Volkswagen passat variant 1.8
1999
Novērtējums: 8
Universālis, ādas salons, klimata kontrole, utt. Skaists, praktisks(ļoti), komfortabls un dārgs uzturēšanā. Pa gadu nobraucu 31 tk. km. Pēc pirkšanas samainīju zobsiksnu, celiņsiksnu, ģeneratora siksnu, sveces, visus spriegotājruļļus - kopā ap 320 ls. Pa gadu samainīju 6 piekares sviras - kopā ap 180 ls, vēl nomira dzesēšanas šķidruma temperatūras dačiks - 40 ls. Pakaļējie amortizatori ar atsitējiem un aizsarggumijām - 170 ls. Regulārās eļļas maiņas un filtri neskaitās - tos tā kā tā jāmaina.
Agris
@ 23.jūnijs 2007 0:00
Kaut kā visa par daudz sanāca remontēt... Vai nu nežēloji to autiņu, vai nelabs patrāpījās...
Tad jau labāk pirkt škodu. Man Alfai tik daudz nesaskrien.
Nafig temperatūras dačiks tik dārgs? Mucas oriģinālais spuldzes dačiks veikalā maksāja bik virs 12 ls [rādītāja dačiks tika šrotā pa divīti nopirkts :D ], vēl kontaktiņi, rezultātā nemirgojoša spuldze un rādošs rādītājs pa 16 ls - negribētos ticēt, ka mucai būtu kaut kas vienkāršs, bet C5 pasātam būtu dačiks, kuram izmantotas kosmiskās tehnoloģijas :D
Tiešām kaut kā daudz tur sanāk. Aizmugurējie amīši un tam piederošas lietas man izmaksāja 110 Ls kur ta 170? Es arī nopirku tādu un samainīju visu minēto, motoram, + mootra radiatoru un visas eļļas + filtrus + vēl šo to man sanāca 400 Ls, jāņem vērā ka radiators 105 Ls. Hadenē 2 bukses katra pa 20 Ls. Un nav tik traki. Tie nu ir pekstiņi ka dārgi. Nopērc renault vai ko tamlīdzīgi un redzēsi kur nauda aiziet. Passat šis ir ļoti ērt braukšanai un visam citam.