Dacia Logan 2007 dzimšanas gads ar 1,5DCi dzinēju. Dacias sadaļas iekš i- auto nav... no ko... nācās ievietot šeit to aprakstiņu.
Rakstu tāpēc, ka gribās nedaudz padalīties ar citiem lasītājiem pieredzē, jo bieži internetā lasu dīvainas atsauksmes, tādas ka: "tas ir sūds", "tā nav mašīna" utt. no cilvēķiem, kuri šo automobili ir tikai redzējuši...
Nobraukti jau 5 mēneši un 15 000 un var nedzudz rezumēt.
Pirmām kārtām tas kas krīt acīs - izskats - jā... te nu jāpiekrīt ka mašīna nav tā smukāka... it īpaši no aizmugures, kaut kā nav proporciju. Interjers arī nav īpaši gaumīgs, bet pateikšu godīgi... pēc 3 dienām tas liekas ļoti mājīgs un pieņemams.
Izmērs - LIELS! Man pašam gan Voyageris, gan mikromašīnītes ir... var labi salīdzināt - Logans ir pietiekoši liels 5 liela auguma cilvēķiem - virs galvas netipiski liela telpa. Bagāžnieks - 510 litri.... varu tikai uzslāvēt, jo tas jau labi kalpoja krāmējot tur tiešām lielas mantas un lielos kvantumos.
Dzinējs - 1,5DCi turbodīzelis ar 68 zirgiem un 160Nm griezes momentu jau pie 1700 dod tiešām pieņemamu dinamiku pilsēta un sagādā braukšanas baudu. Tas ir netipiski kluss (Benzīna dzinēja Logans man likās skaļāks... ). Eļlas maiņa ik pēc 20 000km.
Patēriņš - Pilsētā ja brauc mierīgi un nestreso tad pat ar kondicionieri patēriņš vidēji turas ap 5 l/100km. Ziemā bija ap 6 l/100km. Ārpus pilsētas mierīģi var iekļauties 4 - 4,5 l/100km. Ne īpaši ticu automobiļa datoram, tapēc vienmēr tiek pildīta pilna bāka un no iepildītiem litriem arī tiek izrēķināts patēriņš, kaut gan jāatzīst, ka pagaidām deviācija starp datora rādījumiem un reālo patēriņu nebija lielākas par 0,1 l/100km, kas faktiski ir kļūdas robeža.
Braukšanas komforts - ja komentāros par šo smiesies tad lai smejas, bet mūsu bedrēm tā ir viena jauka mašīnīte - piekare ir uzslavas vērta!!! Logans savā mūžā jau bija braukājis pa ļoti sliktiem ceļiem un piekares spējas absorbēt visus ceļa netikumus līdz šīm brīdimi izsauc tikai labas emocijas. Klīrens arī ir liels...
Kad brauc lielākus ceļa gabalus tad gan gribētos lai dzinējs būtu nedaudz atsaucīgāks, bet ja brauc mierīģi (un es esmu ļoti mierīgs braucējs) tad diskomforta nav.
Bremzes - nav komentāru - vajag pašam patestēt, ar ABS tās ir lieliskas un godam dara savu darbu.
Apgaismojums - Ļoti labs, negribu to salīdzināt ar amerikāņu atomobiļiem : ): ): ) bet tas arī bez salīdzināšanas ir labs - atkal vajag subjektīvu testu katram pašam.
Rezumē - sākšu ar mīnusiem:
1) Ne īpaši parocīgi izvietoti slēdži uz priekšējā paneļa.
2) Otrs pārnesums ir nevietā - automobilis ar to uz brīvgaitas brauc pārāk ātri un bedrēm vajag atkal ņemt pirmo pārnesumu.
3) Dzinējs labs pilsētais - trasei pavājš - pirms apdzīt vajag ļoti labi piedomāt...
4) Nedaudz atraktīvaks izskats būtu ļoti vietā : )
Plusi:
1) Ietilpīgs
2) Ekonomisks
3) Lieliska piekāre
4) Būtībā.... diezgān nedārgs...
5) Pilsētā 1,5 dīzelis jūtas kā majās : )
Ja tā godīgi... tad mašīnīte sāk patikt arvien vairak un vairāk... pat ja tai nav ideāls izskats tai piemīt kaut kāds šarms : ) Pagaidām tikai pozitīvās emocijas.
Īsuma viss. Lai visiem labi ripo.
Bert
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Izklāstīts ir labi, bet kāpēc ņēmi tieši šito marku??
Un cik tad naudiņas viņa maksāja ??
Man liekas ka jaudas ir stipri par maz, un braucot tālākus ceļa gabalus nervi beigti , jo dinamika ir nu nekāda.
Ja pareizi atceros, ir vēl viens mīnuss - nevar nolocīt pakaļējo sēdekli! Bet, cena, pat jaunai mašīnai ir OK!
Jānim - Kāpēc ņēmu? Faktiski bija ļoti labas atsauksmes no paziņām, kuri lieto šo automobili, otrkārt apnika remontēt vecus spēkratus, treškārt pasaulē milzums daudz forumu un "fanu klubu" Loganam un tur bija tija labākas atsauksmes, un ceturtkārt par apm. 8000Ls tik ietilpīgu auto ar dīzeli, kondicionieri un visu pārējo aprīkojumu atrast pagaidām nevar.
Pa gariem gabaliem ja tā godīgi tad nav tik traki - dinamika ir atkarīga no griezes momenta (un tas savukārt ir pamatīgs), no jaudas vairāk cieš maksimālais ātrums - es nepārsniedzu atļāutos ātrumus. Vienīgais ka apdzenot vēlētos nedaudz vairāk. Būtībā man ir OK.
Nazim - Jā, tas ir mīnuss, bet manā gadījumā izlīdz busiņš, kad vajaga kaut ko lielāku vest :)
Par cenu es tev piekrītu - demokrātiska, un es domāju ka jebkurš jauns autiņš, ir labs, un kādu laiku vari aizmirst servisus, izņemot apkopes. Ja brauc tā kā tu saki tikai ar atļauto ātrumu , tad tava mašīnīte ir vairāk kā laba.
Mēs tak izvēlamies spēkratus savām vajadzībām, un tās katram ir savas . Lai tev labi ripo !!!
Jānim - Paldies par labiem novēlējumiem un Priecīgus Tev JĀŅUS :)
Pusstunda kauna un tu jau esi darbā :D
Kasinsh... ne visiem ir kompleksi... :)
Bertold nepareizā sadaļā ieliki - noteikti ka ir tāda sadaļa Renault, tad būtu Renault Dacia Logan, nevis kā tagad ;)
msh - iespējams Tev taisnība :) Faktiski Dacia ir rumāņu automobiļa marka, kurai jau ir sava vēsture, un Renault viņus nopirka... Krievijā Logani tiek ražoti zem Renault markas.
Drīzāk jau tā, ka kompleksos iedzīvosies jaunais "laimīgais" Dacia īpašnieks. Nu šis ir viens no pašiem briesmīgākajiem autiņiem, kādu esmu redzējis un ar kādu esmu arī izbraucis. Bēe :)
Ja kādam Dacia liekas sapņu auto, man jūs žēl. Neesat sapratuši, ko nozīmē kārtīgs braucamais.
Kasinsh - Atbildēšu pilnīgi godīgi... man šīs auto ir pārvietošanas līdzeklis, kas ir lēts iegādē, apkopē in ekspluatācijā - man tas patīk - un patika no paša sākuma. Esmu lietojis ilgstoši arī agstākās klases automobiļus - cena par to ekspluatācij arī bija atbilstoša, bet izdot lielu daļu no savas darba samaksas par automobili neuzskatu par lietderīgu. Es labāk aizbraukšu paceļot ar ģimeni, ļaušos vaļaspriekiem, labiekārtošu māju, nopirkšu kaut ko nekustamu. Šīs auto ir 3 manu mēnešalgu vērts un es neesmu gatavs atdot vairāk par mehānismu kas pēc 5 gadiem nemaksās neko :)
Un vēl kas - Dacia nav sapņu auto... bet man liekas ka tie kas pērk šadas klases automobiļus nesapņo par auto :) Tiem ir citas prioritātes...
Te ir jārezumē sekojoši - lēts un izturīgs autiņš, ne īpaši smuks, bet godam pilda savus pienākumus un ir adekvāts cenas ziņā. Zinu cilvēkius kas izdod pusi no algas par līzinga maksājumu par glaunu auto bet nevar to pilnvērtīgi lietot jo nepaliek nauda degvielai... tas taču ir dīvani.. vai ne?
Kasiņš... pamēģini būt iecietīgaks savos izteicienos un nekritizē to kas nav kritizējams tādā veidā, tas tiešām izklausās rupju un nav tā vērts :)
Man mazs jautajums Tev (ja atļausi un būsi godīgs atbildē būšu ļoti pateicīgs) statistikai - cik Tev gadu, kur mācies/strādā, ar ko brauc?
Saki, ka skarbi komentēju? ... Sorry.
Neesmu vairs jauneklis, labi sen gudri izmācījies, strādāju labi atalgotu darbu vidējā līmeņa menedžmentā starptautiskā kompānijā, braucu ar darba Corrola, ģimenē ir arī cits auto (reulāri mainām, neiesūnoju) un kopsummā mana vājība ir mašīnas :) Diemžēl nemāku dzīvot, taupot uz auto rēķina un arī to nedarīšu.
Kasinsh - Saprotu Tevi :) Man arī ir vājības uz kuru rēķina taupīt nemāku :)
Ar to skarbo komentēšanas manieri ja Tu pareizi mani saprati gribēju pievērst Tavu uzmanību, ka katrs cilvēks jau faktiski mīl savu auto un ja kāds saka ta tas ir pilnīgs sūds, tad ats aizskar... :)
Paldies par godīgo atbildi, man nez kāpēc likās ka runā tikko no skolas izrāvies tīnis, kas ir gatavs ap...rst visu kā tikai kaut ko pateikt skarbu, diemžēl šāda publika bieži arī veido cilvēku apziņu par kautkādām lietām komentējot lietas par kurām viņiem nav ne nojausmas.
Tu pieminēji ka izbrauci ar Daciu? Cik garš brauciens sanāca? Kas par dzinēju bija un kas konkrēti nepatika? Jo redzi... kad iesēdos 1,4MPI benzīnniekā tad man likās ka tā ir pavisam cita mašīna... ar dīzeli šīs agregāts uzvedas pavisam savādāk un ir daudz klusāks :)
Saprotu :)
Vairākas reizes ir braukts pavisam vienkāršā Alviksa taxi ... Nu var jau būt, ka tik traki ar to auto nav, taču kā jau teicu - nereti emocijas izsaka vairāk nekā praktiskā pieeja.
Kasinsh - Jā ar emocijām tā ir kā ir :) Vakar nācās pabraukāt ar 2005 gada S320 :) Hehe... nu cita pasaule protams :)
Lai Tev labi klājas :) Paldies par sarunu!