Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Lasītāju pieredze par saviem auto

Subaru Forester 1999 Novērtējums: 9
Ar "forīti" nu jau kā 2 mēnešus diendienā esmu vizinājies un pēc nobrauktajiem ~10 000 km varu mēģināt neobjektīvi šo to paspriest.

Ievaddati: 2.0 bezturbas motors, šādas tādas elektrības, nav vasaras aukstuma, cena 5 kiloeiro.

Pie auto izvēles pamatuzstādījums bija pilnpiedziņa un paaugstināts klīrenss, pazemināto ātrumu esamība deva plusiņus, kā arī lai nav mironis uz šosejas un nerij zupu vājprātā. Tad nu neatradu labāku atbilstību šiem nosacījumiem, kā fori.

Tūlīt pēc iegādes tika uzlikta "labā" gāzes iekārta pa 650 latiem, kura strādā nevainojami un nav nekādu dibensāpju salīdzinot ar lēto iekārtu, kāda bija iepriekš ekspluatētajā opelī. Gāzes likšana tika uzskatīta par nepieciešamu, jo mans vidējais nobraukums ir 1000 km nedēļā, no kuriem vismaz 1/5 sastāda grantenes un meži - paaugstinātu apgriezienu režīmi. Pagaidām (iegriežos ar dažādiem gāzmobīļiem pēdējā gada laikā) ļoti labas atsauksmes par gāzes servisu Bērzaunes ielā 13a, VEF teritorijā.

Vēl no investīciju fondiem tiko nomainīju zobsiksnu, kas maksāja 190 Ls par detaļām no APEs un 85 Ls par darbu Auto Plus. Arēna motors sarēķinums par detaļām vilka uz 4 soķi, to uzzinādams iekš Partner motors nemaz nepainteresējos, jo ātrāk verēja noskaidrot cenu vienkārši Arēnas cenai pierēķinot vēl kādus 50-70%.

Esmu ļoti apmierināts ar lietām, kas man bija svarīgas - vadāmība, caurgājamība, turēšanās uz grants, tas viss smagi iekabina pārējiem auto ar kuriem esmu ilglaicīgi vai periodiski pārvietojies. Caurgājamība lieliska, vienkārši jāprot novērtēt ceļi, kuros bez auto ar vinču nav ko līst, tas pagaidām izdevies labi un vienīgā "iesēšanās" ir pirmā testa laikā zaķusalā, kur nenovērtējot kranti uzkarināju autombīli uz tās, tā ka visi rati palika bez vērā ņemamas saķeres. Paša vaina. Grāvja forsēšanas testu turp un saprotot ka tur tālāk nav kur braukt, arī atpakaļ izturēja godam. Pazeminātie robi braukšanai pa mežu ir vienkārši debesu dāvana. Apmierinātības robežās iekļaujas arī patēriņš, kas pie manas ne būt ne mierīgās braukšanas ir ap 12 litriem jebkuras no divām degvielām.

Pie mīnusiem var minēt to ko jau visi zin - vecs subārs grab kā kartupeļu kaste gan iekšā gan arā. Primāri to veicina plastmasas detaļu stiprinājumu atbirums lietošanas gaitā. Nu ir tā salona plastmasa sūdīga jā. To noliegs tikai jampamps. Daļēji graboņu var apkarot, bet tā kā mani tas tik ārkārtīgi nesatrauc, tad izvēlos slinkot. Vairāk mīnusu pagaidām nesaskatu.

Par detaļām, kuras esot dārgas un nevarot dabūt... Tas viss ir totālas pasakas. Šodien pat Apē iepirku bremžu diskus un kolotkas priekšai, jo vakar sāka silt diski un draugi novēroja dzirksteļu klātbūtni. Viens disks maksāja 13.90 +PVN. Manuprāt tas pat ir ne tikai pieņemami, bet pat lēti. Kopā par priekšas bremzēm samaksāju ap 50 latu un neko sarežģītu tur nesaskatot pats arī nomainīju. Pie vainas izrādījās aizsērējušas suporta vadīklas, kas kā noskaidrojās, esot izplatīta subāra bremžu kaite.
Stabilizatoru atsaites atradās iekš Auto Plus pa 13 lati gabalā, vecās jau vēl varēja pagrabēt, bet cik ļoti man ir vienalga par salona grabēšanu tik atkal nē par piekares grabēšanu, nomainīju visas četras, konstatēju, ka iepriekšējās mainītas nepareizi un bija vaļīgas, jo skrūves jāpievelk kad mašīna ir nolaista zemē, tas ir nēērti, un ja netaisa sev tad to laikam nedara.

Noslēgumā varu pateikt tikai ka auto man deva to ko gaidīju un vēl vairāk, un to, ka tik viegli no subaru vairs nešķiršos.
 
mass @ 1.augusts 2007 0:00
Visi komentāri
 
nazis 1.augusts 2007 13:18
0 0 Atbildēt

Tavā situācijā ideālākais autiņš. Ir vienīgi vēl modeļi ar dārgu, kvalitatīvu apdari, bet tas jau ir atsevišķs gadījums. Ar abām rokām atbalstu šo izvēli!

Audit 1.augusts 2007 14:13
0 0 Atbildēt

Braucu ar 2006 g. 2.0 l, ziemā pa laukiem, vai uz copi aizlaist, ideāli. Ir rāpots uz vēdera pa dziļu sniegu un pa dubļiem mīcījies esmu. Par to sajūgu taisnība, bet ja pirms šķēršļa jau ieliek pazeminātajos robos, sajūga slidināšana atkrīt! Aktīvam dzīvesveidam neko labāku nevar vēlēties!

jānis 1.augusts 2007 14:40
0 0 Atbildēt

Man kādreiz bija Subaru Legasy laikam 94 gada , es viņam vienreiz mežā nosvilināju sajūgu , servisā teica ka lai braucot uzmanīgāk jo neesot jau džips, pārējais arī patika , bija ādas sēdekļi un vēl tur visādi pribambasi , par Subariem neko sliktu nevaru teikt , cenas ziņā varbūt diezgan padārga mašīnīte , bet gudra, man patika ....

Lai labi ripo !

kamikadze 1.augusts 2007 18:13
0 0 Atbildēt

hmm, kur ta foresteram pazeminaatie? bildees tik vienu klokji redz??

Audit 2.augusts 2007 8:02
0 0 Atbildēt

Starp stāvbremzi un ātrumkloķi!

seatbelt 2.augusts 2007 8:06
0 0 Atbildēt

pārāk kantains izsatās, bet braukt var..

ranger 17.augusts 2007 20:18
0 0 Atbildēt

romantiska bilde, cerams, maršruts neturpinājās pāri baļķīšiem (pareizi piezīmēji par braucēja apdomu un ceļu izvēli. bildē redzamo šķērsli šajā kondīcijā pārvarēt ir iespējams, taču tā nav forestera stihija)

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti