Pirms 3 mēnešiem iegādājos šo japāņu limuzīnu. Iepriekš braucu ar Mazda 626 kupeju, taču neērtības sagādāja auto ar divām durvīm.
Braucot ar xedosu ir pavisam atšķirīgas sajūtas nekā ar kupeju. Šis ir liels šoseju kuģis ar teicamu balstiekārtu diezgan elastīgu dzinēju un labām bremzēm.
Konkrētajam auto ir 2.0l v6 dzinējs ar 24 vārstiem un mehāniskā 5 pārnesumu ātrumkārba. Motors "kož" labi, bet pimērotāks būtu jaudīgākais 2.5 litru motors. Pārnesumi strādā precīzi un ir labi sabalansēti. Degvielas patēriņš šim auto ar 1410kg pašmasu nepieklājīgi zems. Uz šosejas ap 6,5 l/100km, bet pilsētā ap 8l/10km. Vidējo dators rēķina 7,5 l/100km.
Salons plašs, sēdekļi ar velūra pārklājumu viegli kopjami. Priekšējais panelis skaistākais, ko esmu redzējis(par gaumi nestrīdas)un visi slēdži ir ērti aizsniedzami.
Aprīkojums šada vecuma auto ir pats labākais. Elektriski logi, lūka, regulējams sēdeklis un lukturi. Elektriski apsildāmi un regulējami spoguļi, automātiskā antena, parking sensors, borta dators, klimata kontrole, kruīza kontrole, stūres lifts un pastiprinātājs. Faktiski viss, ko vien sirds var vēlēties. Bagāžnieks sekls toties plašs.
Cena arī par šo šoseju kuģi- pieņemama 2500 eiro.
Kā jau katram auto, arī šim ir savi trukumi.
- ļoti zems, jāskatās kur var iebraukt, kur ne,
- grūti atrast detaļas(vietējā tirgū),
- sarežģita balstiekārta, taču funkcionāla.
Pārējie visi ir tikai pluspunkti. Japāņiem savā laikā ir izdevies uzbūvēt labu un ļoti skaistu , kas atšķiras no citiem, auto.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Patiesi labs auto! 6 Xedos jau labs, bet šis - par cepures tiesu augstāgs līmenis! Žēl tik, ka motoriņš tev tāds pamazs, ar 2,5 Turbo, kādu ir pārsvarā, bauda ir arī griezes momentā. Nu, nekas, pabrauksi mierīgāk un ietaupīsi gan uz turbīnu, gan motora resursu, gan ritošo.
Lai labi ripo un sargi lukturus!