Tātad NISSAN QASHQAI-2007. g. ražots(IAUTO nepiedāvā 2007., tāpēc jāliek 2006. ) Dzinējs 1,5 dCi-106ZS. Priekšējā piedziņa, 6 pārnesumu manuālā kārba. Aprīkojums ACENTA. Tiem , kuriem interesē aprīkojums- var apskatīties nissan . lv. vai motorcentrs. lv(tur arī iegādājos). Īsāk sakot varu pateikt , kas nav aprīkojumā:
ādas salons,
elektrobeņķi,
NAVI, TV
priekšējais parkings.
Ar automašīnām neesmu uz JŪS- uzskatu, ka ir diezgan liela pieredze ar tiem lietotajiem lūžņiem , ko līdz šim esmu pircis un priecājies. Kādas 10 mašīnas ir bijušas- kā pēdejās varu nosaukt Omegas B 1994. 2,0 16v benzīns, 1996. 2,5tds un BMW 5. sēr. ( E39) 1997. 2,5tds un 2001. (no M- pack trūka tikai buferi un orģ. balstiekārta) 3,0 benzīns( 231ZS). Tātad kaut kāda saprašana kā mašinai "jāiet" un kā tajā jājūtas - ir.
Apnika naudu grūst dažādos neparedzētos remontos un gaidīt atkal nākošos- īsāk sakot- nācu pie secinājuma , ka pirkšu pilnīgi jaunu auto. Mans sapnis ir un laikam būs BMW X5( jaunais 2007. g modelis), vēl acis metu uz Audi Q7, bet apskatoties cenu bija skaidrs, ka tos man neredzēt kā savas ausis ( neesmu miljonārs kā mūsu nabaga deputātiņi : ): ) ) Vispār runājot par auto kā tādu - gribējās kaut ko augstāku, resp., džipveidīgu, lai normāli var izbraukt mūsu "labi" tīrītos ziemas ceļus, lai var piebraukt pie lielveikala nomales kaut ko nenoraujot no apakšas, lai var normāli piebraukt divreiz gadā pie ezera pa izdangātu ceļu utml.
Pats nezinu kā, bet internetā "uzdūros" QASHQAI modelim. Atklāti runājot, līdz šim japāņi nav interesējuši( vienbrīd bija doma par IMPREZU TURBO)- biju vācu auto fans. Vizuāli iepatīkās. Apskatot cenu lapu un aprīkojuma variantus bija skaidrs- tā ir mana izvēle. Vēl viens iemesls kāpēc izvēlējos QASHQAI ir ekonomiskais 1,5dCi dīzelis. Tagad pēc nobrauktajiem 4700 km varu pateikt , ka kompis rāda vidēji 5,1-5,2l uz 100km(tas ir 30% Rīgas pilsētas režīms un 70% šoseja Rīga - Ventspils) Cik patēriņš ir tikai pilsētā - nezinu, varu minēt ap 6,2 l uz 100km. Braucot 90km/h -4,3-4,5l, bet kādu brīdi "turot" 140km/h ap 5,6-5,8l uz 100km. Tātad ekonomiska mašīnīte- noteikti pateicoties arī 6. pārnesumam. Ekonomiskums apvienots ar labu griezi- ceļ labāk nekā mani iepriekšējie 2,5tds'i OMEGĀ un E39- tajā.
Salons ļoti simpātisks( protams, subjektīvs mans uzskats), nav raksturīgā japāņu cietās plastmasas lētuma, panelis tik tiešām izskatās no bagātīga mīksta materiāla un tāds arī ir. Visas pogas pa rokai , pārdomāti izvietotas. Ir pilnīgi pietiekoša lieluma "bardačoks"(izskatās lielāks nekā ir), ir lielas durvju kabatas , zem elkoņbalsta liela izmēra tilpne, kur var no sievas noslēpt litru šņabi : ): ) . Sēdēšana pie stūres ērta, beņķis ērts, ļoti mīksts - patīkami sēdēt. Aiz manis( mans augums 1,90m) sēdošajiem aizmugurējā sēdeklī vieta atradīsies pietiekami. Bagāžnieka lielums pietiekams, ir speciāla lence ugunsdzēšamā aparāta novietošanai. Mīnuss- nav āķu, kur nostiept elastīgās gumijas saiņu novietošanai.
Auto gaita - paklausīga , mīksta . Sīkbedrainie Latvijas ceļi tiek pārverēti bez īpašas graboņas un asām balstiekārtas svārstībām. Mīnus- lielākas bedres un nelidzenumus ļoti labi dzird salonā - atskan dīvainu "būkšķu"veidā. Izteikti ātri var just akvaplanēšanas robežu- varētu būt jau ap 100 km/h( protams zinu , ka tā var teorētiski var sākties jau pie 60km/h). Iepriekšējiem auto neko tādu nejutu. Tātad lietus laikā - lēnāk par tiltu!
KOPSAVILKUMS
Plusi:
ļoti labs aprīkojums par šo cenu (20900 eiro)
ekonomisks dīzeļmotors
augsts klīrenss- 20 cm
kvalitatīva materiāla ĒRTS salons
liela izmēra atpakaļskata spoguļi
kvalitatīva 6 CD mūzikas iekārta
patīkama vadāmība
labas bremzes
Kasko cena gadā 940 eiro( PAREX)
Mīnusi:
pārvarot dziļākus nelīdzenumus- trokšņaina balstiekārta
"īss" 1. pārnesums
varētu būt mīkstāks aizmugurējais sēdeklis(īpaši "piekasoties")
tā īsti nav kur likt kreiso kāju, arī saliekta tā atduras pie durvju roktura ( pie mana 1,90m auguma- sieva par šo punktu nesūdzas)
bagāzniekā nav āķu priekš elastīgajām saitēm saiņu noturēšanai
tā īsti nav kur nolikt mobīlo telefonu( priekš tā kalpo glāžu turētāji)
jāatmet pīpēšana( ACENTA aprīkojumā nav pelnutrauka- īsti nezinu vai var arī pasūtīt- AUTOBILD rakstīja, ka var), šo punktu varēju rakstīt arī pie plusiem : ): )
Kopējā atzīme 9, man šis auto patīk! 10 nelieku, jo nekas nav ideāls!
Gaidu viedokļus un vērtējumu par šo auto. Visiem- laimīgu ceļu!
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
normāls aparātiņš, tik tā bik jocīgi, ka nav 4x4.. un 2001.gada BMW pieskaitīt pie lūžņiem, labi vēl 94 un 96 gada autiņus, nez, moš trāpījās "labs" eksemplārs un man tas 2.5tds ar ceļ tā, ka biju gaidījis ko vairāk.. bet nu lai jau labi tad ripo!
Tā arī ir,ka 2001.g. auto jau ir nobraukts lūznis-protams, tas ir tikai MANS subjektīvais viedoklis! Pagājuši 6 gadi,gadā normāls eiropietis nobrauc vismaz 50 000km-sareizinām un skaidrs,ka vismaz MINIMĀLI 300 000 km ir aiz muguras...Kas tur tajā mašīnā var būt labs?:):)Protams,ir jau vēl daudz nabaga cilvēciņu,kas tic odometru rādījumiem 10-gadīgajiem autiņiem 140 000-160 000km :):)
4X4 neņēmu ,jo nebūs vajadzības to izmanot,kā arī 1,5dCi piedāvā tikai ar priekšpiedziņu...
50000 tas jau ir diezgan daudz privātam auto, man pats Opel Combo nesanāk vairāk kā 40000, mazā Eirpoas valstiņā kā Holande vai Beļģija utml. pa 30000 gadā vairaak nav nācies redzēt, tā kā ~2001. gadu tie 180-200000 nav neticami, un es ar esmu viens no tiem nabadziņiem, kas noticēja ne tikai odometram, bet arī servis bukam un pārējām pazīmēm kā nenobružāts salons un sauss netekošs motors, joprojām uzskatu, ka 2001.gads ir vēl gana jauns auto, ja nav nojāts, lietots auto ir vnk jāprot atrast :)
Protams,ka gadās arī kāds labs nenobraukts auto...Pašam kādi divi tādi bijuši-maini tik eļļu un riepas- un brauc bez bēdu...Gribēju tik pateikt vienu -arī mani nākamie autiņi būs tikai jauni no salona...:)
ir tikai viens bet jauns autiņš ir aarpraatiigi neizdeviigs pirkums jo veertiiba kriit kaa akmenim.
Pimeers jauns LEXUS GS 300 ar Prezident paketi maksaa 39000 LVL lietots vienu gadu 17000KM sobriid tirgojas labu laiku jau pa tikai 24500 LVL taa kaa ilgi tirgoja gan jau veel cenu nomestu :)
Taatad pa 1 gadu veertiiba nogaazaas par 14500 LVL jeb vairaak kaa 1000LVL meenesii un gandriiz 1000LVL uz katriem 1000KM
un taadu piemeeru ir daudz kad peec 1-2 gadiem aarkaartiigi strauji kriit veertiiba. Taapeec es labaak izveeleetos ~3 gadu vecu ar ~50-60K nobraukumu kad nekas tur veel iipaši neluuzt.
Jā, bet ja ņem operatīvajā, tad jau to vērtības kritumu īpaši nejūt:) Bet, ja cilvēks pēc 5tā BMW šito autiņu sauc par labu, tad tas nozīmē, ka auto patiešām ir ērts, jo 5tais pa manam, ir pat ļoti ērts.
Jānim ! Auto pirku braukšanai un nevis domāšanai un rēķināšanai par tā atlikušās vērtības kritumu. Doma ir braukt garantijas laiku -max 3 gadus un tad atkal ņemt "nullīti"'. Tādejādi ietaupu savus nervus un laiku braukājot pa servisiem ar lietotu auto... Ne velti ar katru gadu Latvijā pieaug jaunu auto pircēju skaits ...Novēlu Tev arī būt to vidū..:):)
autiņam nav ne vainas..... bet par to būkšķi kas rodas par lielāku bedrīti pārripojot... hmmmm....... gruti pateikt....pats braucu ar svaigo škodu fabiju..... un ir tāds pats novērojums.....viens variants varetu but ka radiators taisa to būkšķi...jo tas ir uz tādām kustigām gumijām.......bet nu tāds ir mans minējums......
p.s
galvenais lai labi ripo un nervi veseli.... :)
autoram- manam c4 ir tieši tāda pati roblēma, kaut kas uz asākām tilta savienojuma vietām nodimd, īsti nevar saprast, no kurienes, bet braucot pa kalnciema tiltu, tās asās metāla malas vienkārši sit ārā kaut ko un rada tādu troksni!
par mobilo varu teikt tieši to pašu, c4 arī nav padomājuši par to, ir daudz smuku, mazu kastīšu ar samta paklājiņiem, bet normāla izmēra telefons tur nelien :)))
Jānim- nu, kāda Tev daļa, cik tur tā vērtība nokrītas? pats galvenais pircējam ir tas, ka 100% zinu, kas darīts ar to mašīnu un pēc 60k noskrējiena tieši sākas pirmās piekares [problēmas- gultņi, amortiņi... tas jauniem auto nemaz nemaksā lēti, tā ka, grūti pateitk, vai tas ir dikti izdevīgāk, bez tam, tas arī vairs nav jauns auto!
par to 2001.g bmw- kas tad tas cits ir, ja ne lūznis? visas mašīnas pēc 5-6 gadi, vairāk vai mazāk jau ir pusi nodzīvojušas, pārējos 15gadus viņas kāds lāpa un reāli salāpa divas jaunas :))) neredzu jēgu pirkt vecus e46, vai e39, jo izņemot BMW nekā cita tur arī nav!
Autoram, lai labi ripo un nākamo ņem Pathfinder :)))
nu jaa taa jau ir gribas nulliiti un punkts, normaali, katram savs, nebuus jaunu auto nebuuss citiem ko lietotus pirkt :)
Tikai man ir lielas aizdomas uz to ka jaunu auto pirceeeji pirms tam ir lietojuši ne tos labaakos lietotos auto ne vienmeer bet ļoti bieži taa ir, par to esmu dzirdeejiss milzum daudz viedokļu.
Standart tekssts ir taads eh tam autiņam uz remontiem katru meenesi teereeju 100-200LVL tad napig peerku jaunu jo liizingaa redz tik pat sanaak. BET jopcik nevajag pirkt šrotus vai autiņus kas nav izdevušsies kaa taaadi.
Zinu arii pietiekami daudz piemeeru kad cilviss brauc ar 10 12 pat 15 gadi vecu mašīnu un gadā varbuut 1x vai 2 x kaut kaadu siikumu pietaisa, pie reizes tad kad veic tehnisko apkopi. Piemeeram zinu vienu Toyotas Carinas lietotaaju kas 2 gadi drasee pa lauku ceļiem diezgan neveseliigaa režiimmaa remontos pa 2 gadi izgaajuši 150LS starteris nobeidzaas un amiits bija jaamaina deel pasa vainas ka nebija kaut kaadi putekļsargi uzpaseeti laikam, taapat zinu vienu Saab 9-5 lietotaaju kurš 3 gadi drasee mainot eļļas un lejot benziinu, un tas taapeec ka autiņs tika nopirkts premium staavoklii, visu laiku sekots liidzi tehniskajam staavoklim, un nav speciaali lauzts.
Neko nesaku ka nevajag pirkt jaunu ja gribaas peerc un braukaa laimiigi. bet jebkuraa gadiijumaa parasti man smiinu izsauc 2 argumenti.
1. ka tas ir finansiaali izdeviigaak, un ka remonteejot vecaaku auto ikmeeneša aizdevumi ir liidzveertiigi jauna liizinga maksaajumam vot tas ir bulshit. Ja luuzni nopeerk tad taa arii buus. Visaadi citaadi ja gribaas pašu jaunaako, un gribaas 100% paarlieciibu ka neviens lieks neparedzeets lats nebuus jaatdod autiņam tad var pirkt jaunu, bet tas nekas nebuus izdeviigi finasilaalaa ziņā.
bet konkreeti par šo aparataau man ir taas labaakaas domas ļoti ekonomisks un ar palielu kliirensu, aarkaartiigi reti ir taadas kombinaacijas :) un veel par pieņemamu cenu.
un veel pagaidi kaadi 3 gadi un audi Q7 un jaunaiss X5 maksaas tik pat cik šitas te Nissans jauns :)
pērkot kaut kādā operatīvajā, procentos sanāk pārmaksāt arī vēl viena tāda paša vērtību.. plus-mīnuss, protams :)
Autors malacis. Man prieks ka Latvijā ir arvien vairāk ar galvu domājošu cilvēku.
Viņš šo auto paņēma pa 21tk eiro, pēc 3gadiem jeb 100tk nobraukšanas pārdos pa 12-14tk eiro-resp.7-9 tk eiro+ieekonomētā nauda uz remontiem un degvielas patēŗiņu kopsummā viennozīmīgi atmaksāsies.
Savukārt tam utopistam kurš te saka ka labēk ņem 3 gadīgu mašīnu ar 60tk nobraukumu, es gribētu teikt-pamosties, tu esi jau pieaudzis cilvēks(ja jau tiesības ir)bet vēl joprojāt pasakām tici.
seatbelt- man piem ir 4.9%, otrs autiņš tur nu nekādi nesanāk!
Jānis- nu tu tā gudri runā par 15gadus veciem autiņiem, nezinu nevienu paziņu, kurš brauktu ar tik vecu autiņu un neko neremontētu, visu laiku kaut kādi sīkumi jāpietaisa, vienīgi, vai ir jēga, parasti nobrauc un pērk jaunu, jo tur vairs nav ko labot, a ja tev saka ka nelabo, tad mānās, jo fiziski autiņš nolietojas, jebkurš un jo vecāks, jo vairāk kas nolietojas! man pašam ir bijusi un ir tikai vina personīgā mašīna, tā pati jauna, jo kaut kādu vecu golf III es točna negribu, kaut vai neglītā izskata pēc... bez tam, man ir arī svarīgi pasīvā drošība, jo latvijā debilo pietiek, kuri var uztesties tev virsū!!! 15 gadus vecss autiņš šajā ziņā atpaliek no jebkura jauna kompaktnieka, lai kādas klases autiņš tas būtu!
>>> malacis autor ka nopirki jaunu auto , es tikai par to , arī es kādu laiciņu braucu ar jauno škodu TFSI , arī man piegriezās to veco autiņu nesamērīgā naudas tērēšana, labāk to pašu naudu maksāju par jaunu, un priekš kam ir domāta nauda ko pelnam ?, lai cilvēkam radītu prieku , nevis lai domātu atkal par servisa apmeklējumu savam vecajam dzelzim.....
Man tavam autiņam zini kas nepatīk , tā mazā jauda , mani tas galīgi neapmierina , domāju ka tur no dinamikas nav ne smakas, pārējais ir labais ...... un pērkot jaunu autiņu , es nekad nedomāju par ekonomiskumu, galvenais lai būtu bauda braukt , un ir kur iemīt , ja kādreiz vajag .. :))
Kā man patīk šeit tie komentāri no tiem cilviņiem kas ir gatavi par santīmu uti dzīt uz Rīgu , un katru vakaru pārskaita makā naudu ko ietaupījuši pa dienu , ja arī ko zaudē pērkot jaunu autiņu tad tikai iepriekšējo veco šrotinieku ko kāds resnais vācietis bija piemīzis sēdekļus alu dzerot :))))
Lai tev labi ripo un kalpo !!!!
>>>> par pīpēšanu mašīnā , to gan nevajadzētu , arī man piepītēja vietā ir probka priekšā , nekas smirdīgāks nevar būt par piesmēķētu mašīnas salonu, fuj ::)))))
Shis autinjsh ar bij sarksta,ko gribeeju pirkt...bet nopirku citu, arii no salona.
pirku jaunu tapeec,ka tieshi taapat apnika cakareeties ar negaidiitajaam,veco auto likstaam.
pastaastiisu,kapeec izveele krita uz citu,nevis uz nissanu
- man vajadzeeja ap 150zs
- nebij mp3
- apdare likaas loti leeta un suudiiga
- ja njem sitaadu tad 4x4 - citaadi neredzu jeegu vinju pirkt
- liidzato cena. (pieskaitam vel paaris t eiro)
- peec konsultaacijaam ar pazistamu nissan servisa meistaru (sis ir jauns modelis,tapeec var uzrasties visaadi nezinaami kasjaki)
Paldies par labajiem vēlējumiem!
Vēl par ekonomiskumu un jaudu... Laikam ir pagājis jaunības dullums un īpaši lopi zem motorpārsega vairs neprasās...Pats par sevi saprotams ,ka 1,5dCi neiet kā mans iepriekšējais E39 ar 231ZS...:) Dotā brīdī Nissans cēliena ziņā mani PILNĪBĀ apmierina un ja vēl parēķina, ka 100 km ceļu var veikt pat zem Ls 3,tad vispār cepuri nost...Salīdzinājumam- E39-ais ar 3,0 benzīnu un 231 lopu prasīja ap Ls7...
ESam! Neesi tik noslēpumains atklāj sava iegādātā auto marku! :):):)
Ļoti interesanti komentāri :)
Piederu pie tiem, kuri savulaik ir atļāvušies sev jaunu mašīnu, no salona. Gadu nobraucu ar savu Toyota Avensis un sapratu, ka tie ne-premium klases braucamie nekādi nesagādā tādu braukšanas baudu kā kaut vai tie paši 3-5 gadīgie AUDI, BMW utml. Tipa, lūžņi (kā te dažs labs raksta). Jaunu premium klases braucamo nevaru pacelt, tādēļ palieku pie tiem pašiem mazlietotajiem vai pat lietotajiem. Sajūtas ir patīkamākas nekā jaunā pastmasas gabalā, ļoti lūdzu piedodiet par šādu izteikumu :))
Ir gadījies ieguldīt prāvas summas lietotajā mašīnā, citas turpretī bijušas pat ļoti saudzīgas ģimenes budžetam, mans viedoklis ir tāds - katrs pērk mašīnu atbilstoši savām iespējām. Ja vari atļauties jaunu un labu, super! Esi vienkārši veiksmīgs cilvēks!
Kas attiecas uz šo Nissan - īpatnējs, taču nekāda vaina. Protams, nepieņemami liekas 4x4 trūkums. Bet citādi - pat ļoti OK :)
honda
to XXX
Par tiem lopiem zem motora varētu tev arī piekrist un tevi saprast, jo kur tad aizskriesi ātrāk par tiem jaudīgajiem , pēc pāris 10 km mēs kautkur arī satiekamies pilsētā pie pirmā luksofora kam deg sarkanā gaisma ....... nu kā teikt katrs rēķina benzīna patēriņu pēc sava maku biezuma ...., jo ja latu netaupīsi pie pusmiljona netiksi ::)))
Manējā škoda tērē ja brauc pa bāni ar kruizu uz 100 km/h tikai 7,3 l, bet ja liek smagi strādāt turbīnai tad paņem visus 15l/ 100 ......
Bet tava izvēle ir tava izvēle un es pret to RESPECT ::))))
Labs komentārs, Kasinsh!
Tieši tā- katrs pērk auto savu iespēju robežās!
P.s.
Kur Latvijā nepieciešams izmantot 4x4? :):)
>>>>>>>>>> Kasinsh , tu jau noteikti tādu Nissan atkal par savu naudu nepirktu, arī tevi var saprast , jo tev jau nav izvēles , bet autiņu ,un labu jau gribas , tad kas tev atliek ...............
Un par veiksmīgiem cilvēkiem gan pareizi pateici , par to tiešām arī man prieks :))
4 X 4 vajag zemniekam kas dzīvo dziļi laukos , bet pilsētā , smiekli nāk skatoties uz tiem, kas pa Rīgu braukā ar tādiem džipiem , un ja viņam paprasi kam tev vajag 4x4, tad atbilde ir : a ja nu kādreiz ievajagās ::))))
Guntim! Trāpīts desmitniekā!!!:):)
Šim Nissanam galvenais ir klīrens nevis 4x4 piedziņa. Klīrens -lai aizmirstu par tām nolādētajām ceļu apmalēm un zāli, kas glaužas gar mašīnas vēderu, kad pilsētnieks izbrauc uz laukiem pacopēt! Manā izpratnē 4x4 ir lieks potenciālais papildizdevumu avots tehnisku problēmu gadījumā, tikai sarežģī mašīnas uzbūvi.
Nekrāsoti bamperi - arī pluss, jo nav jādreb par katru švīku un jāskrien pārkrāsot pēc KASKO.
Dobji grūdieni pa piekari uz bedrēm - slikti, bet neko nepadarīsi, jo tā nav džipa piekare, bet konkrētajam modelim adaptēta Renault Laguna 2008 piekare.
Zemāka cena par džipveidīgu radījumu salīdzinājumā ar piemēram RAV4. Katram ir sava cena un par to ir jāmaksā ar komfortu.
Es braucu ar saab 9-5 3.0V6 benziins/gaaze un domaaju ka mašīnai ir jaasniedz arii braukšanas ne tikai paarvietošanaas prieks, ideaali ja dinamika ir zem 8sek-100KM/H, bet tas taa kaads kuram raksturs vienam prieku sagaadaa apskatiit staoila benziintankaa kaarteejaa uzpildee ieatupiitos LVL un tas ka autiņā neviens iepriekš nav seedeejis, man atkal tas ka autiņs kaartiigi iet ar smuku V6 motora skaņu, ekspluataacijas izmkasa ir tuvu diizeļa izmaksaam pa šoseju 9l/100KM braucot vienmeriigi uz 90 kas arii ir ap 3LVL/100KM Servisu peedeejo 2 gadu laikaa esmu apmeekleejis 4x un kopaa atdevis 250LVL ar visaam apkopeem eļļām utt nobraucis 30K KM
Par 4x4 un džipiem nu vot es nesaprotu kam taadi ir vajadziigi? Nesaprotu un viss jo pašam ir gadiijies braukt ar ne tikai pa aasfaltu esmu nobraucis ar saabu no asfalta un dažreiz ar braucis pa meža ceļiem paari purvam un nekas izbraucu leeni mieriigi protms bija jaaskataas jaauzmanaas, bet nekas, pie visiem ezeriem esmu piebraucis ziemaa ar pa piesnigušiem lauku ceļiem ir braukts un izbraukts, pilseetaa apmales nekad nav trauceejušas, Džips man liekas ir vajadziigs zemniekam medniekam nu nezinu taadiem kam bieži pa mežiem jaabraukaa.
Tiem ,kas par tiem džipiņiem taa uztraucaas -vienkarši latviešu skaudiiba(pasham ar varbuut bikiņ:)),jo pashi nevar at-ļau-ties:)))
labs apraksts.
par 4x4. 4x4, tā ir drošība, kura noderētu, lai savāktu un noturētu uz ceļa šo paaugstināto klīrensu / būdu - smagumcentru.
akcents uz caurgājamību ir džipiem, bet ne obligāti krosoveriem, pie kuriem varētu pieskaitīt šo eksemplāru.
Izskatās, ka Nissan-Qashqai ir ārkārtīgi patīkams auto. Pārsteidz tā ekonomiskums - dīzeļdegvielas patēriņš nemaz nav lielāks kā manai Opel-Merivai 1,3 CDTI, ar kuru tagad nobraukti 24168 km. Es labprāt pirktu Nissan-Qashqai 1,5 dCi pieticīgākajā komplektācijā par 13500 latu - tā nudien ir laba cena tik agresīva paskata auto.
Jautājums autoram - cik apgriezieni motoram ir pie 90 km/h ?
fans atkal izceļās ar saviem tekstiem :-D tas ir psec tavus tekstus vareetu paziit pat ja nebuutu tava nika augšā.
>>>> par džipiem runājot , ka nevar atļauties , un kā vēl var atļauties , bet nafig tāds monstrs vispār ir vajadzīgs ja braukšana iznāk tikai pa pilsētu , to es nesaprotu ..............
Bet par drošu braukšanu ar 4 x 4 nepiekrītu , braucu jau gadus 20 un bez to 4 X 4 , un visa drošība ir galvā nevis tajā dzelzī ...........
Gunti!
Tev varbūt arī nepatīk tā auto mazā jauda, bet man liekas ka uz to auto 106Zs moderna dīzeļa dzinēja pietiek atliektiem galiem lai pārvietotos pa Latvijas ceļiem.
Pats spriežu pēc sevis-man 90Zs vidējās klases auto ar 20 gadu vecumu-jaudas pietiek lai normāli(neiet runa par lidošanu) tiktu garām visām furēm,busiem,un lēni rbaucošiem vuiegliem pat uz noslogotākajām Latvijas šosejām. Un nav vajadzības pat mest 4 ātrumā-ņem un apdzen,pat pie apstākļa ka manam benzīnniekam griezes moments pie attiecīgiem apgriezieniem būs zemāks kā līdzīgam dīzeļdzinējam.
Pirkt vidēja izmēra auto ar vairāk kā 150Zs manuprāt ir totālākā bezjēdzība.
Latvijās tos 200-300 ZS reāli nav kur likt neapdraudot citus cilvēkus.
to Eksperts
Atkal domas dalās , ja brauc tā kā tu domā tad protams ka 106 Zs pietiek tev , bet ir arī citi braukšanas stili kas nebūt nav nedroši tādiem braucējiem kā tu, man piemēram patīk auto kuram ir 200 Zs un vēl ar turbo , un kur lidot un kad lidot lai paliek manā ziņā ...
Bet par bezjēdzību pērkot auto kam vairāk par 150 Zs runājot, tur nu gan tu šauj pār strīpu, es piemēram uz ceļa jūtos ļoti droši apdzenot lielās fūres un zinu droši kad tikšu garām laikā un nepatraucēšu tevi kas brauks man pretī lai nenotiktu nevajadzīga sadursme, ko nevarētu teikt , par pretēju situāciju ar tevīm kas brauktu man pretīm ar tiem 90 Zs ....
Lieki zirgi nekad nav par daudz, ja vien tas neapdraud degvielas patēriņu!
Kas attiecas uz konkrēto auto, tad tik vieglai konstrukcijai nemaz nevajag ne 4x4, ne 200Zs. Ja neķeras vēders, tad ar dīzelīti, lēnā garā, ar priekšējo piedziņu, var izbraukt apsolūti visur. Nau jau BMW lai aizķertos aiz karta s-da, pat aiz saujas sniega!
Un, par to agresivitāti, it kā tas nosaukums apzīmē kaut kādu klejotāju cilti, bet man kaut kā asociējas ar mīlīgu kaķēnu, kas arī dažreiz var paskrāpēties, vismaz pret zemi. Nav jau arī nekas ārprāta liels - pēc lieluma 5 GOLF, apdare ar līdzīga - gaumīga un "plasmasīga", kā visiem budzeta klases autiņiem, lai viegli būtu pārstrādāt.
Daudzi sūdzas bar tiem "būkšķiem" ritošajā - tie ir katrā jaunā mašīnā - iestrādāsies amartiņi un gumijas bukses, paliks mīkstāka un klusāka gaita, tā kā nav par ko uztraukties!
Ir arī civēki kuriem galvā loģika strādā , ar tādiem nekad nebūs problēmas uz ceļiem , kaut arī viņa rumakā gaudo visi 300 Zs, bet tie ar vecim štrotiniekiem kam zili dūmu veļas ārā no izpūtēja, un kas ar pēdējiem spēkiem var izspiest 85 km/h , tur gad acis jātur vaļā visiem pārējiem satiksmes dalībniekiem ..........
Jāni.
Tu vari piekrist, vai nepiekrist par 4X4 drošības pārākumu pār vienass piedziņu. bet tā ir vienkārša patiesība.
4x4 pārākums pār priekšpiedziņu - kopumā 2 nedēļas gadā, ber pār pakaļējo - varbūt 2 mēneši. Pārējā laikā 4x4 varētu būt kā traucēklis!
Es nopirku lietotu (Maserati Quattroprte) auto 98.g., un tagat ir nobraukts ap 140 000km (orginals nobraukums)., un nekas neplist un viss ir kartiba, alumina virsbuve (loti kvalitativs auto) ir orginali, kvaliativi, letak neka jauns auto un ir javeic tikai nepieciesamas parbaudes, ka jaunam auto...... vel naw bijusi nekadi remonti........ praktiskajam latvietim, kas pa 5.gadi nobrauc 250-300 000km ir nepeciesams Dacia Logan, kas ir viekrs auto ar ko tikai kapa pa celo:)
Novēlota atbilde VWFANAM:
Braucot ar 6. pārnesumu motora apgriezieni sekojoši- pie :
90 km/h - 1800
120 km/h-2500
140 km/h-2900
Atbalstu šo autiņu! Pirmām kārtām, ka jauns.
Man ari iepatikušās jaunas mašīnas, vismaz zinu ka no rīta pieleks:)
Man ari pēdējos trijos gados ir tikai jaunas mašīnas tagad škoda octavia RS dīzelis, un iepriekšējā Jetta dīzelis.
Ar lietotu autiņu nevar salīdzināt, kur nu vēl ar patriektu BMW kuram ritošais un eletrība var iedzīt izmisumā.
Arī iepirku 1.5 dīzeli. Ilgi svārstījos starp 2.0 4x4 vai 1.5 ar priekšas piedziņu. Auto atbilst savai cenai un esmu apmierināts. Jauns ir jauns. Daudz braucu pa pilsētu tādēļ patēriņš 6.1 pie nobrauktiekm 4000.
Varbūt kāds ir Latvijā sastapies ar vēja deflektoriem sānu logiem. Ja ir info - lūdzu padalieties ar labo vēsti.
Jau kāds laiciņš pabraukts. Vidējais patēriņš 6.3 braucot 50% pa Rīgu, bet trasē 140-160. Aizskrienot līdz Vāczemei ļāvu auto paripot - attiecīgi arī degvielas patēriņš pieauga. Mitrā un aukstā laikā svīst logi. Pirmo reizi braucot lietainā laikā skatījos vai nav izgāzies kāds stikls - skaņa diezgan stipra salonā. Lietainā laikā bez vēja deflektoriem nav ko domāt - lietus līst iekšā ja mazliet atver logu. Priekšējo stiklu apmazgātāji ir "bedrē" un ja to kārtīgi neiztīra tie nešpricē uz loga. Aizmugures amortizatori pēc pirmās apkopes nomainīti - esot tāda kaite. Braukt var un jauns auto ir un paliek jauns. Iesēsties nav tik ērti kā Honda FRV, stikla jumta vietā labāk gribētos vienkārši jumta lūku. Klimatkontrole liekas darbojas diezgan aptuveni, kaut gan iespējams pieregulēt līdz pusgrādam. Izvēlējos dēļ klirensa.