju displejs DROŠĪBA Bremzes ar ABS Bremžu pastiprinātājs Drošības spilvens vadītāja ceļgalu aizsardzībai Priekšējās drošības jostas ar spēka ierobežotājiem un pirmspriegotājiem Stabilitātes kontroles sistēma Vilces kontroles sistēma Ūdeni atgrūdošs pārklājums uz priekšējiem sānu logiem Tīrītāja lietus sensors Inteliģenta adaptīva priekšējo lukturu sistēma LED aizmugures un bremžu gaismas Sistēma automašīnas novietošanai stāvēšanai Sensors automašīnas novietošanai stāvēšanai Signalizators par gaisa spiedienu riepās Atslēgšanas un iedarbināšanas sistēma bez atslēgas (Smart Key Entry) Priekšējie sēdekļi ar mugurkaula kakla daļas traumu iespēju mazinošo sistēmu Aizkarveida drošības spilveni priekšā un aizmugurē sēdošajiem pasažieriem Adaptīvā kruīza kontrole Pirmssadursmes drošības sistēma Bremzes ar elektronisku vadības sistēmu Automašīnas dinamikas integrētā vadība Aizmugurējās drošības jostas ar nospriegojuma ierobežotājiem un priekšspriegotājiem Ceļgalu drošības spilvens priekšā sēdošajiem pasažieriem Sānu SRS drošības spilveni aizmugurē Priekšējais sensors automašīnas novietošana SĒDEKļI 8 veidos elektriski regulējami priekšējie sēdekļi (diivaini bet es tomeer nevareeju atrast pilniigi ideaalu poziiciju pie stuures laikam vainiigs augums 1.94m : ( .... ) Priekšējo sēdekļu atzveltnes atmiņa DROŠĪBA Dubulta durvju aizslēgšana Imobilizētājs Lexus automašīnas drošības sistēma CITS Elektriskais stūres pastiprinātājs Elektrohromatiski atpakaļskata spoguļi Elektroniska bremzēšanas spēka sadale Elektriski vadāmi priekšējie logi ar automātiskās darbības funkciju Apgaismotas ieejas Ievelkami, apsildāmi elektriskie spoguļi Koka durvju un paneļa elementi
Tatad ekstru te ir pilniigi pietiekami, kas katra arii maksaa praavu summinu. Bet nu baazes apriikojumaa ir lielaakaa dala iznemot kaut ko iipasu tas ir navigaaciju DVD adaptavii kruiizi park assist (bet ir parksensori) taatad ja kaut ko loti iipasu vajag tas jaapasuuuta bet standartaa viss ir (aada koks, kruiizs klimats elektriski beņķi utt. )
Par ekstraam lieku 10
Ergonomika:
Ir no stuures iespeeja vadiit audiossisteemu un patiikami ka pogaam ir taadi izcilņi un peec taustes var saprast kas ir kas kruiiza vadiiba arii ir ar atsevišķu sviru nevis pogaam un viss ir intuitiivis saprotams labi ka nav jaameklee pogas bet vienkaarsi biidi sviru turp atpakal uz augsu, leju. Negatiivais ir tas ka ja grib kaut ko izmainiit klimata sisteemaa vai audio tad jaaiet uz touchskriin vispirms jaaspiez audio poga tad tik taalak var visu reguleet labi veel saprastu ja tur buutu apsleeptass ne tik svariigas lietas basu reguleejams treble, fader utml bet tur ir arii staciju nosaukumi utt. Gribeejaas to reguleet ar podzinaam bet gan jau taa ir tikai pieraduma vaina. Kopumaa nemot ir OK jo ja ir touchskreen viss ir viegli saprotams un reguleejams. lieku 8 balles jo veel ir kur piestraadaat.
Un nu pats galvenais speeka agregaats.
345 ZS kopeejaa jauda elektromotors+benziina V6 motors. Uz ekraana raada visu to procesu kad kas darbojas no saakuma gruuti saprast, bet princips taads ja staavi uz vietas benziinmotors nestraadaa un liidz ar to neteeree tik daargo benziinu (cik patiikami skatiities kad staavi korķii un kompis peec noresetošanas raada 0.0l/100KM tas ir leeni miicoties pa korķi. Braucot pa šoseju un bremzeejot tiek laadeeti akumulatori, un kad mašīna paātrinās elektromotrs palīdz nodrošinot lielisku dinamiku, taupot degvielu. Dinamika ir 5.9 sek-100KM/H kas ir loti cieniijams raadiitaajs. Šim spēka agregātam lieku 10 par inovācijām lielisku veiktspēju, degvielas ekonomiju, un arī par to ka saliidzinot ar loti liidziigo 430 modeli cena ir pat nedaudz zemaaka bet veiktspeeja + dinamika labaaka.
Braukšana: Dinamika loti laba bet taa iisti nevar just no taa viedokla ka viss notiek satriecoši vienmeeriigi un klusu. Protams ka pamatiigi iespiez seedeklii, bet vieniigais kas obligaati jadara patstaaviigi jaaseko liidzi tam ko raada spidometrs, jo loti aatri, sasodiiti aatri iznaak aizliist aiz robežas kad draud tiesību atņemšana. Braucot uz 150KM/H pa jelgavas soseju braukt ir loti viegli bez saprindzinaajuma, salonaa valda diezgan liels klusums protams saadi taadi trokšņi naak iekšā bet tas ir siikums.
Paatrinaajums no 150KM/H liidz 220KM/H ir loti labs. Vienvaardsakot ja es ar savu saabu 9-5 pa jelgaveni braucot virs 150 jutu nelielu diskomfortu tad ar lexus taa nav var mieriigi gaazt 150-200KM/H, laikus jāpamirkšķinalai lai priekšā, braucošie pavācaas malaa jo strauji bremzeejot no 200KM/H stuure jaatur stingri jo juutama tendence nedaudz neesaat mašīnu, bet tas noteikti del sliktaa seguma + liela aatruma. Kas attiecas uz braukšanu pa loti sliktu asfaltu tad ir dzirdami piekares trokšņi, un ne mazaak kaa Saabam. Tas nedaudz paarsteidza. + pa loti bedrainu grants celu vareeja buutu balstiekaartas reziimam normal+ sport veel klaat Comfort jo gribeejaas lai ietu miikstaak paari bedreem, bet uz taa reekina masiina ir tik stabila lielos aatrumos un liikumos. Kopaa lieku 8.
Dizains: Perfektas elegantas liinijas un izmalcinaata elegance, rets netaakartojams perfekts dizains (gaumes jautaajums bet man patiik un izskataas ka daudziem jo sos modelus diezgan biezi redzu uz ielaam) 9 balles.
Nu un peedeejais degvielas ekonomija pilseetaa tie ir ap 9-10l/100Km peec borta kompja, uz sosejas 9l/100Km pie 95KM/H (vareeja buut labaak) Kopeejais peec baakas metodes 13l/100KM. Bet gaazts tika pamatiigi ta teikt pedal to metal, pilseetaa no krustojuma lidz krustojuma gaaze griidaa pa jelgaveni 130-220KM/H lieku 9 balles jo uz sosejas konstanti pie 95 KM/H rezultaats vareeja buut labaaks ( peec kataloga 7.2l/100Km) Kopeejais un pilseetas reziimaa pateerins ir pat loti OK.
Secinaajums: Mašīna kas atšķiras no citaam ar savaam tehnoloģijām labu dinamiku komfortu, dizainu. Vai taa ir labaaka vai sliktaaka par BMW AUDI vai mersedes neņemšos spriest jo ar tām mašīnām neesmu braucis.
Bet fakts ir taads ja gribēsi tikpat aatri barukt ar jebkuru no augstaakmineetajaam masiinam par degvielu maksaasi vairaak, kam tas ir svariigi kam nav tas katra pasa zinaa.
 
Jānis @ 5.maijs 2007 0:00
Visi komentāri
 
seatbelt 5.maijs 2007 16:50
0 0 Atbildēt

daļu no visa rakstītā nesapratu, jo vnk mežģās acis.. vienīgi to, ka auto tiešām ir superīgs un labprāt sev tādu gribētu, interesants aparāts.. :)

Polarlacis 5.maijs 2007 20:11
0 0 Atbildēt

Izklausas pec riktiga uber Japanju adas divana uz ripuljiem,kura vairak elektronikas,neka visas "Zvaigznju Karu" filmas kopa-riktigs BANZAI Mersis.:):) Es tik nevaru saprast kadai auditorijai $adi adreseti,noteikti santimu drazejiem,jo ja logiski padoma,ja cilveks var brivi atljauties jaunu 45.000Ls auto,kadelj butu jauztraucas par kautkada benzina paterinju,kur$ $ini gadijuma palidzetu tikai ieekonomet dazus litrus,ja tas auto tiek lietots lielpilsetas satiksme,jo pie lielakiem atrumiem maz jegas no ta elektromotora tapat. Pazistot cilveku dabu Latvija piemeram vel varetu saprast $adu auto noietu,jo cilveki biezi vien atdos beidzamo,vai pat pardos mati,lai tiktu pie lepnakas auto emblemas.... Leksusa cilveki saka ka $im auto piemit V8motora dinamika,bet zems zupas paterinj$..........Kvalitate jau laba,bet bus ari interesanti redzet cik $ie hibridi maksas teiksim pec trijiem gadiem,jo butu jabut ljoti drosmigam cilvekam,lai sadu pirktu ar beigu$os rupnicas garantiju,jo kad ta elektronika ies pa ******,tad terinji bus ka tik turies,ja nu vienigi $ie Lek$i maksas ka kads Getcs! Man patika dzeka teiktais:Es lidoju uz simts-trissimt,pamirk$kinu citam auto,lai tas lasas lapas un lidoju talak-izklausas vairak pec kada Bembista brauk$anas manierem,nav jabrinas kad tik daudz mirk$kinataju sitas nost Republika.........

arba 5.maijs 2007 21:38
0 0 Atbildēt

Divu stundu laikā ko lietoji auto iemācīties visas ekstras un vēl pareizi tehniski nosaukt ?
Jocīgi

atis 6.maijs 2007 0:42
0 0 Atbildēt

kur tad tu zakiit taa neesaajies ar savu soob uz 150 pa jelgaveni un ar lexus uz 200 ko? Vai ta nav jaakaunas par to un tik daudz infu pasniegt pec 2 (tikai) stundu randinja ar so auto ir ljoooti aizdomiigi... vai tik tu neesi mazohists un ar galvinju viss kaartiibaa)))

Uggga 6.maijs 2007 0:48
0 0 Atbildēt

Ekstru saraksts copy/paste, tāpēc arī bez komatiem un grūti lasāms.

Jānis 6.maijs 2007 12:26
0 0 Atbildēt

Protams a uz 200KM/H nav labi braukt BET pie attieciigiem apstaakliem un ja tev ir iedots taads autins tad kaapeec nee? (tuksa soseja, 2 joslas, prieksaa nevienas masiinas saprotams ka garaamejot es uz 200 nenesos bet piebremzeeju uz kaadi 130, taa teikt aatri braukt bet ar sameeriigu riska devu. It kaa juus te visi brauktu uz 90KM/H un nekad nebuutu braukusi aatraak nu nebuusim naivi :) Ar saabu parasti pa jelgaveni braucu kruiizaa uz 120-130 un ja prieksaa ir briivs tad atlaujos sad tad uzspiest uz kaadi 150 jo uz 90 ir loti garlaiciigi zuud uzmaniiba nu vienkarsi var "aizmigt" pa celu kur nav 2 joslas vienaa virzienaa par 100 aatraak parasti nebraucu.
Protams ka ekstru sarakstu pats neizpiipeeju bet to man autoizstaades laikaa iedeva bukletu kur bija siikaaka info par konkreeto modeli.
Kas attiecas uz hibriidauto kaa taadu tad nu es ar personiigu 3 reiz paardomaatu vai pirkt taadu bet nu ir dazi fakti par ko liidz sim nezinaaju:
1. Garantiju tam speeka agregaatam esot 5 gadi pie taa ir straadats 15 gadi + Lexus marka kaa taada var lepoties ar auto uzticamiibu.
2. Cena: taa ir taada pati kaa V8 motoram bet V8 motors ir mazliet sliktaaks dinamikaa, + pateerinss pilseetaa buus gandriiz 2x lielaaks. Hibriida ekonomija neizspauzas braucot garus gabalus kruiizaa bet tad ja ir paatrinaajumi aatraak leenaak utml. Driizaak ir veerts stipri padomaat par 3.5 VVti motoru kurs dinamikaa buus par sekundi leenaaks bet maksaa par ~1000 EUR mazaak.
Uz jautaajumu kaapeec cilveeks kurs peerk autinu pa 45000 LVL ir svariiga ekonomija nu aciimredzot ir: Tad jautaajums kaapeec tiek razoti visi sie V10 V8 un citi diizelmonstri?

Jānis 6.maijs 2007 12:28
0 0 Atbildēt

Neliels kluudas labojumss par to 3.5 VVTi motoru tas ir aptuveni 10000 EUR leetaaks par hibriidu.

seatbelt 6.maijs 2007 16:44
0 0 Atbildēt

manuprāt tie jautājumi par to "kapēc" ir galīgi garām, jo atbilde ir pavisam elemntāra, proti, tas ir augstākais tehnoloģijas sasniegums un tie, kas pērk, uzskata to par skaļāko modes bļāvienu, jo viņiem ir Lexus ar augstāko tehnoloģijas sanigumu-hibrīdmotoru..

Polarlacis 6.maijs 2007 20:27
0 0 Atbildēt

10.000Eiro=+- 10 TONNAS benzina,jeb 100.000km vismaz......................:):):)

Modricimus 6.maijs 2007 22:34
0 0 Atbildēt

Būtu ielikuši dīzeli, un šitāda kuiņa kā hibrīdz nevajadzētu...
jei bogu, šito debilismu - lielu benzīna dzinēju kopā ar elektromotoriem un veselu kastu akumulatoriem = liela pašmasa.
phe

Ksneps 7.maijs 2007 0:44
0 0 Atbildēt

Labs apraksts... Jopcik, daudz ekstru. Kamēr jauns tikmēr labi, pēc tam vietā jāņem atkal jauns auto.

345 zs tas tomēr ataisno to visu...

smaidiigais 7.maijs 2007 6:49
0 0 Atbildēt

nupat 2 metru attālumā nogāju gar leksusu, un........
kkāds leksusu tirgonīc pārspiedis visu infu no reklāmas lapiņas, ibiom

Gasjs 7.maijs 2007 9:54
0 0 Atbildēt

1. Daļai biezo liekas, ka šādu nopērkot ir vairāk "zaļi domājoši" nekā pārējie. Vot it pērk.
2. Būtu interesanti šamam pamērīt dinamiku reālos skaitļos, jo viens cienījams RU autožurnāls savos testos pat ar pilnībā uzlādētiem akumulatoriem nespēja pat attāli pietuvoties tiem 5.9s - 100kmh. Ja nemaldos tur gāja runa par kādām 9s. Bet tas atkal neiet kopā ar šeit pieminēto "iespiež sēdeklī".

Jānis 7.maijs 2007 10:49
0 0 Atbildēt

Vispaar zeel vajadzeeja pameeriit ar hronometru aizmirsu. Bet nu manam saabam dinamika liidz sotakam peec pasa meeriijumiem ir 8.1 sek peec rzzotaaja datiem 8.0 sek.
Taa kaa sitam dinamikaa ir juutama liela atšķirība tad vareetu arii buut taas 5.9 sek. Bet nu 9 sek ir slima suna murgi tas vienkaaarsi nav iespeejams masiinai ar taadu jaudu.

Polarlacis 7.maijs 2007 19:38
0 0 Atbildēt

P.S. Tad tai daljai to "biezo ",kuri doma ka $is bus greener car ir nepareizi uzskati! Hibridu izgatavo$anas process ir nevisai zalj$ un pecak bus problemas ar to veco batereju parstradi,tas pats ari attiecas uz Prius,taka kopeja bilde ir nevisai dabas draudziga. Es vel saprastu ja $adi auto pateretu kadus 2litrus uz simta,bet ta atkal notiek tikai letas Bolivudas filmas,jo $ie ir smagi luksusa klases dzelzi(ne mistkaste Prius). Tas pats Toyota koncerns $obrid reklamas akart pasaulei megina cilvekiem iedvest domu kad ir dabas draudzigakais autorazotajs pasaule,bet patiesiba ir tada,kad ta visa ir netira naudas taisi$anas politika,jo uz katra pardota hibrida fona vinji notirgo 10 bezzizmera V8 kastes uz ritenjiem speciali domatus Amerikanju lielajai apetitei. Ar dinamiku gan domaju $im ir OK,jo pec pieredzes varu teikt vienreiz sedeju aste $adam 645Ci 2005.gada Bembi,kur$ itka ieskrienas lidz rublim 5.4 sek,Lexus uzbraucot uz lielas $trasses burtiski no nulles uzbera tvaiku,man lai noturetos aste un apdzit to vajdzeja spiest pedali grida. Policistu lasitaji varat but mierigi,jo tas notika pirms daziem mene$iem uz Vacu autobahn........:):):):):)

marko 7.maijs 2007 20:57
0 0 Atbildēt

hibriitauto ir naakotne.vieniigi muusu LV "servisa meistari" taadus veel laikam kaadu laicinu nemaacees remoneet.elektronika tagad var iet ilgi,daudz ilgaak par normaalu auto kalposhanas laiku,jo gandriiz visu var realizeet bez analogaas daljas,kas nolietojas tikai moraali(ja to nenodedzina).

prius 8.maijs 2007 14:34
0 0 Atbildēt

Polārlācim -
- a tu esi sēdejis tajā "miskastē"?
- nē!
Pamēg'ini un tad runā!

Polarlacis 8.maijs 2007 19:35
0 0 Atbildēt

Cienijamais Mister! Es neredzu nevienu iemeslu kadelj man butu jasez,kur nu vel jabrauc taja nereali sadardzinataja gurku burka,kura velpietam darbojas puslidz uz baterejam.........,butu es kads Holivudas LEONARDO DI KAPRIO ar 20000000 benzina iznicino$iem Ferrari garaza,es mo$ nopirktu tad vienu Prius,cerot kad mo$ tik$u pec naves paradize-haha!!!!:):) Lexus ir cita lieta,jo tas hibrids vismaz griezas ka auto pieklatos,kaut ari tadu batereju rotaljietu nekad sev negribetu tapat,ja nu vienigi tad kad fosilju degviela bus PAGALAM....Es tad tev iesaku pabraukt ar beidzamas paaudzes GOLF TDI........,nevis ar pargudram baterejam speleties-jo $is paraks gandriz visa,iznjemot sarezgito elektroniku un sadardzinato cenu.....:):).

marko 8.maijs 2007 20:55
0 0 Atbildēt

==>polarlacis

huuu,nu,veciit, tu dod....no elektromotora var dabuut kudish lielaaku jaudu kaa no jebkura iekshdedzes dzineeja kursh jebkad ir ticis uzbuuveets vai arii kkad tiks uzbuuveets.....vieniigaa probleema ir akjiishi,kuros taa energija buutu jaauzkraaj.nu jaa arii veel uzlaades laiks,bet tas ir otrshkiriigs faktors.Un iisteniibaa plikaa elektronika (jaa jaa, arii taa,ko mashiinaa lieto,jo vina nearko neatshkiras no tavaa veljasmashiinaa lietotaas) ir baigi leetaa shtelle, bet luuk programma,kas tur iekshaa,vot taa maksaa smuku naudinu.Takaa ja ir tev maaceeshana,pats nopeerc paaris mikrenes un uzprogramme,sanaaks tev hibriitmobiila vadiibas bloks par paardesmit baksiem:D:D

Polarlacis 8.maijs 2007 21:30
0 0 Atbildēt

Pec 15gadiem vismaz,kad saks beigties naftas krajumi,tad ari sak$u speleties ar shemam,lodamuru un elektromotoriem+tad varbut ari bus jau reala hibridtehnologija attistijusies,netikai 45.000Ls Lexsusos un mistkastes Prius..... No otras puses Toyotai protams cepuri nost par gudram tehnologijam,kuras ari pielietojamas realaja dzive....,bet es NESASKATU $obrid ATTAISNOJU$U iemeslu lai butu japerk tadi sadardzinati Prius un citi lidzigi ermi! Te jau driz paradisies sporta auto ar elektromotoriem,kuri skries lidz 100 4sek utt,bet atkal lade$anas problemas,ko tie skries ar vienu uzladi tikai paris simtus km,pat ja tik daudz dazos gadijumos+tie maksas no 50.000Ls,taka man absoluti ******* uz to visu tehnologiju,jo $obrid nemaz nav vajadzibas tam kompanijam razot perfektus hibridus,jo pilns ar naftu apkart un citam degvielam....... Paskat Hondai jau ir darbojo$s prototips,kur$ pat tika radits darbiba pa tv,kurs darbojas burtiski uz udens-taka tehnologija ir visapkart,bet ta sobrid ir tik attistita,ka visa cilvece bija 1945.gada!!!! Un vispar man ZB runat par tam stulbam baterejam,labak tad par kartigu zupu,vai kautvai bio ethanolu,kuram nakotne ari.........

marko 8.maijs 2007 21:46
0 0 Atbildēt

kkaads sportinieks tur bija ar uzbuuveets,neatcros tik kads vinam bija ceeliens. Starp citu bioeanols nav nemaz taa krutaakaa "naakotnes degviela".Driizaak kkas uz H2 vai ko tamliidziigu.Tur tik probleemas ar uzglabaashanu ira. A nafta pietikshot veel gadiem 50,vai pat vairaak,tapee,kad buushu pensijaa,vareeshu saakt kasiit galvu un domaat.Tie hibriidi ir sadaardzinaati tikai tapeec,ka taa skaitaas naakotnes tehnologija un razjo ar vinus mazos daudzumos.Toyota ar grib uzvaariities:D nav jau vini nekaada maate tereeza un ar labdariibu nenodarbojas:D

nazis 8.maijs 2007 22:31
0 0 Atbildēt

Polārlācim.
A ko - par Hondu Civic pavisam aizmirsi!
Tā ar visiem aķiem maksā tik pat cik Accord ar dīzeļdzinēju!

Polarlacis 9.maijs 2007 0:30
0 0 Atbildēt

Nazi,tas CIVIC 1.4 HYBRID IMA ES,abi kopa ar Primusu(ne Krievu laiku pipem)-Priusu......var doties pa taisno uz ELLI un tur ari palikt!:):) Es no Hondam butu priecigs tikai atrasties kada Type-R,izgriezdams to apgriezienu izsalku$o motoriti lidz galam pie katras realas iespejas!:):) Lai vien $obrid ar tam "gumijas sievietem"-ta sauktiem automobiljiem kramejas dabas "draugi",nogarlaikoju$ies miljonari(kuriem viss ir tapat),vai ari santimu *********,kuri nu tik saks ekonomet noperkot divtonigu batereju uz ripuljiem.:):) P.S. Vienu realu labumu tomer atradu hibrida pielieto$ana:tas butu ideals ierocis lai sabrauktu nemanot vienmer zinkarigo sievasmati no mugurpuses,jo vinja nemaz nedzirdetu mani tuvojamies..............ideala hibrida priek$rociba!:):)

nazis 9.maijs 2007 12:20
0 0 Atbildēt

Polārlācis ir nelabojams!

viesis 9.maijs 2007 15:47
0 0 Atbildēt

Ko var ņemties par hibriidu daardziibu!!! Nu nav vins ne par kapeiku daargaaks kaa analaogs V8 agregaats ar sliktaaku dinamiku. Tad kaads riizons pirkt V8 kurs maksaa tikpat ja ir hibriids? Protams alternatiiva ir diizelis bet man personiigi diizeli riebjas deel skanas, krutaak ir bez skanas pieripinaat ar Lexusu, nevis ar traktoru.

AA 9.maijs 2007 20:50
0 0 Atbildēt

Hmm interesanti cik hibrīdam tur baterijas tajā sastrēgumā pie iedegtām gaismām un ieslēgtas kondiškas, un ziemā pie - 10 grādiem ar ieslēgtu pečku! + vēl neticās ka to akulumatoru mūžš ir lielāks par 5 gadiem, kurus pēc tam pa dārgu naudu varēs mainīt! Izskatās pēc acu aizmālēšanas

nazis 9.maijs 2007 21:11
0 0 Atbildēt

Japāņi tim aķiem un elektronikai dod 5 gadu garantiju, var jau būt, ka kalpo ilgāk!

Totalizators 16.aprīlis 2023 13:43
0 0 Atbildēt

Totalizators un likmes spelmani.com/totalizators/

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti