Vēlamies paziņot, ka bez sīkdatnēm mēs nevaram rādīt reklāmas, un, kamēr mums nav maksas versijas, to nevar skatīt, neapstiprinot sīkdatņu izmantošanu minimālajā apjomā.
🍪 Sīkdatņu paziņojums
Mēs izmantojam sīkdatnes, lai uzlabotu jūsu pārlūkošanas pieredzi un analizētu mūsu vietnes datplūsmu. Bez sīkdatnēm vietne nevar darboties pareizi.
Lai iegūtu vairāk informācijas, lūdzu, izlasiet mūsu Privātuma politiku.
Nepieciešamās sīkdatnes
Būtiskas vietnes pareizai darbībai. Nevar tikt atspējotas.
Analītikas sīkdatnes
Palīdz mums saprast, kā apmeklētāji mijiedarbojas ar mūsu vietni.
Toyota corolla liftback 1989 - Lasītāju pieredze par saviem auto - iAuto
Ideāls auto . Nelieli ieguldījumi un viss kārtībā. Salīdzinoši ar jaunas mašīnas ekspluatāciju iztieku pa lēto. Detaļas gan pagrūti dabūt, bet nav neiespējams. Iekabināt arī var kādam krutakam , tikai jāpierod pie autiņa. Ēd 7-8 uz simtu gāzējot, stipri agresīvi. Ko lai saku esmu apmierināts.
Tieši šāds auto (1988.g., 1,3 l, 12 V) bija mans pirmais ārzemju auto pēc VAZ 21011.
Nobraucu ar to 3 gadu laikā apmēram 100 000 km. Corolla visu šo laiku kalpoja nevainojami un lielus finansiālos ieguldījumus neprasīja.
Cik atceros, bija problēma ar ģeneratoru (pārtina spoli par 10 Ls un OK), starteri (remonts kādi 15 Ls). Amortiņus tā arī ne reizi nemainīju. Vienu reizi mainīju bremžu uzlikas un, protams, eļļu un filtrus atbilstoši nepieciešamajam.
Pēdējā gada laikā gan Corolla pakāpeniski sāka parādīties vecuma kaites - rūsēja izpūtējs, pārtrauca darboties signāllampiņa, kas brīdināja par atvērtām durvīm, ieslēgtām gaismām, kā arī nogļukoja ekonomiskās braukšanas indikators (tur ir divu krāsu lampiņas - zaļa - ekonomiska braukšana; oranža - neekonomiska). Arī virsbūvei uz sliekšņiem parādījās korozija.
Diemžēl arī eļļas apetīte šim auto ar laiku pieauga - aptuveni 0,5 l uz 1 000 km.
Cēliens bija ļoti labs, braukša klusa un komfortabla. Arī bagažnieks ir ļoti ietilpīgs.
Katrā ziņā ļoti labs auto, bet domāju ka vairs ne šodien, jo šodien tam jau gandrīz 20 gadi, kas nozīmē to, ka neparedzētas kaites sāks parādīties aizvien biežāk.
bazāra nav, skaists apraxts, lai veicas!
ideots, ko Tu gribi, rakstīšana tikai ar rādītājpirkstu un mazo pirkstu (tie divi, kas pa vidu, pielocīti) tik veikli nesokās, tāpēc tik maz :D
Tieši šāds auto (1988.g., 1,3 l, 12 V) bija mans pirmais ārzemju auto pēc VAZ 21011.
Nobraucu ar to 3 gadu laikā apmēram 100 000 km. Corolla visu šo laiku kalpoja nevainojami un lielus finansiālos ieguldījumus neprasīja.
Cik atceros, bija problēma ar ģeneratoru (pārtina spoli par 10 Ls un OK), starteri (remonts kādi 15 Ls). Amortiņus tā arī ne reizi nemainīju. Vienu reizi mainīju bremžu uzlikas un, protams, eļļu un filtrus atbilstoši nepieciešamajam.
Pēdējā gada laikā gan Corolla pakāpeniski sāka parādīties vecuma kaites - rūsēja izpūtējs, pārtrauca darboties signāllampiņa, kas brīdināja par atvērtām durvīm, ieslēgtām gaismām, kā arī nogļukoja ekonomiskās braukšanas indikators (tur ir divu krāsu lampiņas - zaļa - ekonomiska braukšana; oranža - neekonomiska). Arī virsbūvei uz sliekšņiem parādījās korozija.
Diemžēl arī eļļas apetīte šim auto ar laiku pieauga - aptuveni 0,5 l uz 1 000 km.
Cēliens bija ļoti labs, braukša klusa un komfortabla. Arī bagažnieks ir ļoti ietilpīgs.
Katrā ziņā ļoti labs auto, bet domāju ka vairs ne šodien, jo šodien tam jau gandrīz 20 gadi, kas nozīmē to, ka neparedzētas kaites sāks parādīties aizvien biežāk.
redz, mans komentārs beigās izrādījās izsmeļošāks nekā autora ieliktais peiredzes apraksts :)