Nopirku lietotu Peugeot 307. Mazs nobraukums - 60 000 km. Cena 7000 EUR. Pirms pirksanas aizvedu uz autoservisu, veci skatijas, it ka sista neizskatoties un ari diezgan laba stavokli. Pirmo menesi nobraucu un nekadas problemas nepamaniju, ja nu tikai to, ka priekspuse plastmasa loti zema, medz kerties lielaki akmeni vai iesprust uz trotuara malas, ja stavvieta parak talu iebrauc.
Bet kopuma pirmais iespaids loti labs, parsteidzosi ietilpiga masina, salidzinot ar Ausi A4, ar kuru braucu agrak, saja masina var tiesam daudz ko salikt, jo 5 durvis. Vel patikami, ka sedekli loti augstu, forsi viss parredzams (laikam sieviesu ipatniba: )).
Salidzinot ar Audi, protams ir troksnainaka un grabosaka, ka ari atrumu klokis tads ta ka izlodzits, ja Audi ieliekot netisam nepareiza atruma masina uzreiz protesteja un slapa, ka ari atrumi bija skaidri un viegli ieliekami, tad seit man pat ir gadijies, ka aizdomajos un tresaja atruma jau braucu uz 70 km h domadama, ka ir 5 atruma, masina ruc, bet ta ipasi neproteste. Atrumu caurumi nekonkreti, viegli sajaucami. Vel salidzinot ar audi ari stures pastiprinatajs stipri sliktaks. Bet stabilitates zina gan patikami parsteidza, loti stabili turas uz cela, neleka, bedres iznem miksti.
Bet tagad par problemam, pec paris menesu brauksanas saku pamanit, ka tad kad uznemts atrums uz 70 km h un atlaiz gazi, tad motora vai apaksa kaut kas sak baigi vibret un taiit skalaku troksni. Servisa teica, ka jamaina bukses un sarniri, jo motors staigajot, monainiju, bet vibracija joprojam turpinas. Varbut kads var pateikt, kas tas ir, varbut ta francu masinam visam ir un tas nekas traks nav?
Tad otra lieta, ko pamaniju, nestrada stures signals. Aizvedu uz servisu, jo bez signala nevar iziet tehnisko, tur saka, ka iespejams ir izsavis airbags, kas savukart parravis kaut ko un signals nestrada. Bet sataisit vienu pasu signalu nav iespejams, jamaina kaut kada tur kopeja lente uz kuras ir ari pagriezienu raditaji utt. Jauna lente maksa 300 Ls. Kaut ka tomer negribas ticet, ka del viena signala tadas problemas? Varbut kadam ari saja joma ir pieredze un kaut kas iesakams?
Nu vel par problemam runajot, ari labais pagrieziena raditajs medz parlekt uz kreizo pusi, ka jau te vairaki ieprieks rakstijusi, bet tas retu reizi un principa loti netrauce.
Bet kopuma joprojam savu izveli par labu Peugeot 307 neesmu nozelojusi, tiesa gan braucu pagaidam vel tikai 4 menesus.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Tas par to skaņas signālu tā varētu būt.
Ai ai Agnese.... Nu kapec 307... Vai normalu masinu trukst? Toyota, Nissan utt. Nu pirms pirkuma bija gruti komentarus palasit. 307 tacu ir viena no neizdevusakajam Peugeot masinam. Domaju, ka vel servisos pavadisi ne mazums laika. Vel tevi gaida problemas ar ventilatoriem un gultniem. Labi ka originalas detalas parsvara letas. Man bijis tas gods ar daudzam francu masinam braukt, ari ar Peugeot, bet sobrid jau tiesi zinu, ka lietots francu auto man nebus nekad. Renault gan sola parspet Toyotu kvalitate, bet nezinu nezinu... Bet par to vibraciju, man Peugeot ir bijusi laikam lidziga vibracija, bet tur kaut kada plastmasa atieciga bridi pieskaras pie motora un taisija troksni. Pacelot uz pacelaja to nevareja konstatet. Beigas gan atrada. Tavam varbut kaut kas nopietnaks.
Man ir stipra aizdomas, ka konkrētais pežuks ir nevien bijis stipri avarējis (par ko liecina nestrādājošais signāls, ko visdrīzāk arī ir izraisījis izšautais airbags), bet arī noskrējis krietni vairāk par minētajiem 70 tūkstošiem km.
Par to liecina "ļodzīgais" ātrumkloķis, kam pie vainas visdrīzāk ir iznēsājusies kulise (tas gan nav iespējams pie tik maza nobraukuma), gan arī beigtās bukses un šarnīri.
Vienvārdsakot, esi iegrābusies !
Nu 307 peugeotu 2001 gadu gan nevajadzēja ņemt , tevi gaida tikai servisi , būtu labāk iemāksājusi ap 2500 eur pirmo iemaksu un ņēmusi jaunu , nu kaut vai to pašu franču , tu arī naudas ziņā būtu vinējusi , bet tagad tikai maksāsi un maksāsi par to ko cits jau sasitis un nolietojis.
Šitā nebija laba izvēle, bet lai nu kā , lai labi ripo un lai nepietrūkst pacietības un spēka cīnīties ar šito brīnumu .
Gribu uzmundrināt Agnesi. :) Tas ko Nomiks rakstīja, visdrīzāk ir taisnība, bet ja tā paskatās no pozitīvās puses un manas pieredzes ar Paugeot 307, tad ir arī saulaini momenti! Pirmkārt Lauva Auto Tev kā dzimtās mājas paliks. :D regulāri ik mēnesi to apmeklējot, sapazīsies ar visiem tās darbiniekiem, kas īstenībā ir ļoti jauki cilvēciņi, un ar lielisku humora izjūtu! :D citādāk,laikam tur nevar strādāt... ;) Tas, ka kkas apakšā grab, ir nieki! Jo skaļāk mūziku uzgriežot to nedzird, bet ja kas nopietnāks salūzīs...tāpat ik mēnesi brauksi ciemos pie puišiem Lauvas Auto! Pie viena, arī to defektu novērsīs, ja tas izlīdīs. :) Par to kontaktlentu vispār vari nesatraukties! priekš kam Tev to jaunu vajag? Nopērc šrotā pa 30 Ls un miers mājās, tas ir auto. ;) Un pats galvenais, ka Tev patīk, un esi apmierināta ar auto! Un neklausies ko visādi klaviatūrdīdītāji te raksta par štruntīgo modeli! Tev tak nav ar to Peugeotu ne dragreisā jābrauc, ne WRC punkti jāpelna. Lai labi ripo!
nomik- tu laikam esi pimirsis, ka lūzt visas mašīnas, ne jau tikai 307. ir tas lielākais šrots! aizej uz latbemu un paskaties, cik tur placī stāv tā pat gada E39 un E46!?! un tas ir tikai vienā latbemā! tur mašīnas kaudzēm braukā, ne tikai tie divi modeļi, bet arī citi, jaunāki un dārgāki! zinu tik labi, jo katru dienu, neskaitāmas reizeis braucu garām tai latbemai! nevajag te tikai dirst, cik tie bavārieši izturīgi! runājot par nissan, vai toyota?! atradis, ko sievietei piedāvāt, viņām svarīgi ir izskats, a kas uz pieres rakstīts (domāju logo), tas pie... ;)
galnais, ka pašam patīk.. vienīgi saceļās jatājums- ko Tu domāji ar to "protestē", "neprotestē", tā mašīna kaut kādus plakātus pie mājām izkar, ka pa dienu nepareizā robā iemaukts vai kā tur īsti ir? :)
taxi_driver
Bez šaubām, lūzt ikviens auto, bet te ir runa par to, ka pie nobraukuma 70 000 km jau konstatētas nopietnas problēmas. Tāpēc es izteicu minējumu, ka visdrīzāk šis auto ir bijis sists, kā arī odometra rādījums ir ievērojami piekoriģēts.
Protams, pie kāda 130 000 km nobraukuma šādas problēmas 307.pežukam (tāpat kā lielākajai daļai citu marku auto) ir norma.
Pašam ir bijuši 2 Citroeni, kam ar Peugeot ir ļoti daudz kas kopīgs.
Bet pat Picasso, kurš bija ražots 2000.gadā un nobraucis bija 128 t km. šādas problēmas nebija piemeklējušas.
Par C3 vispār nevaru komentēt, jo šobrī tā nobraukums ir knapi 50 000 km.
Tas, ka pārlec pagriezieni, toč liecina, ka kaut kas nav kārtībā ar vadiem! Bet 300LS vadi nemaksā! Vari painteresēties par lietotiem no Lietuvas.
Un pie ātruma patiešām varētu grabēt kāda plastmasa - auto zems - kādreiz atrauta!