Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Lasītāju pieredze par saviem auto

Lexus IS200 2000 Novērtējums: 9
Patreiz grozās cenās 9-15 kEur
Izvēles kritēriji par:
- RWD : )
- salona un exterjera dizains, kvalitāte
- pietiekami prestiža marka, bet nav ierastais bmw vai mercedes
īpashi uzrunāja gaišais ādas salons. apzināti tika meklēts ar automaatu, jo pārvietošanās pamatā pa pilsētu. automāta izvēli ne mirkli nenožēloju. strādā perfekti, pēc RAAP atsauksmēm arī remontā nav manīti, ir ziemas un sport režīms.
vēl no āprīkojuma kruīzs. ko lietoju pat pilseetaa : ) parasti nāk komplektā ar AT. elektriski un sildāmi ķebļi, ļoti ērti.
el spieģeļi, logi, klimats utml jau standartā. ir arii luuka! vajadzība pēc tās gan minimāla.
braukshana ljoti relaksēta klusa un komfortabla. ātruma starpību 90 vai 150 īpashi nejūt. gaita stabila, bet nav cieta. līkumos turas ļoti labi.
ir pamēģināts arii pa grunti. neskatoties uz automātu un paplikām riepām var mīlīgi paslidināt līkumos un viegli savākt.
dinamika pilsētā un pie apdzīšanām pilnīgi pietiekama, bet nekādas speciālas baudas izjūtas nesniedz. ja nu vieniigi R6 dzelzim nedaudz specifiska dziesma kad tuvojas redline.
bet vispār auto nav gonkošanai, var pabraukt ātri, bet neprovacē, drīzāk gribās tā cēli bez iespringuma, braucot pa pilsētu stress toč nav, un nevienam neko nav vajadzības pieraadīt. tālos braucienos nenogurst, nav pat jāstūrē, tik jāpietur stūre, autiš' pats brauc. goda vārds! : )
patēriņš kā jau te no citiem bija minēts 8-12 litri. uzskatu ka normāli prieksh R6 un automāta.
salons negrab, viss aprīkojums strādā teicami, audio skaņa tīri laba, tikai prasās aizmugurē nomainīt tumbas uz jēdzīgākām, oriģinālās var teikt neskan vispār.
Trūkumi:
- lūka, praktiskā nozīme minimāla. brižhiem krakšķ braucot un citreiz nogļučī pretiespiešanas aizsardziiba
- logu un spoguļu vadības panelis vadītāja durvīs. tāds krakšķīgs un ne visai patīkams uz tausti pie lietošanas.
- nav audio vadības uz stūres. šāda aprīkojuma auto tomēr pienāktos.
- stūre nereguleejas dziļumā. ceļi sitas ap stūres konsoli, kaut arī sēdpozīcija saregulēta kā būtu nepieciešams.
- lūst originālais 6CD changer, kas grūti un dārgi remontējams, parasti neremontē, bet ieliek citu changer vai ieeju iPOD, bet tas arī padārgi. manējam gan vēl strādā dzimtais.

nekādi remonti vēl nav veikti. eļļas dzinējā un diff ~55 lvl, pilnā oil maiņa kārbai ~100 lvl, gaisa filtrs 19 lvl.
zobenes maiņa ik pa 150 k, un esot ap 300 lvl
priekšējie lodbalsti ~60 gabalā + darbs. iespējams būs drīz jāmaina. ja iet apkopes amservaa tad ik pa 15k, videeji 100 lvl reize. zinot, kas jādara pa citiem servjiem var protams lētāk.

Kopumā esmu apmierināts, lieku 9,5 jo tas ir apzināti izvēlēts man piemērots modelis, kurš arī izrādījās tāds kā bija gaidīts. Vēl pēc citu atsauksmēm uz plīšanu nav tendēts, un es arī rēķinos, ka ja būs remonti, tad pa lēto tas nebūs.
hacis @ 6.jūlijs 2007 0:00
Visi komentāri
 
MD 6.jūlijs 2007 10:59
0 0 Atbildēt

Šo es arī pirms gada skatījos, tikai sabiedēja patēriņš. PAņēmu dīzeli beigās.

hacis 14.maijs 2008 11:05
0 0 Atbildēt

Pēc gada braukšanas bilance uz apkopēm ir 670 LVL. Eļļas - 2x dzinēja, 1x reduktora, 1x kārbai pilnā maiņa, bremžu kluči, bremžu apkope, zobsiksna, (bremzes un ZS amservā) gaisa filtrs.... tas arī viss. Principā nekas neparedzēts nenotiek, ņem tik un brauc. Braucu katru dienu, pamatā pa pilsētu, kilometrāža gan nav liela. Var teikt ka auto ir uzticams.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti