Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Lasītāju pieredze par saviem auto

Lexus is250 2006 Novērtējums: 8
Pagājis gads kopš braucu ar šo auto un vairs neesmu pirmo iespaidu varā
Tehniskos rādītājus un aprīkojumu var viegli atrast, tāpēc par tiem neko.
Specifikācija - http://www. lexus. lv/lexus_cars/?m=is&s=specs
Aprīkojums - http://www. lexus. lv/lexus_cars/?m=is&s=equipment
Salonu vislabāk var apskatīt - http://www. lexus- is. ru/
Kāpēc tieši šis auto tika nopirkts ?
Bija pienācis brīdis, kad jāmaina auto un radusies vīzija par to kādam jābūt jaunajam.
1) neliels sedans, ar sportisku piedevu, ikdienā braucēji ir 1-2 , kartupeļu maisi nav jāved, tikai 3x gadā kāds iesēžas pakaļējā sēdeklī, mani izmēri ( 174 cm ) nejūtas labi lielā mašīnā.
2)jauns auto (negribu vairāk nodarboties ar laika pavadīšanu servisos, sarunās ar mehāniķiem, detaļu meklēšanu)
3) jauda ap 200 zs (iepriekšējais 192zs), jauda, kas ir pietiekoša, lai brauktu, bet nerada problēmas ar tās savaldīšanu.
4) auto izpildījuma kvalitāte, komplektācija un komforts ne sliktāka kā iepriekšējam auto (156 Alfa)
5) testējot auto speciāli tika ņemts ar automātiku kārbu, lai saprastu, kas ir jauns automāts (nedaudz apnicis Rīgas korķos sajūgu spaidīt)
6) priekšroka pakaļ piedziņai, kopš žiguļa nebija braukts ar tādu, un gribējās atkal pamēģināt
Izvērtējot piedāvājumu un izlasot pieejamās atsauksmes/testus, apskatot un izmēģinot iespējamos konkurentus, izvēla krita uz šo auto, jo
1) pilnīga atbilstība visām izvirzītajām prasībām
2) zemākā cena konkurentu vidū
3) augstā atlikusī vērtība
4) veikala darbinieku attieksme, izmēģinājuma brauciens, vecā auto cena u. t. t.
5) Toyota/Lexus uzticamība/kvalitāte
6) nebija daudz jādomā par mašīnas komplektāciju, jau bāzes komplektācija ir pilnīgi pietiekoša un iespējams tikai VIENS benzīna dzinējs, to var uzskatīt arī par mīnusu, bet man patīk šāda pieeja – ir auto, ar tieši viņam radītu izsvarojumu, piekari, dzinēju.
7) Viens no galvenajiem – auto mani uzrunāja, un salīdzinot ar konkurentiem iekāpjot mašīnā sajūta bija vispatīkamākā - mierīga, draudzīga, konservatīva, kas mani patīkami pārsteidza, nebiju to gaidījis japāņu auto
8) auto (pasažieru) drošība
Un tā tika izdarīts pasūtījums – bāzes komplektācija ar 2,5 benzīna dzinēju un automātu + gaišs ādas salons + 17 riteņi
Pirmie 20 000 nobraukti.
Šajā laikā pirmo reizi dzīvē serviss apmeklēts vienu reizi gada laikā, veicot 1. TA , patērēta 1,5h !!!
Par auto.
Dizains - klasisks sedans ar nelielu sportiskuma piedevu, tajā pašā laikā neizlecošs un kas man patīk – uzreiz redzams, ka tā ir japāņu mašīna.
Salons – vietas nav daudz, jūties it kā iespiests starp durvīm un augsto vidus konsoli, bet es jūtos ļoti labi, viss aizsniedzams, viss tuvu, viss savās vietās, viss loģiski izvietots, visi kloķi, pogas labi dizainēti, izvietoti, labi izgaismots, neuzkrītoši. Tikai nedaudz neērti piekļūt pogām, kas atrodas zem stūres un uz durvīm – lukturu augstuma regulācija, TC izslēgšana, spoguļu regulācija, bet neviena no viņām nav jālieto braucot, iespējams, ka pat labāk, ka nemaisās. Par apdares kvalitāti man iebildumu nav - gaiša āda, labas kvalitātes plastmasa, pulēts alumīnijs, tērauds, viss korekti, pieklājīgi, nedaudz konservatīvi. Aizmugurē vietas maz, augsts tunelis, kas atstāj vietu tikai 2 cilvēkiem un arī tie nevar būt pārāk lieli, bet parasti tur nekas vairāk kā portfelis un mētelis neatrodas. Apsilde/ventilācija – darbojas nemanāmi, visu laiku automātiskajā režīmā ar uzliktiem 21C, kādas 3 reizes, pēc nosalšanas, t palielināta, citādi pogas spaidīt nepieciešamība nerodas, ļoti laba „fiška” – ventilējami sēdekļi, vasarā spēju to novērtēt. Manām ausīm pietiekoši laba mūzika, turpat priekšā var ielādēt 6 diskus (ņem pretī mp3).
Salonā pietiek vietas visādiem niekiem, pudelēm, bet ar to arī nav pārcentušies, tajā pašā laikā nav neviena vaļēja atvilktne, plauktiņa, kur uzmest maku, cigaretes, mobilo. Kad pierod, to visu ielikt zem roku balsta, tad izrādās, ka ir ļoti ērti, jo nekas neslīd, nešļūc.
Braukšana – galvenās sajūtas klusums un miers, neskatoties uz to, ka auto tiek pozicionēts kā sport/sedans. Braucot viss ir labi, paklausīgs, stabils, nekādas nervozas uzvedības. Stingrs, bet ne ciets. Dažos testos lasīju pārmetumus japāņu inženieriem par to, ka domājuši tikai par mašīnas vadāmību un par piekares komfortu vispār aizmirsuši, es tam nepiekrītu, jo auto gaita tomēr ir ļoti klusa un komfortabla arī mūsu ceļos ar 17 riteņiem. Auto labi izlīdzsvarots, nekādas priekšas knābāšanas, pat guļošie policisti tiek šķērsoti, tos neizķerot (vienu reiz šķērsoju nepiebremzējot)
6 pakāpju automāts darbojas teicami, pirmo nedēļu bija sajūta , ka brauc ar elektromobili –klusums pilnīgs, pārslēgšanos nejūt. Motora jauda pietiekama drošai, ātrai braukšanai, bet šis auto nav spridzeklis, 200 zs uz viņa svaru nav daudz. Tas, ka auto RW, nekādus nepatīkamus pārsteigumus neradīja (izrādījās, ka jaunības iemaņas nav aizmirsušās), tieši otrādi. Arī ziemas dienās pārsteigumu nebija. Asākas sajūtas parādās tikai pie ātruma 170 km/h (izmēģināts ārpus Latvijas ) līdz tam klusums un pilnīga pārliecība (arī uz zemes ceļiem), pārsteidzoši, bet esmu sācis braukt lēnāk, jo sajūtas braucot ar 90 neatšķiras no sajūtām braucot uz 130. Nedaudz vairāk braukšanas prieku iegūstam atrodot kādu līkumotu ceļa posmu, pārslēdzot AK rokas režīmā un sporta režīmā
Degvielas patēriņš – vidēji 10,8 (uzrāda dators par pēdējiem 17000), ārpus pilsētas (Rīga- Liepāja- Rīga, braucot ar kruizu, kas ieslēgts uz 120 un pie apdzīšanas paātrinoties līdz ~ 160) 7,2 l, Rīgas korķos 15.
Bagāžnieks pietiekoši liels, arī ceļojumam 4 cilvēkiem pēc Alandu līdakām.
Auto daudz visādu patīkamu nieku, atslēga, kas nav no kabatas jāizņem un ko nevar ieslēgt auto iekšienē, apgaismojums, kas iedegas, pienākot pie auto. Atvāžamas sānu kabatas durvīs, kur var ielikt pudeli, ļoti jauka dīvainība ir spidometra un tahometra krāsas maiņa, tie kļūst oranži sasniedzot uzstādīto pakāpi, ņemot vērā, ka ātrumu nejūt un dzinēju nedzird, ir ļoti patīkami, ka spidometrs atgādina par sasniegto 120km/h un tahometrs par 4500, vēl daudz citu sīkumu, kas uzreiz nenāk prātā
Un bez šaubām platais logu mazgājamā šķidruma bāciņas kakls (156 AR īpašnieki sapratīs).
Bet neiztikt arī bez lietām, kas man liekas dīvainas.
Kāpēc visu laiku jāapgaismo man pēdas ? (izslēdzas tikai, nogriežot salona apgaismojumu vismazākajā režīmā, bet tad pārējais grūti saskatāms)
Kāpēc salona vidū visu laiku deg koši sarkans uzraksts – ja sēdināt bērnu, tad izslēdziet drošības spilvenu ?
Kāpēc šajā auto ielikts tāds pulkstenis kā 88. gada Mazdā (jāsaka gan, ka rāda precīzi)
Kāpēc šis auto mani uzskata par idiotu un visu laiku man kaut ko atgādina un dara to skaļi un uzmācīgi – atvērtas durvis, nepiesprādzēta josta, ātrumkloķis nav P, palikušas gaismas, tuvojoties beigām logu apmazgājamajam šķidrumam, iedegas sarka brīdinājuma zīme, kas uzmācīgi mirgo.
Brīžiem izkāp no auto viņš bļauj un nevari izdomāt kāpēc.
Un tā gala vārdi - ļoti labs, labi aprīkots, komfortabls, sedans, kurā izdevies apvienot komfortu ar labu vadāmību, kurā patīkami sēdēt gan korķos, gan braukt pa autobāni, gan pa līkumainiem ceļiem.
Auto neesmu vīlies, viņš joprojām atbilst visam , ko gribēju iegūt.
Cik ilgi ar šo auto braukšu un vai pirkšu vēlreiz - to redzēs pēc 2 gadiem un ~ 60 000 nobrauktiem, bet pieļauju, ka jā, jo neko labāku (šāda izmēra) nevaru iedomāties ikdienas braukšanai un sēdēšanai Rīgas korķos.
Atzīme 8, jo 10 ielikt nevaru, tomēr svētdienām tika nopirkts cits auto : )


arba @ 25.jūnijs 2007 0:00
Visi komentāri
 
Uggga 25.jūnijs 2007 21:29
0 0 Atbildēt

Super apraksts! Pašam arī ļoti patīk Lexus dizains gan mazie IS, gan GS, bet diemžēl vēl nevaru atļauties :(

P.S. Tu gadījumā nebiji tas, par kuru bija neliels raksts kaut kad pagājušā gada Amserv žurnālā?

arba 25.jūnijs 2007 22:20
0 0 Atbildēt

Neesmu lasījis, bet domāju, ka nē :)

Kasinsh 25.jūnijs 2007 23:25
0 0 Atbildēt

Manā uztverē - vienkārši ļoti gaumīgs auto, izcila kvalitātes un cenas attiecība.
Ideāla izvēle. Ja vēl būtu piedāvājumā dīzelis ar automātu - super!

Polarlacis 25.jūnijs 2007 23:36
0 0 Atbildēt

Apraksts tiri izsmeljo$s gan!:) Pec nepilna gada paradisies V8 400+zs IS-F,to mes noteikti nosauksim par sporty!:):)

arba 25.jūnijs 2007 23:43
0 0 Atbildēt

Man nav nekāds intereses par ikdienas auto ar 400 zs, ko Rīgas korķos sēdēt un braukšanas priekam man ir otrs auto :)
Pilnpiedziņu gan žēl, ka nepiedāvā Eiropā

arba 25.jūnijs 2007 23:46
0 0 Atbildēt

Patiesībā arī pēc tās pilnpiedziņas nekādas vajadzības nav

nomiks 26.jūnijs 2007 8:40
0 0 Atbildēt

Darba kolēģei ir šāds (2007.gada) auto! Es gan negirbētu teikt, ka šī auto cena ir ļoti draudzīga, jo patiešām labi aprīkots eksemplārs maksā ap 30 000 Ls. Tomēr auto patiešām feins. Par degvielas patēriņu nav melots. Kolēģei sanāk pat nedaudz mazāks patēriņš, bet viņa arī tā mierīgāk brauc. Uz maršrutā Rīga - Ventspils - Rīga ar ātrumu ~110 km/h un ar kruīzkontroli vidējo patēriņu izdodas panākt ap 6,5 l/100 km - neslikti.
Mani arī nedaudz šajā auto kaitina šī pārliekā informēšana - uz displeja rādās paziņojums, ka brauksi rūpīgi un droši (jāuzspiež "I agree"). Neērti ir tas, ka braucot nav iespējams caur displeju uzspiest telefona numuru lai piezvanītu (to var idarīt, tikai mašīnai apstājoties).
jebkurā gadījumā es domāju, ka šis auto ir pelnījis atzīmi, kas nav mazāka par 9, jo šis ir patiešām lielisks auto ar vienu mīnusu - cenu!

elbee 26.jūnijs 2007 10:06
0 0 Atbildēt

cena tomeer ir pluss nevis miinuss. liidziigi apriikoti tieshie konkurenti- 3. seerijas bmw un c klases mersis- ir daargaaki. vairaak konkurentu tam auto nav

nomiks 26.jūnijs 2007 10:32
0 0 Atbildēt

Par 3.sērijas bembi nemāku teikt, bet par C klases MB varu ziņot, ka mersis ir lētāks, jo tieši pirms pāris nedēļām cita darba kolēģe nopirka akurāt jaunu C klases mersi. Tas bija lētāks.
Tomēr mans subjektīvais iespaids ir, ka MB C klase salīdzinājumā ar Lexus IS 250 ir daudz sliktāks pirkums.

arba 26.jūnijs 2007 17:43
0 0 Atbildēt

Bāzes cena ir 22 000 Ls un bāze šim auto jau ir kā ļoti labi nopakots BMW, Audi vai MB
Ja ņemam vērā, ka šim auto jau bāzē nāk 2,5 dzinējs un automāts, ja ņemam lielo ekrānu ar Mark Levinson mūziku, navigāciju, atpakaļskata kameru, henonu tad ir + 5000 Ls

viesis 26.jūnijs 2007 23:43
0 0 Atbildēt

ļoti foršs apraksts un mašīna patiešām laba biju autoizstādē iesēdies iekšā patika tā sportiskaa sajuuta un dizains, nu vienkārši super. Esmu braucis arii ar lexus GS450H arii tas autiņs bija kluss, un man jau liekas ka ja man taads buutu pastaaviigi tad diezgan liela naudiņa buutu jaatdod poličiem, jo leeni pabraukt ar to autiņu ir gruuti, tieši deel taa ka ir super skaņas izolaacija un deel dinamikas un vadaamiibas, jo pie 130-180 braucot liekas normaals aatrums nav sasprindzinaajuma un sajuuta ka tu visu perfekti kontrolee , bet diemzeel fizika ir fizika un bremzeesanas cels pieaug proporcionaali aatruma kvadraatam :( Par tiem paziņojumiem nu laikam jau nedauddz paarspiileeti, bet varbuut tu kaadreiz paliksi dziivs deel taa ka nebuusi noveersis skatienu no cela spaidot telefona numuru monitoraa...

nomiks 27.jūnijs 2007 8:23
0 0 Atbildēt

arba
Nu jā. Varbūt par cenu tev ir taisnība. Kolēģei ir ar max aprīkojumu, izņemot adaptīvo kruīzkontroli. Tomēr viņai jau ar visām milzīgajām atlaidēm cena sanāca ap 30 000 Ls.

nazis 28.jūnijs 2007 10:29
0 0 Atbildēt

Tā pīkstēšana un atgādinājumi ir domāti, lai ražotājs varētu dabūt EURO-4.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti