Tā nu sanācis, ka dzīve man ļauj pārliecināties par labu autiņu esamību : ))
Nemēdzu ilgi ieciklēties uz vienu konkrētu braucamo, arī šamais bija tikai kādam laikam. Bet patīkamam periodam..
Tātad AUDI A6 2,5 TDi V6 (180 zs), 2002. gada modelis, pēc neliela feislifta, ar jauno instrumentu paneli un pats galvenais – ar jauno, pašu niknāko132 kW (180 zs) dīzeļmotoru! Ticiet vai neticiet, taču nopirku Vācijā ar oriģinālajiem 380 000 km noskrējienu, ar gandrīz jaunu motoru un turbīnu (tikai 120 000 km nobrauktu) – viela pārdomām tiem, kas vēl cer nopirkt 10 gadīgu ar 175 000 km : ) Tajā pašā laikā pilnīgi nekas neliecināja ne par vizuālo, ne arī par salona nolietojumu. Izskatījās kā jauns. Acīmredzot, vācietis bija tikai pa bāni frēzējis.
Aprīkojums ļoti patīkams:
• 5 ātrumu TIPTRONIC automātiskā ātrumkārba,
• karbona salona apdare
• automātiskā 2 zonu klimatkontrole,
• 4 elektriskie logu pacēlāji,
• elektriski un apsildāmi spoguļi,
• paštumšojošs salona spogulis,
• paštumšojoši abi atpakaļskata spoguļi,
• elektriski regulējami sēdekļi,
• apsildāmi sēdekļi,
• sēdekļu masāžas funkcijas,
• sporta RECARO sēdekļi,
• kruīzkontrole,
• ar ādu apvilkta multifunkciju stūre,
• 6 x SRS gaisa spilveni,
• AUDI Chorus audiosistēma,
• BOSE subwoofer ar papildus skaļruņu instalāciju,
• navigācijas sistēma,
• oriģinālā NOKIA hands- free sistēma,
• ESP stabilitātes kontrole,
• ASR pretbuksēšanas sistēma,
• ABS pretbloķēšanas sistēma,
• lietie diski R16,
• oriģinālie Xenon lukturi,
• miglas lukturi,
• hromēti jumta reliņi,
• borta kompjūters,
• aizmugurējā loga saules aizkars,
• aizmugurējo sānu logu saules aizkari,
• elkoņa balsts u. c.
Viss, ko gribēju, arī bija. Varētu vēlēties arī ādas salonu, taču arī šis bija ļoti gaumīgs.
Par AUDI varu teikt vien to, ka braukt ar tādu ir bauda. Kopsummā nedaudz iespaidu.
Virsbūve.
Ļoti praktisks auto, ietilpīgs, vietas daudz arī aizmugurē sēdošajiem. Man aktuāls jautājums ir bērna sēdeklītis, ar to nekādu problēmu. Vizuāli autiņš neuzkrītošs, diezgan atturīgs – man patīk arī universālis. Pēc feislifta priekšējā daļa izskatās agresīvāka, sportiskāka.
Salons.
Apdare visaugstākajā līmenī, perfekta skaņas izolācija (viens no būtiskākajiem kritērijiem, kādēļ par autiņu esmu gatavs maksāt vairāk), nekas ne grab, ne čīkst.
Visi slēdži ērti izvietoti, klimata kontrole strādā vienkārši perfekti. Pašam personīgi patiktu tumšā salona koka apdare, taču arī šim nav ne vainas. Kā jau teicu, vietas ļoti daudz un sēdekļi patiešām ērti.
Aprīkojums.
Pats smejos, ka vidēji svērtajam latvietim nepieciešamas ekstras, jo vairāk, jo labāk : )
Priekš manām prasībām bija OK, vienkārši ideāla mūzika (tomēr BOSE ir līmenis), laikam labākais bāzes audio, ko esmu dzirdējis. Principā, neviena cita automarka šajā jomā līdzās nestāv, tas nu fakts. Multifunkciju stūre ir patīkama ekstra, apsildāmi sēdekļi tāpat. Automāts slēdzas perfekti. Ērtības, ērtības : D
Gaitas īpašības.
Spridzeklis! Visiem dīzeļu nīdējiem ieteiktu pamēģināt šo agregātu darbībā, ļoti ticams, ka domas strauji mainīsies. Nereāli ass, atsaucīgs uz gāzes pedāļa piespiešanu jebkuros režīmos, Tiptronic reaģē zibenīgi, bez jebkādiem rāvieniem. Absolūta bauda ar šādu autiņu pārvietoties.
Savai jaudai salīdzinoši ekonomisks, iekļāvos līdz 10 litriem ļoti nesaudzīgā režīmā, uz šosejas ne vairāk par 7 litriem. Tas nav daudz, manuprāt.
Skaņa – tas ir ko vērts. Kā riktīgam V8 dzinējam, vienīgais, kad dīzeli dzird, ir tukšgaita un arī tad tikai aukstam motoram.
Salīdzinoši cieta piekare (sporta amīši), toties izcila vadāmība līkumos un lielos ātrumos. Nu jā, 220 km/h šim aparātam nav nekādu problēmu...
Cena un ekspluatācijas izmaksas.
Dārgs prieks – pats tikko par 12 700 eiro pārdevu, Kasko >500 Ls gadā, zobsiksnu maiņa ap 500 Ls (ar visiem rullīšiem un ūdenssūkni), katrs servisa apmeklējums maksā bargu naudu. Arī zagļu iecienīts ir šis modelis, attiecīgi signalizācijas utt.
Man paveicās to visu neieguldīt, taču jaunajam saimniekam gan tiks prieks par pilnu programmu : )
Ar visu to, tomēr Latvijā šie Audi A6 ir ļoti iecienīti un cilvēki prot novērtēt kvalitāti, par ko vērts maksāt vairāk.
Kopsummā mani iespaidi un ieteikumi citiem:
+ izskats
+ dinamika
+ elastība visos režīmos
+ degvielas patēriņš ļoti adekvāts
+ salona apdare
+ bāzes audiosistēma
+ automāta darbība
- cena
- remontu izmaksas
- apdrošināšanas cipari
- zobsiksnu maiņas nepieciešamība
- Raiser elektriķa prieks par katru reizi, iebraucot pie viņa boksā : )
Tas uz doto brīdi viss. Joprojām uzskatu, ka V6 TDi ir ideāla jaudas un ekonomijas kombinācija, komplektā ar akustisku komfortu. Iesakāma izvēle. Lai visiem veicas!
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Par Audi var fanot tikai cilvēks kas iepriekš braucis ar folksvāgenu........
Kāpēc par ritošo neko nepieminēji , visss tur ir no alumīnija, un visa piekare vismaz divreiz gadā jāmaina kas maksā bargu naudu . Ko var fanot par tiem veciem vācu nobrauktiem autiņiem .........
labs aparāts, vienīgā ķeza ir izmaksas, vismaz nobraukums ir ticams.. :)
Tā jau domāju - tirgo autiņus. Tagad skaidrs, ko nozīmē: "Nepirktu par savu naudu"!
Kā jau agrāk pieminēju, ka, pēdējos 10 gados vācieši ir iemācījušies taisīt smukus auto, bet ne vairāk!
Pazīstu vairākus cilvēkus, kas ir ieciklojušies tieši uz A-6, rezultātā - praktiski katru gadu pārlasa aut. kārbu.
Ja gribi zināt, ko nozīmē klusa mašīna, iekāp kaut vai visu nīstajā Ssang Yong Kyronā.
Laba mūzika - nekad universālā, tikai Lexus LS, vai Infiniti.
super auto ar super dzinēju. Katrā ziņā labāks par nožēlojamajiem japāņiem un korejiešiem, kuri nav cinkoti, un atlikuma vērtība vispār limonāde.
un pisviņuzirgs to alumīnija balstiekārtu - katrā sevis cienošā kaktu kantorī viņas pārdod par +/- sakarīgām naudiņām...
manas domas:
1) kārt kas tavupraat ir spridzeklis? Es par taadu uzskatu audi S4 ar forseetu 300ZS motoru kurš gaaja tiesaam labi. 6 sek-100KM/H
9.7 sek liidz sotakam galiigi nav nekaads dinamikas raadiitaajs, ja agraak braukts ar SDi diizelgolfu tad varbuut liekas ka šis baigi labi iet. Normaala dinamika, kas nesagaadaa diskomfortu pilseetaa un nekas vairaak, nesaku ka suudiigi bet nothing special.
Pateeriņs pa šoseju 7l/100Km nav daudz bet priekš dīzeļa arii nav maz katraa ziņaa BMW 3.0 un mersedes 3.2 cdi PAMATIIGI IELIEK ŠIM DINAMIKAS ZIŅĀ pateeereejot tikpat vai mazaak soļķa.
Salons nu nez smuks tiirs bet absoluuti bezpersonisks kretinee taa tizlaa dreebe, vismaz vareeja buut samta salons.
daudzkaart labaaks buutu 1.9TDI pirkums + čips i ekonomija un + veel ietu tiiri neko, liidzvertiigi sitam te.
Viss kas tiek ietaupiits uz diizleli tiek iegruusts atpakaļ ar uzviju remontos kaa pats raksti, so kaads tolks pirkt 400K-pusmiljonu noskreejušu autiņu ja var atrast benziinieku ar 3-4X mazaaku nsokreejienu, jo resurss ir resurss un tas tomeer pamazaam tiek izsmelts - atsaucas uz visiem autiņa mezgliem.
Labi nevajag te muldēt par to,ka divreiz gadā jāpārlasa ritošā, nav tā! Labi nauda ir jāiegulda,bet vismaz brauc ar komfortu! Pats braucu ar 3.0 kvatru, 2002.g. un priecājos! Tiesa šeit tusējošie kapek pi....i uz šo a/m pusi var neskatīties,nesanāks ietaupīt!
Jāa, nu ļooti ļooti vecs tas auto, veseli 5 gadi :DDD
Nav jau tā, ka fanoju - ar daudziem ir braukts, taču šis modelis un īpaši ar šo motoru atstāj labāko iespaidu. Nekā personiska, bet man patīk.
Par piekari nepiekritīšu, tas ir mīts. Pirmkārt, ja visas detaļas oriģinālās, arī pa mūsu ceļiem kalpos diezgan ilgi. Otrkārt, piekare jau nedaudz citādāka nekā pirmajiem "jaunajiem" A6 modeļiem.
Par automātu - laba lieta, kamēr iet. Ja problēmas, tad RAAP par 550 LVL taisa kapitalku un tās ir atrisinātas :)
Nazi - tagad vismaz saproti manu skepsi par tiem Dacia u. tml. Nu pabraucu ar šādu un uz tādiem pat skatīties negribas ;)
veel kas man liek aizdomaaties:
Kaapeec jauns motors? Vai tad šis tur tik kaadi 260K? Jeb tas par turbiinu, jeb motoraa atkal kaada hirosima bijusi, kaa te ar vienu passatu tepat diskusijaa?
Pis vin zirgs tos dizelus man jau liekas ka problemas vien ar viņiem un piedevaam ne mazas, ja peerk tad man liekas tik jaunu, paaraak daudz jau dzirdeets visaadi pigori, man paziņa ar nopirka A8 2000.g 240K uz šiltes tik laimiigs tik laimiigs, peec meenesa aizbrauc uz servisu tur paska ka noskreejis 480K KM nu i pisec un cilvis nolika 18K jevrikus tas gan bija pirms gada bet nu taapat tad arii pirms 4 meenesi koleegis nopirka mersi nu diizli protams it kaa 2002.g un 85K KM man jau atkal smaidiņš nu labi varbuut peeec meenesa sim aatrumkaste nospraaga 1200lvl nu nez vai ar 100K KM vajadzeeja tai kastei birt nost gan jau bija savus 300K noskreejis. Fig vin zin.
labi zini ka tas ir tiptroniks , ne muljkjutoonjiks ???:D
kas taa par salona apdari? Man nekas dižs peec saaba nešķiet:
1. PLatsmasas panalis - nav ar aadu apvilkts
2. Nav koka apdares.
3. Parasta drebes apdare nav aadas salona.
Quattro nāk tikai ar tiprtonicu,pats tam izgāju cauri, tapēc zinu! Par āda piekritīšu, forši jau ādiņā sēdēt!
Labi zinu, tas ir Tiptronic. Tātad - mazāk problēmu :)
Man jau arī patīk ādas saloni šiem modeļiem, taču ja nebija, tad nebija..
Par tiem noskrējieniem - neviens nemūžam nepateiktu oriģinālo noskrējienu šim konkrētajam aparātam, ne stūre dilusi, ne pedāļi, ne salons apbružāts utt. To zināju tikai es, pieļauju, ka nākamais saimnieks kādu laiku brauks bēdu nezinādams. Man saglabājušies dokumenti no vācu servisa par dzinēja un citu mezglu maiņu 8,5k eiro summā ... :))
Jāņam
Ikdienas lietošanai vispār aizmirstu par benzīna kapsētām jeb īstiem spridzekļiem, kā tu salīdzināji :) Tas nav nepieciešams. Neesmu mērījis sekundes arī šim, izjūtas braukšanai ir superīgas.
Starp citu, nekad neesmu teicis ne vārdu par BMW vai MB - visu cieņu arī tiem.
Ja nu kas, tad cienu 1,9TDi par ekonomiskumu, taču personīgi ļoti nepatīk skaņas pavadījums :) Tādēļ variants par 1,9TDi ar čipu pilnībā atkrīt.
Ar kaadu odeometra raadiijumu paardevi?
Man ir saab 3.0 V6 benziina "kapseeta" nu poh ka vins uz šosejas notiesaa 1-2l/100KM vairaak, toties mociits vins ir vismaz 2x vai 3x mazaak, un kaut kaa nav dzirdets par motora remontiem 8.5K EUR apmeeraa, aarpraats!!!
Vidējam latvietim pieņemams likās ļoti lielais cipars 180tkm... Daudz gan viņi tur Vācijā braucot :p
>>>> Kasinsh , iedomājies kas atkrīt cilvēkam kas nopircis galīgi jaunu auto, nav jādomā cik auto ir nobraucis, nav jālauza galva vai kāds negrib apčakarēt, un vienmēr vari nopirk tieši to ko vēlies, un arī ir kur savu naudiņu ieguldīt - sirds priekā .......
Es tos dīzeļos nekādu komfortu nejūtu , izņemot to ka no rītiem pilna sēta ar ziliem dūmiem, un garažā sāk parādīties kannas ar lēto seļeru , un vienmēr rokas smird pēc seļerkas.......
Pabrauc ar 2,0 l bendzīna motoru ko vēl dzen turbīna , tā gan ir bauda braukt , un arī vari būt vienmēr drošs ka apdzīt paspēsi laikā , kas no drošības viedokļa uz ceļa nav mazsvarīgs faktors.
Es uzskatu, ja grib dīzeli tad tikai jaunu, jo tā ekonomija ko iegūsti uz degvielas rēķina 3X pārsniedz atkal uz remontiem, jo visi viņi TUR ir notrasēti ne pa jokam .....
Un zini, es točno par savu naudu nekad nepirktu vecu piecgadīgu dīzeli kas jau noripojis pusmiljonu, neesmu tik bagāts lai maksātu lielu naudu par vecu preci.
Zināmā mērā - piekrītu. Vienīgi par tiem dūmiem aizmirsti :) Tādu nav vispār. TA mērījums - tikai 0.74 atgāzes.
Fakts, ka ar dīzeļiem tiek braukts un daudz. Pēc tā, ar ko esmu saskāries, secinājums ir elementārs, 99% uzrādītie nobraukumi LV tirgojamajiem autiņiem nav reālie :) Bet galvenais, ka visi tam tic un paši autiņi nobrauc ne vienu vien simtu tūkstoti arī pa Latvijas ceļiem :)
jptvaju, kā te sakakājuši getza īpašnieki un turības absolventi :D
Skanja ka V8-haha???????!!!!! Iesedies un izbrauc tad ar kadu RS6,vai RS6 Plus V8 Biturbo avantu kautvai-sapratisi ko nozime V8 Audi skanja,negribesies pat ieslegt Bose........
Njam...par to V8 skaņu, gan ne īpaši korekti bija bilst! :)
Kad rūc OOOO S5 bangunolufsens klusē ;)
Teikšu godīgi - RS neesmu mēģinājis, taču RESPECT :)
Avensis patika labaak, piedevaam svaigs...