Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Lasītāju pieredze par saviem auto

Volkswagen Passat Variant 2.0TD 2006 Novērtējums: 7
Pabraukāju nedēļu ar jauno pasātu, samērā svaigs, tikai 30k km spidometrā. Visas ekstras bija, tikai bez ādas un DSG kārbas. Nu motors ar sešpakāpju kārbu jau spridzeklis, paspeju jau sodus nopelnīt, taču nav problēmas noslāpt pie krustojuma gluži kā ar benzīnieku. Jocīgi, esmu pieradis, ka dīzelis jau velk no pašiem mazākajiem apgriezieniem, tikai šis kaut kā nē. Taču pie 2k apgriezieniem paveras vaļā un tad aiziet lidodams. Bet zināt uz cik īsti brauc, ja vasarā lieto saulesbrilles, ir diezgan bezcerīgi, tik tizli risināts ciparu gaismojums ir reti kurai mašīnai. Smuki jau tumsā tas violetais gaismojums, bet saprast nevar, būtu vismaz nodublējuši digitāli uz displeja spidometram pa vidu. Vispār esmu piekritējs digitālajam spidometram kā Citroenā vai jaunajā Scienic, tad vismaz var saprast.

Salons nostrādāts labi, sēdeklis tīri ērts, pogas izvietotas labi un parocīgi. Žēl vienīgi, ka jaunajās vairs nenāk samta audums, bet tāds prastāks. Un pārstedza, ka jau sācis pagrabēt. Kaut kas panelī, kaut kas durvīs... Nav skaļi, bet kaitinoši gan.

Savukārt navigācijas displejs ļauj ērti arī radio lietot, viss tiek parādīts lieliem burtiem. Arī kruīzkontrole klasiski ērta, izmantoju bieži, reizēm pat pilsētā. Ideāli būtu adaptīvā kruīzkontrole, kas neļautu nejauši uz šosejas kādam nejauši pakaļā ielikt, bet tas jau laikam nākotnei.

Bet modernie pīkstuļi jaunajās mašīnās sabāzti visam, kam nav bijis slinkums. Uzmācīgi jau afigenna. Progress kā smejies. Lai gan amerikāņi ar to jau sen slimo : ) Šim tikai citas frekvences.

Nepatika augstās palodzes, ja tā no varētu nosaukt, sajūta kā tankā. Zinu dažu labu amerikāni, kam vēl šaurāki logi, bet es laikam esmu plašāka skata piekritējs. Savukārt bagāznieks milzīgs, ģimenei kā reiz. Ir āķi, tīkls un vēl visādi sīkumi. Ērti. Bet nav pilnais rezerves ritenis, tas pie trūkumiem, jo esmu gana daudz riteņus uz akmeņiem sasitis, ka tāds štrunta pumpītis un putiņas nepalīdzētu...

Uz ceļa turas labi, nevar iebilst neko. Gaita pacieta, drebina, prasās uz gludāka ceļa. Aerodinamiskie trokšņi praktiski nav, bet savukārt dīzeli dzird perfekti, kā arī piekares trokšņus. Nav tik krimināli kā mazajām hondām mazdām, bet dzird labi. Arī brīvgaitā motors paskaļš, Toyotām ir daudz klusāks. Ātrumos slēdzas normāli, tas ir, neķeras, bet arī "pats neiekrīt ātrumā'. Savā laikā vecajam Civikam slēdzās ideāli. Arī viens C2 ir gadījies ar ideāli slēdzamu kārbu.

Gaismas ksenoni, pa īstu tumsu tagad vasarā nesanāca braukt, bet pieļauju, ka ir labas gaismas. Patika, ka iedarbinot, motoriņi tās pa jaunam noregulē, pret sienu stari kā lāzeršovs nokustās.

Nu īsumā apmēram tā.
aviators @ 8.jūnijs 2007 0:00
Visi komentāri
 
nazis 10.jūnijs 2007 14:25
0 0 Atbildēt

Smuks apraksts jaunam, testējamam auto. Neprasās pat pēc sausiem cipariem. žēl, ka jaunajie autiņiem krītas kvalitēte apdarei - tas saistīts ar lēti pārstrādājamu materiālu izmantošanu, un žēl, ka visi paliek arvien cietāki un prasīgāki uz labiem ceļiem, bet te pie vainas tas, ka pasaulē ceļi uzlabojas, bet Latvijā tikai pasliktinās - tāda zināma nesaderība ar auto ražtāju uzskatiem!

marko 10.jūnijs 2007 19:09
0 0 Atbildēt

njaa ir taada shaize vw diizeljiem slaapt(ari skodai).2.0 tas veel takaa mazaak juutams,bet 1,9tdi slaapshana ir vaaks.pie tam tas notiek ar tadu troksni,ka lieks,motors izgaazies.

nazis 11.jūnijs 2007 12:52
0 0 Atbildēt

Tā slāpšana tak nav "šaize", bet paša vaina! Pāris reizes braucu ar Citroen Jumper jaunāko modeli ar IVEKO 3,0HDI - nenermāli jaudīgs motors, forš uzrāviens, bet abas reizes vismaz divreiz to noslāpēju. Liekas, ka problēma ir iekš ekanomijas un kārbām, mēginot jaunajiem modeļiem griezes momentu pārnest augstākos apgriezienos. Vecie dīzeļi vilka no 600 apgr., bet šiem jau ir jāuzdod "gāzīte", vismas 1000 - lai griežas!
Piemēram iepriekšējais Jumper 2,8 HDI tērēja 9l - brauc kā gribi, bet šis pat ar divām tonnām kravas tikai 8,5L.

aviators 11.jūnijs 2007 13:29
0 0 Atbildēt

Nu puslitra dēļ jāties pie sajūga atlaišanas.... Man tomer dīzelis asociējas tieši ar vilkmi no apakšas. Ja ir dīzelis, tad dīzelis. Man šobrīd ir Toyotas D4D dīzelis, tam tāds stulbums nav raksturīgs. Varbūt jaunie D4D CAT jau ir saslimuši, nevaru komentēt, neesmu braucis.

Kasinsh 13.jūnijs 2007 17:36
0 0 Atbildēt

2.0TDi jābūt ļoti spriganam, pats gan tiku testējis 1.9TDi ar 105zs, arī neslikta dinamika, teorētiski ikdienas braukšanai jaudas pietiek.
Nepatika dzinēja dunoņa (kaitinoša) salonā - nu nav sajūtas, ka brauc ar tik dārgu jaunu auto. Pie 50tkm grab salons - no comments :(
Ārprātīgi dārgs Kasko pirmajam gadam.

Patika - izskats, stabilitāte, ekonomiskums (fenomens - ~5.5 litri vidēji).

Lietotie "jaunie" Passat būs lielā cieņā, ar garantiju!

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti