Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Lasītāju pieredze par saviem auto

Subaru Legacy 1995 Novērtējums: 9

Universālis, dzinējs 2.2, manuāla kārba, aprīkojums GX - 15 collu vieglmetāla diski, spoilers, lūka, lukturu skalotāji, sēdekļu un spoguļu apsilde, sēdekļu augstuma regulēšana, 4 elektrisie logi, ABS.
Nopirku šo auto pirms 2 gadiem par 3700 eiro un nobraucu 40 tūkst. km. Auto tika tiko atvests no Vācijas. Šo auto iegādājos apzināti. Pirms tam man bija Alfa Romeo un VW Passat un nolēmu iegādāties Audi A4 Quattro. Izlasīju dažādos Latvijas un Krievijas aprakstos un forumos, ka Audi A4 ir neizturīga piekare, tad sāku vākt informāciju par Subaru Legacy. 2.0 dzinējs itkā ir par vārgu , bet 2.5 dzinējs itkā var pārkarst, tad nekas cits neatlika kā cītīgi gaidīt un meklēt auto ar 2.2 dzinēju ar 128 Zs. Gaidīju 3 mēnešus, kad parādījās Reklamā. lv.
Kopš pirkšanas saklausīju kārbā dūcoņu, Kemi servisā teica, ka tas ir raksturīgs visiem Subaru, nomainīja kārbai un motoram eļļu par 65 Ls, bet dīvainā skaņa neizzuda. Serviss Slokas ielā 52(blakus "Karāts auto") nomainīja kārbai gultņus - 6 gultņi+eļļa+darbs=330 Ls(darbs 110 Ls) un dūcoņa pazuda.
Pārējie remontdarbi:
Visi bremžu kluchi Ferodo(priekšā "zaļie", aimugurē "sarkanie")
Pusass iekšējais piļniks+darbs=19 Ls.
Bija iestrēgusi aizdedzes atslēga slēdzenē dēļ nodilušās atslēgas. Aisdedzes atslēgas slēdzenes remonts=25 Ls.
Aizmugurējā reduktora eļļas maiņa 15 Ls.
Sadales siksnas maiņa+2 rulīši+darbs=108 Ls.
Lielā salā sāka tecēt aizmugurējie amortizatori Kyb. Nomainīju pret aizmugurējiem amortizātoriem Koni Sport=170 Ls.
Dzinēja vāku blīves=6 Ls.
Akumulators Bosh Asian Silver=60 Ls.
Sāka krakšķēt pusass iekšējā granāta(priekšējam tiltam). Diemžēl veikalos varēja dabūt tikai ārējās granātas, pasūtīju caur Arēna Motors: Oriģinālā pusass ar granātām 200Ls+darbs 20 Ls.
Lodbalsts(16 Ls) un riteņa gūltnis(32 Ls)+darbs 20 Ls.
Aizmugure šim auto bija nedaudz nosēdusies. Oriģinālās gumijas virs atsperēm=50 Ls.
2 garenstieņa bukses 10 Ls/gab.
Savirzes regulēšana 20 Ls.
Sāka kust plastmasa ap kontakiem un pārdeg Philips tuvās gaismas lampiņa.
Bija pārlūzis 1 Ferodo bremžu klucis, pārējie arī jau nodiluši. Otrā visu bremžu kluchu maiņa pret TRW Lucas=40 Ls.
2 stabilizatora vidjās bukses=5 Ls.
No motora un ātrumkārbas nedaudz sūcās eļļa. Tek benzīns no benzīna uzpildes caurules. Bagāžnieka durvju roktura defekts dēļ lielās rūsas šajā vietā.

Tika uzstādīta klasiskā gāzes iekārta ar kompi par 300 Ls.
Jaunas zimas riepas Goodyear UG 7 par 220 Ls.

Ņemot vērā to, ka ar šo auto jau nobraucu krietni vairāk par 2 iepriekšējiem auto, tad servisa izmaksas nav lielas. Ar iepriekšējiem auto bija ļoti bieži jāgriežas servisā uz 10000 km. Bet šis auto nebaidās Latvijas ceļus un bedrainos pagalmus. Bezceļos ar šo auto nav ieteicams doties, jo smagos apstākļos stipri dilst sajūgs. Auto ir ļoti stabīls un prognozējams līkumos gan pa asvaltu gan pa grunti. Pa sniegu līkumā pārāk ilgi slīd priekša līdz sāk slīdēt aizmugure(ar bezradžu riepām). Dzinējs nav īpaši dinamisks līdz pat 3000 rpm. Virs 3000 rpm krietni pieaug degvielas patēriņš. Piektais pārnesums ir pārāk īss - pie 115 km/h ir 3000 rpm. Gāzes patēriņš ārpus pilsētas 10 l/100 km, bet pilsētā ap 13 l/100 km, ziemā par 2 litriem vairāk. Konkrētajam auto diemžēl nav kondicioniera, bet citiem Lagacy GX ir. Priekšjie sēdekļi nav īpaši ērti un nogurdina lielos attālumos, bet toties ar labu sānu atbalstu.
Esmu ļoti apmierināts ar šo auto, domāju, ka braukšu ar to vēl dažus gadus bez lieliem ieguldījumiem izņemot sajūgu : )

Pozitīvie:
pilnpiedziņa
labas gaitas īpašības
izturīga piekare
izturīgs dzinējs
dizains
labs aprīkojums
reti servisa apmeklējumi
lētas un kvalitatīvas Vācu neoriģinālās rezerves daļas

Negatīvie:
nedaudz grab salons
slikta skaņas izolācija
neergonomiski sēdekļi
paliels degvielas patēriņs
dārgas oriģinālās rezerves daļas









 
subaaris @ 27.jūlijs 2007 0:00
Visi komentāri
 
seatbelt 28.jūlijs 2007 11:28
0 0 Atbildēt

gultnis rakastās ar īso "u" un stabils ar īso "i", bet diezgan daudz ir ieguldīts tai auto..

Pluto 28.jūlijs 2007 12:22
0 0 Atbildēt

Pasham ir vecais Subariks Legacy 1.8 arī uz gāzes, bet man ēd 12L uz 100km vismaz, varbūt tapēc ka karst aizmugurējais reduktors? Es pie vinja roku nevaru noturēt, kā jābūt nezinu. Man ar vispār līdzīgi defekti man ar pusass būs jāmaina, stūres reikā lufte parādijās, bet piekare negrab un ir izturīga. Braukshu pēdējo gadu, jo korozija iet savu gājienu.

xxx 28.jūlijs 2007 17:14
0 0 Atbildēt

Saskaitīju,ka kopējie NEPAREDZĒTIE remonti sastādījuši virs Ls 1000( neietvēru dabiskas lietas kā eļļas,riepas klučus)...Manuprāt ,ka nedaudz izmaksām vajadzētu but mazākām uz 40 000 km,lai šo pirkumu uzskatītu par veiksmīgu... No otras puses tagad it kā "viss" būtu saremontēts un atliek tikai gaidīt atkal nākošo servisa apmeklējumu...:),kā arī sākumcena 3700eiro SUBARU pilnpiedziņas autiņam ir visnotaļ pieņemama( ja,būtu bijis kondicionieris,tad vispār ok!). Ceru ,ka servisa meistari tik ātri nebūs jāredz ...:) Lai labi ripo! Izvēle laba!

paps 28.jūlijs 2007 18:53
0 0 Atbildēt

Šitādus auto tikai var uzturēt tādi cilvēki kas neko nesaprot no naudas ieguldīšanu konkrētajā lietā , vai atkal galīgie Subaru fanātiķi, kam nauda neko nenozīmē .....

Kā var patikt tā tērēties pat autiņu ko kāds jau sen ir norakstījis , un kāda tur var būt laba izvēle , tur nekas nekad vairs labi neripos ......!

subaaris 28.jūlijs 2007 20:03
0 0 Atbildēt

Domāju,ka vēl 40 tūkstošus noripos bez naudas tēriņiem ritošajai daļai. Nobraukums spidometrā ir 215 000 km.

onkuls 28.jūlijs 2007 21:01
0 0 Atbildēt

Šitiem tak resurss ierobežots!

msh 30.jūlijs 2007 1:29
0 0 Atbildēt

3k rpm pie 115 kmph vēl nav īss - mazda mx-3 1.6 DOHC nemotors pie tāda ātruma uz 3,5k rpm griežas :D

bralitis 30.jūlijs 2007 9:22
0 0 Atbildēt

Nē un nē vecām mašinām, tāds ir mans secinājums, ieguldītā nauda, patērētais laiks , - GEMOROJS

nazis 30.jūlijs 2007 14:28
0 0 Atbildēt

1000 LS divos gados - tik dārgs auto man vēl nav gadījies!

Kasinsh 30.jūlijs 2007 16:37
0 0 Atbildēt

Uzturēšana... Ārprāc :) Fantātiķis!

Edvin 30.jūlijs 2007 16:38
0 0 Atbildēt

Ko var ņemties visādi kapeikpi....s, ja, kaut kas nolūzt, nomaina un brauc tālāk, ja nevar atļauties, tad vai nu jāpērk cits(lētāks apkopēs autiņš) vai jābrauc ar sabiedrisko, savādāk nopērk ah.... autiņu līzingā un braukā kā 90 gadīgs mācītājs

trakaissuns 30.jūlijs 2007 18:48
0 0 Atbildēt

Lieli izdevumi, prieks 40k nobraukuma;o( Izklausaas peec meganobraukuma... (gultnji, granaata, nodilusi atsleega)... Lai nu veicas, un vairs nekas nav jaamaina naakamajos 40k, tad buus reasonablas izmaxas...

jaa, un veel, prieksh kam Tev 4wd, ja netaisies un "nav ieteicams" doties bezceljos???? (nu labi, nav jau bezcelju auto, bet funkcionalitaate shim auto eniivei ir sliktaaki celji etc.)

subaaris 3.augusts 2007 20:25
0 0 Atbildēt

Pilnpiedziņa man ir nepieciešama,lai ziemā droši brauktu pa sasnigušiem ceļiem nesamazinot braukšanas ātrumu(ap 100 km/h) un mazliet izklaidei pa Brīvkalnu trasi. Latvijā ir tādi ceļi,kas ziemā ir bieži sasniguši un pavasarī ir dziļas bedres. Šis auto ir piemērots abiem apstākļiem.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti