Bija iespēja pavizināties ar Chevrolet Epica 2007. gada. Nobraucu aptuveni 500 kilometrus ar ko bija pilnīgi pietiekoši, lai būtu priekšstats par šo mašīnu!
Tātad, dizains- manuprāt, gaumes jautājums, var nepatikt un var arī patikt. Man jau vairāk nepatika, tāds jocīgs, neproporcionāls ar jocīi augstu aizmugurējo bamperi. Dīvaini, priekša iet zemē, bet aizmugurējais bamperis tā pacelts ļoti, kaut kas nav arī optikā, ne šis ne tas.
Salons- pusādas salons ar melnas un hroma krāsas plastmasas apdari. Melns instrumentu panelis, bet ļoti bezgaumīgi izceļas baltie loki ap to, tad būtu viss melns un balti cipari, bet nu šāds tiešam nesmuks. Sēdekļi- normāla izmēra, ērti, bet sintētiskais sietaudums vidū dara savu- svīst mugura viņos. Aizmugurē vietas pietiekami. Vidus konsolē valda neliels bardaks, ar ko it kā varētu sadzīvot līdz brīdim, kamēr negribi kaut ko darīt. Audio sistēmas pogas izsvaidītas pa visu paneli, plus pāris pgas ir tikai uz stūres. Kondicionieris tā kā bez īpašiem iebildumiem, tur viss būtu normāli. Ļoti negatīvs iespaids par audio sistēmas info displeju- saulē tur redzēt nevar nekā, piedevām, nav arī saprotams, kur regulē kontrastu, vismaz instrukcijā neko neatradu. Elektroniskais pulkstenis arī nav saskatāms, totāla nejēdzība. Ļoti izbrīnīja, ka šādā vidējās klases sedanā nav borta datora, lai arī lēta komlektācija, tam tomēr vajadzēja būt?! Vēl viens kārtīgi liels akmens šajā dārziņā ir stūre- regulējas tikai augstumā, dziļums vismaz šai mašīnai ir aizmirsts, ļoti neparocīgi, ja pierasts, ka automašīnām tomēr tāda funkcija ir!!
Gaitas īpašības. 2.0 l common- rail turbo dīzelis ar 4 pakāpju automātu. Šāds motors mašīnai ir pietiekošs, bet nevarētu teikt, ka lidojošs, ir patīkami, ka mašīna pilšētas satiksmē iekļaujas un nekādu problēmu arī paskriet, bet visu brauktprieku drusku izbojā ātrumkārba. Stulbi, ka mercedes motoru apvieno ar daewoo ātrumkārbu : )) tur abiem bija jābūt no mercedes, bet tad laikam arī tā cena būtu atbilstošāka. ja vēl automātiskajā režīmā var braukt, tad ieslēdzot manuālo- pilnīgi garām, pārslēdzas ar kaut kādu 4sec aizturi, jau ielikts pārnesums, bet mašīna vēl rēc un tahometra bultiņa atlec tikai pēc tām dažām sekundēm.
Kopvērtējums- mašīnā, par kādu ne lietu neierunāsies un ko ne salīdzināsi, jūtama korejiešu piegarša. žēl, bet tā nu tas ir, par aptuveni 20k eur tomēr var nopirkt labāk aprīkotu auto ar gaumīgāku dizainu.
+
objektīvi skatoties, šī mašīna neizceļas pilnīgi ne ar ko, jo pa tādu naudu var nopirkt kaut vai hyundai sonata, kura tomēr ir funkcionālāka un komforts diez vai būs sliktāks. =, arī dizaina ziņā hyundai ir nedaudz labāk padevies, protams, 5 gadu garantija arī samērā liels arguments, kāpēc izvēlēties hyundai, nevis šo te!
-
- ātrumkārbas darbība
- sintētiskā sietauduma salons, lai arī pa malām ir āda
- stūres regulēšanas iespējas
- nav bortdatora
- nav klimata kontroles
- pīkstuļu pārpilnība, pīkst viss, kas vien var pīkstēt
- augstais degvielas patēriņš- 13-14l pilsētā
- ne visai gaumīgais dizains, vidējā klasē tomēr jābut kaut kādiem rāmjiem!
es esmu par jaunu automašīnu iegādi, nepatīk man tās vecās vācu grabažas, vēl vairāk besī tie mudaki, kas tos vecos krāmus sapērkas un tad plātās, cik viņi kruti, kaut gan labākajā gadījumā brauc ar 15k vērtu konzervbundžu- šādi cilvēki manās acīs ir absolūti nulles! bet nu, ir jābūt tupam, lai izvēlētos šādu auto, šo varētu pirkt par 13-14k eur, bet ne par vairāk kā 20eurām! Lai arī komforts ir labs, ne sliktāks kā audi, vai kādā mersī un īsti nekas arī negrab, bet tas tomēr nav arguments par šāda auto iegādi!
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
neko nesapratu, Tu noliec vecāko auto braucējus, vai stāsti par to Epicu ?
-------------------------
tupais 12 gadīgas MB kupejas braucējs
Neko jau sliktu negribas teikt par Korejā ražoto Chevroletu-gana plāšs, ērts un lēts! Tomēr, kā atzīst neatkarīgie Krievijas laikraksti, Sonata un KIA(kā viņu tur sauca) ir gaumīgāki un konfortablāk braucami!
Jā! Nez vai tam dīzelim vispār ir kāda saistība ar Mersi! GM ir diezgan liela firma, lai kaut kādu motoru atrastu.
Tad jau labāk pirkt jauno škodu, tur 5 -6 gadi bez bēdām , ja vēl netraucē tā zīme priekšā , un arī cena demokrātiska .......
20 000 EUR par šo auto? Es sākumā domāju, ka tu joko!
Par 20 000 Eur tiešām var izvēlēties daudz labāku auto vismaz no kādiem 10 ļoti labiem auto!
Pareizi tu raksti, ka par 13-14 kEUR vēl var padomāt, bet ne jau par 20 000!
$is ka parasti ir viens no tiem,kur4 pataisno var ripot uz elli,vai no kurienes atstuburejis!:):) Par Chevy varetu nosaukt to ermu vienigi tad,ja vismaz $kibacainie curkas zem vaka butu iemetu4i kadu 200litrigu V8!!!!!!:)
kārtējais ķīnas vai korejas mēsls.......
kuinja:|
2.0 dīzelis un 14l/100km? Vāks.
Man 3.0 dīzelis + automāc, visu dienu pa Rīgu šurpu turpu
stumdoties un sastrēgumos pastāv, līdz bikzem 12l/100km uzkāpa. Un tas bija braukājot tiešām ilgstošā, pretīgā pilsētas režīmā.
Apsveicu!
Tu brauci ar vissliktāk aprīkoto Epicu. Man ir 2007.g Epica un es nesūdzos.
Par taviem pieminētajiem mīnusiem:
- nevis sintētiskā sietauduma salons, lai arī pa malām ir āda, bet pilnīgs ādas salons, mugura nesvīst.
- stūres regulēšanas iespējas IR
- bortdators IR
- klimata kontrole IR
- pīkstuļu pārpilnība, pīkst viss, kas vien var pīkstēt. Pīkst tikai, ja nav piesprādzēta josta un, ja izkāpjot no salona atslēgas ir atstātas aizdedzē.
- augstais degvielas patēriņš- 13-14l pilsētā. Pilsētā nav vairāk par 9-10l.
- ne visai gaumīgais dizains, vidējā klasē tomēr jābut kaut kādiem rāmjiem! Man dizains ļoti patīk. Nav gan tāds, kā Tu pieminēji.
blja tu pats esi totāls zīro, katrs brauc ar ko maks atļauj un tas, ka savs auto ir vislabākais, ir gluži normāla parādība..
Tādad, cik var saprast no raxtītā, tad auto ir labs, bet slikts. Dīvains vērtējums....
Bet attiecībā uz dizainu - gaumes lieta, man ari nepatīk.