Nu jau pusgadu esmu šā autiņa īpašnieks. Motors 2.3 20v.
170zs. Ir aprīkots ar gāzes iekārtu kuru izmantoju tālākos gabalos. Ir bijuši visādi auto, bet šāds 1 x. Iet, kā saka jaunieši vnk zvērā. Apetīte pārbaudīta- ja līdz 100 tad 7.5-8litri. Ja virs tad no 8- padsmit. Tā kā sis autiņš ir labs kā ekonomiskai braukšanai tā arī tā saucamai zemai lidošanai ko nedaru. Šis auto vācu portālos tiek minēts kā B3.
Aprīkots viņš man ir ar ECC, apsildāmie priekšējie beņķi, priekšējie el logi, koka imitācijas apdare, rūpnīcas sporta stūre(koka) un alumīnija pedāļi. Sporta filtrs koniskais un pagr stikli(sarkanie)aizmugurējie gan ir pašlikti. Ir arī miglinieki orģinālie.
Mīnuss protams ir mūsu ceļi dēļ ko bieži jāmaina gumijas auto piekarei. Nobraucu gadā ap 60-70 tūkstoši. Tā jau viss būtu ok. Varu ieteikt iešpricu remontnieku pie Gaismas stacijas. Tur ir tāds mazs ūķītis, bet veči godīgi. Tur vēl laikam ir Reno centrs smagajiem. Tas ir kādus 300 metrus pirms Krustpils ielas ja brauc iekšā Rīgā no Ogres puses.
Visu labu visiem audistiem.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
un kāda piedziņa, cik maksā tie remonti, te nekā tāda nav minēts..
20V parasti Audi dibeljos nav garlaicigi..,ar,vai bez tas turbinas,jo burbulis tapat nesver daudz vairak ka kads musdienigs Getcccccc veidigs erms!:):) Protams ja ir tas QUATTRO,tad uz Kangaru dopa kaifs ir dubults.........:):)